Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז כפי שרשום

כרגע אני מסתובב בעבודה בזמן הקרוב בהרצליה - ליד פיתוח .

מחפש המלצות על מזון מהיר זול ואיכותי 

 

תודה💪

פורסם
לפני 33 דקות, arik100 כתב:

טוב אז כפי שרשום

כרגע אני מסתובב בעבודה בזמן הקרוב בהרצליה - ליד פיתוח .

מחפש המלצות על מזון מהיר זול ואיכותי 

 

תודה💪

שווארמה עם התור הכי ארוך.

  • רעיון טוב! 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

שווארמה עם התור הכי ארוך.

ישראלים היום ישלמו 60 שקל ללאפה וגם יחכו בתור אז פחות אני

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

שווארמה עם התור הכי ארוך.

אז אפרופו זה - פיירשטיין (אני חושב שזה השם) במגדלי אקרשטיין ממש מאכזב.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

פיירשטיין החליף לפני כמה שבועות את השווארמה האופקית על הגחלים בשווארמה הודו גז אנכית שבלונית מה שהפך את העסק לחסר טעם לחלוטין.

ציקן סטיישן אחלה. גם ציקן פיק סבבה.

ההמבורגר של מיט בר והשכן m32 ממול הם אחלה. מחיר? אחרי שראיתי בבורגר ראנץ׳ ארוחה ב80 שקל אז המחיר נראה פתאום סביר.

פורסם
לפני 9 שעות, arik100 כתב:

טוב אז כפי שרשום

כרגע אני מסתובב בעבודה בזמן הקרוב בהרצליה - ליד פיתוח .

מחפש המלצות על מזון מהיר זול ואיכותי 

 

תודה💪

חומוסיות רשת בנאליות יעשו את העבודה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

סנדביץ מהבית. הכי זול והכי בריא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

סנדביץ מהבית. הכי זול והכי בריא.

הוא נוסע להרצליה, לא לחו"ל.

  • מצחיק 11
  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חומוס הרצל - הכי לטעמי
ל - Chick and pick יש אחלה שניצל, פחות מתחבר לרמת הניקיון שם אבל טעים
יש לך בקניון העודפים במדינת היהודים פוד טראקס, מאוד נחמד
אם יש תקציב, אז עסקיות בסבסטיאן, אבל זה כבר ליגה אחרת
שוארמה טובה יש אצל ג'מיל - תמיד יש תור
לידו קפה דה פריז - אחלה סלטים וסנדוויצים
גיימס בצהרים - עסקיות לא רעות
סטיק טוב בעסקית לא רעה לחברות יש לה ואקה לוקה (האוכל שם טוב)
על קאלטה 65 אני פחות ממליץ כאיטלקיה - לא משהו לא זול, מחפש איטלקיה לך לגוייה
הבורגרים של מיט באר טובים - אבל בשביל מזון מהיר הם לא זולים
גיראף... אסייתי, תמיד טעים
ו pokeshop לפוקה נחמד ולא רע
בטח יש עוד מליון המלצות...אלו החביבים עלי
 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ודבר נוסף שעלה לי בראש. או שתחפש מקום עם חניה או שתוסיף חניון לעלות. חניה במקומות כאלה זה דבר לא פשוט.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

ודבר נוסף שעלה לי בראש. או שתחפש מקום עם חניה או שתוסיף חניון לעלות. חניה במקומות כאלה זה דבר לא פשוט.

 

בדיוק באתי לכתוב (בתגובה לספריאל) שיש אנשים שבשבילם סנדוויץ' מהבית זה פשוט לא אותה חווייה. הרבה יותר כיף להם לשלם על חניון, ואז לשלם על מסעדה, ולשרוף את הזמן על כל הטקס של לשבת שם ולקבל 'שירות' - במקום פשוט לקחת צידנית או תיק אוכל, לחנות בקניון או בפארק הקרוב, ולהנות מארוחה בריאה וזולה יותר שלוקחת פחות מחצי שעה כולל דפדוף בפורום.

 

https://he.wikipedia.org/wiki/מזוכיזם

 

פורסם
בתאריך 21.8.2024 בשעה 11:17, arik100 כתב:

טוב אז כפי שרשום

כרגע אני מסתובב בעבודה בזמן הקרוב בהרצליה - ליד פיתוח .

מחפש המלצות על מזון מהיר זול ואיכותי 

 

תודה💪

כמו בפורום רכישת רכב - התאמתי את ההמלצה לדרישות המבקש. מה יותר מהיר מלפתוח קופסה, מה יותר זול מלחם ותוספות מהסופר ומה יותר איכותי מהכנה ביתית, כשאתה יודע בדיוק מה בכריך (או בסלט, או ב-lunch box).

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...