Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

 

בדיוק באתי לכתוב (בתגובה לספריאל) שיש אנשים שבשבילם סנדוויץ' מהבית זה פשוט לא אותה חווייה. הרבה יותר כיף להם לשלם על חניון, ואז לשלם על מסעדה, ולשרוף את הזמן על כל הטקס של לשבת שם ולקבל 'שירות' - במקום פשוט לקחת צידנית או תיק אוכל, לחנות בקניון או בפארק הקרוב, ולהנות מארוחה בריאה וזולה יותר שלוקחת פחות מחצי שעה כולל דפדוף בפורום.

 

https://he.wikipedia.org/wiki/מזוכיזם

 

זה אם יש לך חצי שעה לשרוף ויש בכלל פארק.

בדרכים אני חי על קשיו/בוטנים וכו' או שחוטף איזה סנדוויץ ואוכל תוך כדי נסיעה.

בימים שאני במשרד מביא אוכל מהבית אבל לא מתחבר לסנדוויץ ששוכב יום שלם באוטו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם אתה מסתובב בקביעות ימים שלמים ברכב צייד אותו בהתאם. צידנית וקרחומים, או אפילו צידנית חשמלית, אינם ציוד כבד או יקר.

 

אישית אני מאוד לא מתחבר למזון מהיר, במיוחד לא בשרי. אני לא מכיר את המקומות שהוזכרו, אבל, ככלל, מזון מהיר לא רשתי חשוד בעיני מבחינה תברואתית, ומזון מהיר רשתי לא טעים. אבל, צריך להוסיף, אני מעדיף לא מעט מנות קרות כך שקופסה מצידנית קרה בהחלט מתאימה לי, אחרים לא יאהבו זאת.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

סנדוויץ שיושב 10 שעות גם במקרר כבר מגעיל. מצד שני לאכול אוכל שאמור להיות חם כשהוא קר גם לא להיט.

 

מזון מהיר יכול להיות החל מפלאפל או פיצה דרך המהורגר ועד לעוף בגריל עם תוספת ליד. זה לא חייב להיות שווארמה טובה ועסיסית, עם חומוס, עמבה, חמוצים, בצל ושומן מטפטף (רצוי שיהיה אבל לא חייב).

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

צידנית חשמלית (מקרר נייד) בהחלט תוספת נחוצה. 

אני מסתדר בינתיים עם תא מקורר כך שהמזון נשאר בסדר ומעט קר. 

למזלי התא גדול ומכיל בקבוק 1.5 ליטר, 2 כריכים, פחיות קטנות ונשנושים כמו בוטנים ושוקולד. 

 

 

פורסם

הבנאדם ביקש המלצות על מקומות

למה לנסות לחנך אותו לאכול "נכון"?

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 36 דקות, חולה רכב#1 כתב:

צידנית חשמלית (מקרר נייד) בהחלט תוספת נחוצה. 

אני מסתדר בינתיים עם תא מקורר כך שהמזון נשאר בסדר ומעט קר. 

למזלי התא גדול ומכיל בקבוק 1.5 ליטר, 2 כריכים, פחיות קטנות ונשנושים כמו בוטנים ושוקולד. 

 

 

או במילים אחרות, אתה נוסע ב 3008.

  • מצחיק 1
  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

הבנאדם ביקש המלצות על מקומות

למה לנסות לחנך אותו לאכול "נכון"?

 

זו שאלה פילוסופית שעולה פה לעיתים קרובות. אם מישהו בא ומבקש המלצה למקדח מיוחד בשביל קיר הבלוקים שהוא לא מצליח לחורר עם מקדחה רוטטת - לא תמליץ לו על שימוש בפטישון? אפילו לא תגיד את זה בתור הערה כללית?

 

הדיון פה הוא פתוח, מדברים על מה אנחנו היינו עושים במקומו ולא על מה הוא צריך לעשות. אם כל הפורום היה Q&A ללא שום פרשנות מעבר לכך, אפשר היה לסגור אותו ולעבור ל-Chat GPT.

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
פורסם
לפני 34 דקות, Derish כתב:

זו שאלה פילוסופית שעולה פה לעיתים קרובות. אם מישהו בא ומבקש המלצה למקדח מיוחד בשביל קיר הבלוקים שהוא לא מצליח לחורר עם מקדחה רוטטת - לא תמליץ לו על שימוש בפטישון? אפילו לא תגיד את זה בתור הערה כללית?

 

הדיון פה הוא פתוח, מדברים על מה אנחנו היינו עושים במקומו ולא על מה הוא צריך לעשות. אם כל הפורום היה Q&A ללא שום פרשנות מעבר לכך, אפשר היה לסגור אותו ולעבור ל-Chat GPT.

זה הקסם של אוף טופיק בשבילי ולמה אני עדיין פעיל בו 22 שנה

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 5 שעות, MiniMiz3r כתב:

 

או 100 מטר ליד באבו חסן בחצי מחיר.

וגם יותר טעים, והמנות נדיבות יותר

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

האמת שלא הייתי אצל אבו חסן, מבטיח לנסות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 15 שעות, Derish כתב:

הדיון פה הוא פתוח, מדברים על מה אנחנו היינו עושים במקומו ולא על מה הוא צריך לעשות. אם כל הפורום היה Q&A ללא שום פרשנות מעבר לכך, אפשר היה לסגור אותו ולעבור ל-Chat GPT.

 

 

רק שלא ימליץ לו לאכול דבק או כל הזיה אחרת.

פורסם

אבו חאסן לא היתה החומוסיה בתחנת דלק ? זה קשור לזה או משהו אחר ? (ככה זה כש9 שנים לא הייתי בישראל וספציפית בהרצליה)

אני מת על ג׳אמיל - אבל שמעתי אכן שהפיתות הולכות וקטנות והמחיר עולה.

That said - לפני שעזבתי את ישראל - אכלתי שם 3 פעמים בשבוע האחרון... הבעלבית (הבן של ...) שאל אותי - ואמרתי לו - אני עובר לארה״ב - אבל אני אתגעגע לשאוורמה :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

למסעדה בהרצליה קראו אבו חאלד, נסגרה לפני שלוש שנים +-.

(אבו חסן יש רק אחד, ביפו, ברחוב הדולפין 😆).

 

ג'מיל טעים, אבל המחירים של שווארמה בכלל ואצלו בפרט בעלייה מתמדת. 

 

יש את פלאפל חיים ברחוב סוקולוב, חביב עליי במיוחד. 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...