Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על DSG


amosbmw

פוסטים מומלצים

לפני 16 שעות, saar5555 כתב:

ממה שאני שמתי לב, באוטו הנוכחי שלי - מצב S העברת ההילוך מגיע בסל"ד גבוה יותר. הDSG מושך את ההילוך וההחלפה היא בסל"ד נגיד 4500 ולא 2000 לצורך ההסבר. 

 

מתי מחליף תלוי לא רק בסלד אלא גם כמה אתה מאיץ והאם הרכב בירידה/עלייה. גם באיזה סל"ד מחליף תלוי בגורמים האלו. 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 דקות, falou כתב:

 

מתי מחליף תלוי לא רק בסלד אלא גם כמה אתה מאיץ והאם הרכב בירידה/עלייה. גם באיזה סל"ד מחליף תלוי בגורמים האלו. 

תודה רבה, לא חשבתי על זה. 

אז זה נכון שהאוטו "לומד" את סגנון הנהיגה שלי?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, falou כתב:

מתי מחליף תלוי לא רק בסלד אלא גם כמה אתה מאיץ והאם הרכב בירידה/עלייה. גם באיזה סל"ד מחליף תלוי בגורמים האלו. 

לא משנה.  בכל מצב של הגורמים הנל הסל"ד יהיה יותר גבוה.

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רוןS כתב:

לא משנה.  בכל מצב של הגורמים הנל הסל"ד יהיה יותר גבוה.

 

קודם כל, לא. אם אתה בשיוט, גם ב-S תהיה בהילוך שביעי, ואם אתה בירידה ולא לוחץ על הגז, יכול להיות שתהיה באותו הילוך ב-D  וב-S. גם אם תהיה עם גז ברצפה, ההחלפה תבוא בסוף הסלד, בלי תלות למצב הגיר. 

 

ב-S הנטייה היא להחליף בסלד יותר גבוה, אבל בעיקר, תגובת מצערת מהירה יותר, והורדת הילוך מהירה יותר (לעיתים יוריד יותר הילוכים). 

 

וכל רכב שהיה לי עם DSG עבד קצת אחרת, אבל בגדול יש שיפור גדול עם השנים. אם כי D בקאמיק 1.0 בד"כ לא טוב לי. כמו S בלאון 2012 (1.8), אבל היו לי אז מנופים על ההגה, אז נהגתי ב-D עם הורדות ידניות לפי הצורך

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אז זה קצת שונה עם ה-DCT.

ב-S

א. אין הילוך 7 (במהירויות חוקיות). :)

ב. בירידה כמעט תמיד משולב הילוך אחד נמוך יותר.

ג. הוא לא מגיב טוב לגז ברצפה, הילוך 1-2-3 מפרפרים את הגלגלים, 

קשה אבל צריך להלחם בנטיה להגיב אינסטיקטיבית בלחיצה על הגז.

ד. למרות שהשקיעו בו הרבה חכמה, עדיין הדו מצמדי לא מושלם, החלפות בהילוכים הנמוכים, ומעבר מהאצה להאטה או ההפך.

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, רוןS כתב:

קשה אבל צריך להלחם בנטיה להגיב אינסטיקטיבית בלחיצה על הגז.

מי שלא מושלם זה הנהג 😉 
הרגלי נהיגה של שנים מאד קשה לשנות. המעניין הוא לראות נהגים צעירים יחסית שנוהגים כמו שנהגו אבותיהם/סביהם עם יד בחוץ על החלון, מחזיקים את ההגה ב 10-2 כאילו היה בקוטר כפול וללא תיגבור. או יד ימין על מסעד כסא הנוסע והגה בקצות האצבעות של יד שמאל, כי הוא בשיוט בכביש 6.  🙄

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפרתי מעט בנושא, ומסתבר שבמכוניות ללא בלם יד/עזר חשמלי אין פונקציה של הולד, מן הסתם כי זה מורכב יותר. ( באחד המקומות נרמז שזה אפשרי דרך תכנות מיוחד של ה abs שיגרום לנעילה של הבלמים בתנאים מסויימים. אבל זה לא נתמך בשום מקום אחר) 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, רוןS כתב:

למרות שהשקיעו בו הרבה חכמה, עדיין הדו מצמדי לא מושלם, החלפות בהילוכים הנמוכים, ומעבר מהאצה להאטה או ההפך

 

בקאמיק זה ככה, אם אתה לא בהאטה, הוא תמיד מניח שההילוך הבא הוא העלאה ושם מחכה המצמד השני. אם אני בא להוריד במקום (הכנה להאצה יותר חריפה, למשל), ישהק. לכן במקרה כזה אני כבר רגיל להוריד ידנית. 

אם בולם, ברור שיכין הורדה. וכו'. 

 

אבל באמת שצורת הנהיגה שלי חריגה, כי אני חושב ידני גם ברכב אוטומט, גם כשהוא באוטומט. אני כל הזמן במודעות לאיזה החלון אני. יותר מודע כשהמנוע יותר צנום. אם נראה לי שאצטרך כוח, אולי במקרה, עובר לידני מראש. 

לפני שעה, רוןS כתב:

לא מגיב טוב לגז ברצפה, הילוך 1-2-3 מפרפרים את הגלגלים

 

זה לא הגיר, זו הבקרה. תבדיל. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, falou כתב:

 

בקאמיק זה ככה, אם אתה לא בהאטה, הוא תמיד מניח שההילוך הבא הוא העלאה ושם מחכה המצמד השני. אם אני בא להוריד במקום (הכנה להאצה יותר חריפה, למשל), ישהק. לכן במקרה כזה אני כבר רגיל להוריד ידנית

 

כדי שגיר רובוטי יהיה מוכן לכל תרחיש הוא צריך להיות תלת מצמדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

בקאמיק זה ככה, אם אתה לא בהאטה, הוא תמיד מניח שההילוך הבא הוא העלאה ושם מחכה המצמד השני. אם אני בא להוריד במקום (הכנה להאצה יותר חריפה, למשל), ישהק. לכן במקרה כזה אני כבר רגיל להוריד ידנית. 

ממש חבל שאין על המנוף הימני כפתור שאומר לתיבה: תחליף את ההילוך הבא בתור לנמוך יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, green כתב:

כדי שגיר רובוטי יהיה מוכן לכל תרחיש הוא צריך להיות תלת מצמדי.

עובדים על גיר קוונטי.

הגיר יהיה דו מצמדי רגיל אבל המחשב יהיה קוונטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

זה לא הגיר, זו הבקרה. תבדיל. 

זאת הכוונה, ללמוד לשלוט בהאצה בלי להפעיל בקרות.

רק בעזרת הדוושה.

עם מנוע חלוש אין ברירה, לוחצים.  מנוע חזק מאתגר יותר.

גם מעניין יותר.

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, היו זמני בומבה כתב:

ממש חבל שאין על המנוף הימני כפתור שאומר לתיבה: תחליף את ההילוך הבא בתור לנמוך יותר

 

תכלס, אם אתה נוהג ספורטיבי זה לא משנה, כי אתה או בולם או מאיץ, וזה תמיד קורה לפני השימוש בהילוך... 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...