Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש .

 

אגב, ב DUNLOP הסולייה של הצמיג ניראת כך:

ידידי, אתה מחותן לדנלופ? אתה עובד בשבילם?

אוקיי, דנלופ צמיגים איכותיים (מניסיון), אבל חלאס! הבנאדם דיבר על יוקוהמה, לא על דנלופ!

 

עריכה:

צביקה, תתחדש ותהנה! :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תתחדש .

אגב, ב DUNLOP הסולייה של הצמיג ניראת כך: 82 H באותו מחיר של היוקהומה.

spacer.gif

לא מצאתי שום פנצ'ריה באזור שלי שמוכרת דנלופ. אף לא אחת...

הרוב מציעות קלבר. השאר - פירלי, בריג'סטון וזבל סיני.

 

אגב,תן איזו שטיפה לג'אנטים,אבק הרפידות ממש מטנף אותם...
אני לא יכול לשטוף את הרכב בשבועות הקרובים. צבעתי את פסי הקישוט (אתה יותר ממוזמן לחפש את השרשור הרלוונטי) ואני עדיין בתהליכי צביעה, ומכיוון שזמן היבוש המלא של הצבע הוא שבוע, ויקח לי לפחות עוד שבועיים לצבוע את כל הפסים ברכב, בשלושה שבועות הקרובים מים לא יגעו ברכב. בדרך כלל הרכב והג'אנטים הרבה יותר נקיים :mmangel:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי

כן אני יודע, אני קרעתי את כל הארץ ולא מצאתי צמיגים אפילו טיפה ספורטיביים במידות האלו,כי פשוט אין...עד שמצאתי במקרה מקום אחד בצפון שנקרא CAR MARKET, מתברר שהם פתחו בסמוך מאוד לאוטו דיפו,לפני כחודשיים, ורק שם להפתעתי היו לו את הצמיגים האלו,לגבי המחיר אפילו הוא לא היה סגור עליו,בסוף סגרתי איתו על 1000 ש"ח ל 4 צמיגים כולל איזון וונטילים חדשים.

בגלל זה אני ממליץ מאוד להתאמץ טיפה היות ואני הייתי באותה סיטואציה כשלך וכמעט קניתי מאוטו דיפו , במיקרה גילתי את המקום הזה.

בכל אופן יש להם שם המון שטויות ובלאגן עם המחירים,לכן שווה לבקר שם.

שוב פעם,מתנצל אם אני הצקתי לך או משהו בסיגנון.

תתחדש, יוקהומה צמיגים טובים.

פורסם

שוב פעם,מתנצל אם אני הצקתי לך או משהו בסיגנון.

תתחדש, יוקהומה צמיגים טובים.

הצקת למה?!

אני ביקשתי המלצות, ואתה המלצת! אני שמח לקבל המלצות, ואכן הלכתי וחיפשתי מפורשות צמיגי דנלופ או יוקוהומה. לקריות אני לא אגיע.. נסיעה ארוכה מדי מתל-אביב...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
טוב, אז הנה עדכון קצר.

 

חזרתי עכשיו מאוטו-דיפו. הורכבו על הפיג'ו זוג צמיגי יוקוהומה S306.

המחיר: 500 ש"ח. מלאי הצמיגים שם ישן במקצת, אבל לבסוף הורכב צמיג בן קצת פחות משנה.

 

לאחר התלבטויות רבות, החלטתי בכל זאת להרכיב את הצמיגים החדשים מלפנים. אני מאמין כי בנסיעה יום-יומית יש חשיבות גדולה יותר לזוג צמיגים קדמיים חדשים ואוחזים-גם אני מאמין. מה גם שאני רוצה שאחוריים שלי יהיו שובבים יותר. הם נשארו עם צמיגי המישלין שהגיעו עם הרכב.

 

רשמים קצת קשה לתת אחרי נסיעה קצרה כל כך, אבל קל היה להתרשם מהשקט. הנסיעה ממש שקטה עכשיו. מדהים. -אמרתי לך :razz::smile:

תתחדש

בחירה נבונה

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...