Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רואים שאני כבר לא בארץ יותר מדי זמן! (ואני מסכים שיש רק אחד ביפו ברחוב הדולפין!)

אני שמח לשמוע שפלאפל חיים עדיין רץ! אחלה פלאפל!

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, שביט כתב:

למסעדה בהרצליה קראו אבו חאלד, נסגרה לפני שלוש שנים +-.

 

מפליא שהיו קיימים כל כך הרבה...

מחזיר אותי ללפני 30 שנה, הבילוי המועדף עלינו בגיל שהילד הראשון בשכבה קיבל רישיון- נוסעים בפולקסווגן האדומה שלו משנות ה60 שחצי ממנה בכלל עשוי מפיברגלס לאבו חאלד לאכול מנת חומוס של סופרמרקט בתוך תחנת דלק... היו ימים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ככה זה כשיש לך חברים אשכנזים.

 

אנחנו היינו מבריזים מבית הספר ונוסעים לסעיד באור יהודה לצהריים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בוא נאכל - שווארמה במלאווח, וינגייט 42 וגם במתחם שפיים סניף. 

ֿהשווארמה עצמה טובה, לא שונה מהמקובל, אבל המלוואח זה פאקינג להיט. מלוואח מלבני, הוא צורב אותו על פלאנצ׳ה שתי דקות מכל צד, כי הוא כבר אפוי / מטוגן מראש, ושמע, זה בנזונה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 51 דקות, Johnathan כתב:

בוא נאכל - שווארמה במלאווח, וינגייט 42 וגם במתחם שפיים סניף. 

ֿהשווארמה עצמה טובה, לא שונה מהמקובל, אבל המלוואח זה פאקינג להיט. מלוואח מלבני, הוא צורב אותו על פלאנצ׳ה שתי דקות מכל צד, כי הוא כבר אפוי / מטוגן מראש, ושמע, זה בנזונה!

 

וואי וואי, גם אתה החזרת אותי 30 שנה אחורה, מי יכול לאכול את הדבר הזה אחרי גיל צבא בלי לחטוף אוטם בעורק הראשי?

האמת שגם שאפו להם שקיימים כל כך הרבה זמן.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, flytomars כתב:

 

וואי וואי, גם אתה החזרת אותי 30 שנה אחורה, מי יכול לאכול את הדבר הזה אחרי גיל צבא בלי לחטוף אוטם בעורק הראשי?

האמת שגם שאפו להם שקיימים כל כך הרבה זמן.

חח

לגמרי מדוייק, אבל בגלל שזה לא באמת ״על הדרך ״ עבורי כמעט אף פעם, נכנס בכיף כשבכל זאת יוצא. 

ֿטעים ממש ותמיד מוזר לי שלא הפך יותר מוכר ופופולרי. 

פורסם

בג'מיל אף פעם לא קניתי אבל באבו חסאן שרות גרוע ומתקמצנים על הסלטים בפיתות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

חברים -

אני מבקש להצמד להנחיות השרשור ופות"ש:

מזון "מהיר זול ואיכותי".

על ייעוץ כזה, אם תתנו כמותו בפורום הטכני - הייתים מקבלים הערות מנהלים מזמן.

😉

 

alfa 156 2.5.

פורסם

פלאפל בהרצליה - חד משמעית דגניה ברח' בן גוריון.

ואם בבשר חפצת, הייתי מדלג על ג'מיל (תפל לטעמי) ובטח על צארום (שווארמה עגל - זרקתי באמצע...)

והייתי הולך לבן גוריון בואך רמת השרון לאבו-סעיד.

מסעדת בשרים וסלטים כמו פעם, ממלאים את השולחן בהמון סוגי סלטים, פיתות לאפה דקיקות מהטבון

והקבאב כבש שלהם ממש אחלה בעיני.

עוד מקום להתרחק ממנו: בני הדייג במרינה. פעם היה אחלה והיום תת רמה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שאף אחד לא יעז ללכת לשווארמה ג'מיל זה גרוע זה מזעזע זה קר וזה יקר וזה החליף את העסק שווארמה שהכי אהבתי, שהיה מאוד מאוד טעים ומפנק ובלי תעודת כשרות מיותרת.

 

אם באים להרצליה פיתוח בצהריים יש 2 מקומות מעניינים באמת:

 

1. סניף של חינוואי (החנות משקאות ובשרים) שבצהריים נהיים מסעדה מאולתרת, אפשר לאכול 200 גרם אנטריקוט\פילה ועוד הרבה דברים אחרים (כל מה שיש בקצביה ישראלית ממוצעת) טעים עם חומוס וסלט באיזה 50-60 שקל לא זוכר בדיוק. טעים ואיכותי. זה לא מסעדה, הבנאדם על הגריל צועק שם ומגיש לך את המגש ואז אתה יושב בשולחן ארוך איפה שיש מקום.

https://maps.app.goo.gl/hKwNk8qSsrc6PWHu8

 

2. meat bar burger - פשוט ההמבורגר הכי טעים בעולם, אבל מחירים ״רגילים״ 70 שקל.

 

3. אם בכל זאת רוצים שווארמה באיזור אז זאת שצמודה ל״חומוס הרצל״ היא ממש נחמדה. כל האחרות באיזור גרועות.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, liorwohl כתב:

1. סניף של חינוואי

 

+1

נזכרתי שפעם שעברה שאולצתי להיות בפיתוח אכלתי שם והיה טוב.

ואקנח באזהרה - חומוס בהדונס, אין שום קשר לסניף המקורי ואפילו לא לרמה של חלק מהזכיינים (רעננה לדוגמה לא רע)

פורסם

חחח כבר דגמתי את בהדונס. לא עפתי בכלל ולא אחזור לשם

חומוס סביר ויקר מאוד

לגבי הפוסט בכללי, אנשים קצת מתפזרים למסעדות של עסקית 80 צפונה בצהריים שהיא בעצם מסעדת ערב. זה אחלה אבל פחות מה שאני מחפש

מסתכל יותר גג לכיוון 50 שהעדיפות היא 40.

מניסיוני הקצר המחיר פחות משחק תפקיד באוכל רחוב, דווקא הפלאפל ב12 או 20 שקל היה הרבה יותר איכותי מ30 שקל למנה

או שניצל ב30 יותר טוב מ45. 

כנ"ל לגבי המבורגרים ב60 ו80

 

פורסם
בתאריך 26.8.2024 בשעה 09:28, BoazB11 כתב:

פלאפל בהרצליה - חד משמעית דגניה ברח' בן גוריון.

והייתי הולך לבן גוריון בואך רמת השרון לאבו-סעיד.

מסעדת בשרים וסלטים כמו פעם, ממלאים את השולחן בהמון סוגי סלטים, פיתות לאפה דקיקות מהטבון

 

 

מחזק לגבי אבו סעיד, התיאור- מדוייק. "מסעדה כמו של פעם" כמו במערכונים של ארץ נהדרת על המסעדות "המזרחיות"
 

דגניה מוכר להרצליינים הותיקים בתור "הצריף הכחול בנווה עמל" וכיום הוא מתופעל ע"י שני הנכדים- זוהר, חבר יקר, ובן הדוד שלו. אכן שווה ביקור.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...