Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא גיר.


אבי זיו

פוסטים מומלצים

שלום רב,

שאלה לגבי גיר.

כשאני מתקרב לרמזור אדום אני מעביר מ D לניוטראל ומשייט לכיוון הרמזור.

וגם כשאני עומד ברמזור אני בהילוך ניוטראל.

שאלה האם אני חוסך בשתי פעולות אלה בדלק?

 

ושאלה נוספת, האם נגרם נזק לגיר אם נגיד אני מתקרב לרמזור אדום בניוטראל אבל אז מתחלף לרמזור ירוק ואני תוך כדי תנועה מחזיר מניוטראל ל D?

 

אשמח לתשובות.

 

תודה רבה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אתה לא חוסך כלום.

ברגע שאתה מעביר לניוטרל אתה מנתק את הגיר מהמנוע, אבל כדי שהאוטו לא ייכבה עדיין זורמת כמות מינימלית של דלק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעולה של הח׳ הילוכים בין D ל-N (ובכללי, בין כל מצבי תבת ההילוכים) גורמת לשחיקה בתבה.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב שלא רק שאתה לא חוסך הצריכה הופכת ליותר

שאתה לא נותן גז והאוטו משייט בהילוך כוח האינרציה (האוטו בתנועה) מניע את המנוע ולא דלק, שאתה שם בניוטרל אז האוטו צריך להזריק דלק כדי שהמנוע לא יכבה.

 

עזוב שזה גם עושה בלאי בגיר כל העברות האלו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ובכל מקרה אם הרכב שלך עם מערכת דומם/התנע אז כנראה בעמידה תיבת ההילוכים מעבירה את עצמה לניוטרל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, tan tan כתב:

או כמו שאבא שלי נהג לומר לי אם הייתי בולם עם הגיר בלי צורך

הברקסים יותר זולים עדיף לגמור אותם במקום את הגיר

 

קודם כל אדייק - מה שנשחק, לכאורה, זה לא הגיר אלא המצמד (טוב, אולי גם המסנכרנים בגיר). זו אמירה מוכרת, ואף נשמעת הגיונית, אך לא עומדת במבחן המציאות. לראיה אבא שלי, שתמיד מקפיד להוריד הילוכים תוך כדי בלימה - ובשני הרכבים הידניים האחרונים שלו עדיין לא החליף מצמד (אחד נקנה עם כ-50,000 ק"מ ונמכר עם 350,000 ק"מ, והשני נקנה עם כ-50,000 ק"מ וכיום עם סדר גודל של 250-300,000 ק"מ).

 

ולפות"ש - כמו שכולם אמרו, בגיר אוטומטי (בפרט, אוטומטי פלנטרי) כל הסיפור של להעביר לניוטרל וחזרה שוחק את הגיר ממש. אני עשיתי את הטעות הזו ברכב הליסינג של אבא שלי לפני שני עשורים (הרגל מידני - הייתי מעביר לניוטרל בכל עמידה ברמזור), והגיר התפגר תוך פחות מ-3 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...