Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור הלא יאומן על זוג שייבא רכב במיליון ש"ח אבל לא יוכל לעשות בו שימוש כי שכח להוציא רשיון קבוע


yuval1111

פוסטים מומלצים

כדי שזה יהיה יוצא מן הכלל אתה צריך במינימום להוכיח תום לב. אתה רואה בקומבינות שם תום לב?

 

 יכול מאוד להיות שהרוכש לא היה חלק או מודע לזה אז שהחבואן יתכבד וישלם על הנזק שעשה. למה שמישהו יחריג אותו מהחוק?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל מה שנאמר פה זה נכון.

יש פה רשלנות! וגם יש פה אטימות! 

זו באמת צומת דרכים מאד מבאסת ומעצבנת ואם זה נתון להחלטה של ביה"מ כן הייתי שמח שתיהיה אוזן קשבת וראש פתוח לטובת בעלי הרכב ואם צריך אז שיינתן קנס כלשהו ואחר כך שיריבו עם היבואן אבל קודם כל צריך לשחרר את הרכב.

חראם וואלל'ה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עובד ככה. שופט לא יכול להחליט שהוא מטיל קנס.

 

החוק אומר אם תעשה אז הרכב לא מקבל רישוי, לא אומר שאם תעשה העונש נע בין קנס של שקל להוצאה להורג. אם לא עומד בדרישות ולא בגלל רשלנות של משרד הרישוי הוא חייב לפסוק לפי החוק 

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

זה לא עובד ככה. שופט לא יכול להחליט שהוא מטיל קנס.

 

החוק אומר אם תעשה אז הרכב לא מקבל רישוי, לא אומר שאם תעשה העונש נע בין קנס של שקל להוצאה להורג. אם לא עומד בדרישות ולא בגלל רשלנות של משרד הרישוי הוא חייב לפסוק לפי החוק 

אז זה אומר שאין לרכב הזה שום תקנה?

נגזר עליו להפוך למחסן?

עורך דין טוב לא יכול ליצור לימונדה מהלימון החמוץ הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא יצליחו להוכיח שיש רשלנות של משרד הרישוי או לפחות להוכיח תום לב שיוכל לאפשר משהו לא רואה איך יכשירו את השרץ.

 

אבל לא נורא עכשיו זה יעלה ליבואן מיליון שקל אבל עוד 30 שנה יהיה לו מרצדס אספנות יד שנייה עם 10,000 קילומטר אמיתיים. 

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Night Driver כתב:

כי אי אפשר לעיצא רכב בן מעל שנתיים 

מה מונע ממני להוציא אותו סתם למדינה בה ניתן לרשום רכבים משומשים?

 

 

התובע טיפש.

תבע את משרד הרישוי במקום להתחנן על נפשו.

זה משהו שמיועד לפנייה לשר / לתקשורת ולא לתביעה משפטית.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • רעיון טוב! 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, tinoki כתב:
לפני שעה, Night Driver כתב:

כי אי אפשר לעיצא רכב בן מעל שנתיים 

מה מונע ממני להוציא אותו סתם למדינה בה ניתן לרשום רכבים משומשים?

שאלת תם (אולי לזה התכוון תינוקי), 

אם הרכב לא רשום בישראל, כלומר הוא מוגדר פה כחתיכת פח עם ארבעה גלגלים ±, מה הבעיה באמת פשוט להוציא אותו ולמכור בחו"ל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי ךהוציא אותו יש לך הפסד 350,000 מיסים, פעמיים הובלה, רישוי בחול אם אפשר בלי רשיון רכב  ואתה גם צריך מישהו שיסכים לקנות אותו. אם תישאר בסוף עם 300 זה יהיה טוב 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, tinoki כתב:

.זה משהו שמיועד לפנייה לשר / לתקשורת ולא לתביעה משפטית.

לפי סיפורים קודמים שלך זה פועל במגזר מסויים. ומה אם בעל הרכב אינו משתייך לאותו מגזר?

 

חוץ מזה, לשמחתנו נותרו בישראל כמה שומרי חוק. איזה גרעין קטן וקשה.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את התכנית ’יהיה בסדר בגלי צה”ל’?

זה המגזר.

לפני כשעה, sperial כתב:

לשמחתנו נותרו בישראל כמה שומרי חוק. איזה גרעין קטן וקשה

אני לא יודע מי הפאשלן בסיפור הזה, מעריך שזה היבואן.

יש כאן יבואן לא מסודר, לקוח תמים / חפפן/ שכחן שנדפקו. התפקיד של השרות הציבורי זה לעזור לו. התקנה חשובה ואין צורך להתגמש, אבל כשאדם פישל ועומד בפני שוקת שבורה של מליון ש”ח, צריך לבנות לו מנגנון של הכשרה תמורת כופר, לכל הפחות.

 

באולימפיאדת מינכן החוטפים דרשו אוטובוסים בכדי לנסוע ממגורי הספורטאים למנחת המסוקים. הגרמנים הסכימו, האוטובוסים לא הגיעו. כשהחוטפים התרגזו על ההמתנה, הסבירו להם הגרמנים כי הם לא מוצאים נהגי אוטובוסים שיתנדבו למשימה. החוטפים שאלו מדוע לא תנהגו אתם באוטובוסים? ענו להם הגרמנים כי אין לנו רשיון לאוטובוס, לא לצוות המו”מ ולא ללוחמים. לא מעניין חטיפה או לא חטיפה, לפי החוק רק נהג אוטובוס יכול להזיז אוטובוס.

  • אהבתי 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, tinoki כתב:

מה מונע ממני להוציא אותו סתם למדינה בה ניתן לרשום רכבים משומשים?

 

 

התובע טיפש.

תבע את משרד הרישוי במקום להתחנן על נפשו.

זה משהו שמיועד לפנייה לשר / לתקשורת ולא לתביעה משפטית.

 

בדיוק כך.

 

כמי שעוסק ברגולציה - 2 הסנט שלי -

 

אכן הגשת התביעה היתה טעות ולהגיע להכרעה שיפוטית בתיק (בפרט בנסיבות הראיתיות הבעיתיות שגם הן נובעות מהרשלנות בניהול התיק) היתה טעות כפולה ומכופלת .

 

הדרך הנכונה היתה לפנות למנהל אגף הרישוי באופן מפורט וענייני (ולא באמצעות עו"ד), לתאם עימו פגישה לפני קבלת הסרוב, להציג את הפן האישי ולהבין מה הדרך האפשרית לטפל בבעייה.

 

בכל משרד ממשלתי קיימת ועדת חריגים לטיפול בנושאים שונים ועל הבעלים היה לנסות להגיעה עליה.

 

בנוסף היה עליהם  להעזר בכל גורם שיש לו הכרות אישית ומקצועית עם גורמי משרד התחבורה (כל בכיר לשעבר שהינו עצמאי בתחום ועוסק בייעוץ).

 

כלי נוסף - פנייה לתקשורת והצגת המקרה כקפקאי - אף פקיד לא רוצה להצטייר כטכנוקרט אטום.

 

פנייה לערכאות הינה רק מוצא אחרון, כאשר כלו כל הקיצים וגם אז צריך לנהל את התיק באופן טקטי ולנסות לבקש עיון חוזר בהחלטה על ידי הגורם המוסמך,

כאשר צריך לשכנע את הפרקליטות שיש פה קייס או חוסר צדק משווע ולנסות להסתייע בה.

 

 נראה שהקונים בהחלט פעלו באופן קונסיסטנטי ועשו את כל השגיאות האפשריות.

 

כעת הסיכוי אפסי שפקיד כלשהוא  יקח על עצמו את הסיכון בפרשנות מקלה של הדין כאשר יש פס"ד ברור הדוחה את הבקשה.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yuval1111 כתב:

בכל משרד ממשלתי קיימת ועדת חריגים לטיפול בנושאים שונים ועל הבעלים היה לנסות להגיעה עליה.

שלא היתה עוזרת במקרה הזה כי החוק קובע במפורש שזה לא בסמכות רשות הרישוי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.8.2024 בשעה 22:54, yuval1111 כתב:

https://www.themarker.com/law/2024-08-04/ty-article/00000191-1ca9-df57-afd7-febfe30a0000?gift=1f417e8c583a4f258ff91e5e41335964

 

עיינו והחליטו מי יותר הדיוט - הרוכשים, היבואן או משרד התחבורה.

אפשר קישור לדף שניתן לקרוא אותו? ברגע שמנסים להגיע לשם מועברים לדף שמבקש לכבות את החוסם פרסומות ואחרי הכיבוי הוא עדיין מבקש לכבות את החוסם פרסומות ונתקע בו...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...