Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקטנה, הוא יקנה עוד אחת.

מי שראה טופ גיר ראה שנורא קשה לשלוט על המכונית הזאת, אפילו סטיג התקשה.

אז מי שקונה את המכונית הזאת חייב לקחת סדרות אימונים.

פורסם

אללה איסטור!!

 

אני בשוק.. מי, למה,איפה, למה עוללו את זה לפאר היצירה

 

אין לי ממש מילים לתאר את זה

 

שבת שלום, אני עדיין בשוק :?

פורסם
בקטנה, הוא יקנה עוד אחת.

מי שראה טופ גיר ראה שנורא קשה לשלוט על המכונית הזאת, אפילו סטיג התקשה.

אז מי שקונה את המכונית הזאת חייב לקחת סדרות אימונים.

הנהג קיפח את חייו

השאיר אשה ותינוקת

פורסם

האמת ששתי נוסעי הרכב נהרגו,אחד במקום והשני לאחר מכן בבית החולים.

 

זה נותן לנו מושג לגבי הבטיחות של רכבי העל,זה שהם מגיעים ליותר מ300 קמ"ש זה לא אומר שהם יכולים להיות בטוחיתיים מעל 150 :idea:

 

ד"א מה לעזאזל חשבו להם בעלי המסלול,חומת בטון?! מה עם קצת חצץ שיאט את הרכב אולי צמיגים בפינות כמו פורמולה 1,אם הרכב עף מהמסלול הישר לחומת בטון ללא אמצעי בטיחות בדרך ,אז לבעלי המסלול לדעתי היה חלק במוות של שני נוסעי המכונית.

פורסם

חבל על הנהג וחבל על האוטו...באמת יש תיכנון לקוי של המסלול



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

כמו שאמרו אם הייתם קוראים אז הייתם יודעים ששני נהגי הרכב נהרגו.

מה שנראה לי טיפה יותר חשובה מעוד פיסת מתכת אומנם יפיפיה אבל אחרי הכל את פיסת מתכת,

אז לפני דעתי הרבה יותר עצוב וחבל שהם נהרגו.

פורסם

זה נותן לנו מושג לגבי הבטיחות של רכבי העל,זה שהם מגיעים ליותר מ300 קמ"ש זה לא אומר שהם יכולים להיות בטוחיתיים מעל 150 :idea:

לא אני ולא אתה יודעים באיזה מהירות הוא התנגש בחומה...

 

 

אני בספק אם יש כלי רכב בעולם הזה, שיתנגש בחומת בטון במהירות שהפורשה הזאת נסעה, וישאיר נהג ונוסע לידו בחיים.

 

שלד

פורסם
לא אני ולא אתה יודעים באיזה מהירות הוא התנגש בחומה...

 

 

אני בספק אם יש כלי רכב בעולם הזה, שיתנגש בחומת בטון במהירות שהפורשה הזאת נסעה, וישאיר נהג ונוסע לידו בחיים.

 

שלד

פורמולה 1?

חוץ מזה, שימו לב שהמרכב נשאר שלם כמעט לחלוטין, ויש לשער שהנוסעים נהרגו מהכוחות שהופעלו עליהם. נגד דברים כאלו אפשר להתגונן באמצעות אביזרי בטיחות מתאימים (קסדות והתקנים לשמירה על הצוואר לדוגמא, כפי שמוטי הסביר זה מכבר).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
פורמולה 1?

חוץ מזה, שימו לב שהמרכב נשאר שלם כמעט לחלוטין, ויש לשער שהנוסעים נהרגו מהכוחות שהופעלו עליהם. נגד דברים כאלו אפשר להתגונן באמצעות אביזרי בטיחות מתאימים (קסדות והתקנים לשמירה על הצוואר לדוגמא, כפי שמוטי הסביר זה מכבר).

לפי איך שהאוטו נראה הוא ככל הנראה התגלגל כמה פעמים.. אני מתאר לעצמי שבמהירות מספיקה הרול-באר לא עוזר בגרוש.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

חבל על האנשים באמת שחבל האוטו זה עוד מילא חתיכת פח אבל אנשים נהרגו פה

זה מה שנקרא צרות של עשירים

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
זה מה שנקרא צרות של עשירים
לא ממש הצלחתי להבין מה שאתה מנסה להגיד כאן...

 

ואם זאת היתה פורד פיאסטה? אז מה? צרות של עניים?

פורסם
זה מה שנקרא צרות של עשירים

צרות של עשירים זה ביטוי לדברים מזעריים שלרוב לא ממש מפריעים - אבל מישהו נותן לדבר הזה דגש מאוד גדול..

(משו בסגנון של לעשות מזבוב פיל).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...