Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדיח כלים בוש - הייתם מוסיפים 20% (600 ש"ח) ליבואן רישמי?


Nakamichi

פוסטים מומלצים

המדיח הקודם שלי (אלקטרולוקס על השיש) עם טיימר מכני החזיק נקנה ממחסני חשמל החזיק 17 שנה  עם 2 מדיחים ביום עד שהתקלקל מנגנון הטיימר

המדיח השני דיימלר  תוצרת יוון גם על השיש עם בורר תוכניות סיבובי אלקטרוני שמחובר ללוח פיקוד ללא תצוגה החזיק 4 שנים עד ששבק(לא נדלק) פה הרמתי את הכפפה לאחר שהסתבר שמפסק פלסטיק בדלת נשבר,ביצעתי מעקף למיקרו סוויץ' ומאז הכל טוב(יש לו 2 מיקרוסוויצ'ים בדלת) חזר לתפקד רגיל

כמובן שהתקנתי מגן ברקים עם כל ההפסקות חשמל שיש כאן.

 

כמו שזה נראה שמוצרי חשמל היום עם כל המיחשוב מתוכננים להתקלקל אחרי X זמן\פעולות כך שאולי האופציה הזולה גם אפשרית

20240401_193118.thumb.jpg.b5955eb17111fadcb893bfcf90a5e3c3.jpg

לפני שעתיים, sperial כתב:

הניסיון שלי שונה, אם כי אני חייב לומר שאצלי כל המכונותֶפתח עליון.

 

המכונה הקודמת שלי - בוש - התחילה לנזול אחרי פחות משנתיים. משכתי אותה עד סיום האחריות המורחבת (6 שנים), אבל הטכנאים היו בני בית אצלנו.

 

לפניה היתה קריסטל  - הושלכה אחרי שנתיים - לפני תום האחריות - כי רקדה בכל חדר הכביסה (ושלי גדול) והרכישה כמו שדה תעופה בשעות העומס, ואף טכנאי לא תיקן אות.

 

ולפניה אלקטרולוקס שדווקא פעלה יפה 4 שנים, אבל אז נכנסה ללופ של תקלות שלא היה מבייש מכוניתֶצרפתית מוזנחת.

 

אז, עקרונית, אם מדובר בהרחבת אחריות אמיתית, כנראה שיש מקום לשלם. אבל אם זה רק בשביל הכותרת ״יבואן רשמי״ אני לא רואה הצדקה לתוספת שמגלמת 1-2 ביקורי טכנאי, עדיף לשלם כאשר יש צורך. 

אצלי אלקטרולוקס(יבואן רשמי-צרפת) פתח עליון 1000 סל"ד קניתי לפני 6 שנים (הקודמת היתה אותו דגם רק עם 1300 סל"ד והושלכה לאחר שהלכו מיסבים לאחר 3.5 שנים) לפני שנתיים החלה להרעיש ולרעוד ברמות בלתי סבירות השאר עבד תקין לכן החלטתי להחליף לה מיסבים שרכשתי בחו"ל ב20 יורו ליחידה (שזה יקר כי אלו המקוריים) ועד היום עובדת כמו שעון עם 2 מכונות ביום

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WiFi במדיח זה בדיוק כמו wifi במכונת כביסה. אתה מקבל הודעות לאפליקציה. לפעמים שליטה מרחוק. גרפים , סטטיסטיקה, המלצות , איתור תקלות מרחוק. עדכוני קושחה למערכת ההפעלה של המדיח . בקיצור :מתכון לתקלות והתקפות.

זה בעיקר להציג עוד משהו שיש לסדרה 4 ולא לסדרה 3. בקרוב יהיה גם AI . 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 10.6.2024 בשעה 23:09, stas12 כתב:

דרך אגב מדיח עם שלוש מגירות הרבה יותר נוח משתי מגירות וסלסלה.

על טעם וריח ....

במדיח שלנו יש 3 מגירות.  אחרי קצת ניסיון הוצאנו את מגירת הסכום, והחזרנו את הסלסלה של המדיח הקודם (שניהם בוש) וחזרנו לחייך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Wifi במדיח זה נחמד.

 

אפשר להוריד תוכניות הפעלה נוספות באפליקציה, מקבל הודעה לטלפון כלשהו מסיים הדחה, יכול לראות כמה זמן נשאר לסיום הדחה שרצה, יכול להפעיל ולעצור אותו מרחוק, יכול לראות כמה מים וחשמל צורכת כל תוכנית (לא בליטרים וקילוואט/שעה אלא בהשוואה לתוכניות אחרות, יש מעקב צריכת טבליות. 

 

לא הייתי אומר שזה מיותר.

יש לי בבית שני מדיחים מחוברים. אחד במטבח ואחד במחסן שמפועל פעם ב...כשיש עומס כלים גדול. זה במקרה יצא ככה, נשאר מדיח מהדירה הישנה ובדיוק היה בשבילו מקום. 

 

אחד עם 3 מגירות, השני עם סלסלה. מעדיף חד משמעית את ה 3 מגירות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

מוציא את השרשור מהאוב:

זוכרים את מדיחי בוש ? נרכש לפני כחצי שנה (דגם SMS4HCW19E ) .

היום הלך גוף חימום . (תקלה E2030 למי ששוחה בקודי תקלה) הכל עובד פיקס רק על טמפ' אפס.

זוכרים מה כתבתי פה בשרשור על מדיח כזה של בוש (וגם Miele) ... גוף החימום הוא מק"ט משותף למנוע. תכנון "גאוני".

הופעלה אחריות (CSB יבואן רישמי). יגיע טכנאי עוד 10 ימים (זה הכי קרוב שהיה) .

אני דיי בטוח שזה הגוף חימום כי הוא גם הקפיץ לי את הפחת אתמול. כלומר : הגוף קיצר ועכשיו הוא מת סופית.

הכי חשוב שה wifi עדיין משדר תקין. והנה שימוש אמיתי ל WIFI : לשדר למרכז שירות את הדיאגנוסטיקה.

אני רק מופתע שהמדיח לא הבין לבד שהוא אוטוטו נדפק ולא הזמין לי מראש טכנאי. AI מינימלי.

 

ואם ב AI עסקינן: קניתי מכונת כביסה LG THINQ  . הדגם הכי חכם של LG . אני אומר לה לא לסחוט. NO SPIN . ה AI במצב כותנה אומר : שמע חבר , אתה לא מבין בכביסה, נותן לך פה 1400 סל"ד לעשר דקות ותגיד תודה שאני לא משבית לך עכשיו את המכונה עם איזו תקלה נוראית.

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי שמכיר את אדובי בתחום התוכנה : הרבה גרפיקאיים נוטשים אותה כי היא החליטה לקצור את המידע על היצירות (של הלקוחות) בענן של אדובי לטובת AI .

למעשה כל סרטון, תמונה וכו' יעברו ניתוח ע"י בינה מלאכותית שתשלח את התוצאות לאדובי. בתנאי הרישיון החדשים אין כפתור בכלל לסרב לאופציה הזו.

אותו הדבר קורה עכשיו בתחום המדיחים ותחום מכונות הכביסה. LG בראש כמובן. גם היא הודיעה שכל הפעולות שאתם מבצעים במכונות החכמות שלה יועברו לניתוח בענן או לצד ג' שיבחן אותם. שוב גם פה: אין כפתור ביטול בהודעה. הודעתי ל LG שאני לא מעוניין במייל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לביטול הניתוח ב-LG, יופי שאתה לא מעוניין. עד כמה שזכור לי, אין לצרכן אפשרות חוקית לוותר על זה. על דברים כמו הצעות לרכישת מוצרים הוא יכול לוותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות לא להסכים לגחמות של חברה על הנתונים שלכם בדרך כוחנית . אבל זה דרש ממני כמה וכמה התכתבויות עם נציגים שבסוף הצליחו למחוק את החשבון שלי ותכולתו (שזה מה שהם רצו הכי חזק).  שיעבדו קצת. את הכביסה המלוכלכת משאירים בבית . לא מוסרים לחברה צד ג שתנתח אותם. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוצרי חשמל  זה פסיכי מה שנהיה

במקום לתכנן מוצרים עמידים וידידותיים מתכננים מוצרים שמתקלקלים מהר וסוג של סוסים טרויאנים שגם עושים מה שבא להם בשם "החדשנות"

אפילו  לשואב מוט  שיאומי שקניתי היתה אפליקציה מטומטמת שגם לא עבדה

מי לעזאזל צריך אפליקציה לשואב אבק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מטומטם להחריד. יש לי את המדיח הכי פשוט של קונסטרוקטה, וגם לו יש wifi מסתבר. 

 

בתור אחד שמתפרנס מתכנות כמובן שהפעולה הראשונה שביצעתי עם המכונה הייתה לנטרל מיידית כל זכר לשיקוץ הזה. אני מחליט לאיזה מכשיר בבית מותר להרעיש, מובן?!

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגדה אומרת שהנרי פורד היה מסתובב במגרשי גרוטאות של מודל T  ובוחן את החלקים העשויים טוב מדי,  ואומר למהנדסים שלו לתכנן אותם מחדש ולהוזיל אותם.

 

אבל ברצינות, אני לא חושב שמכשירי חשמל של היום הם אמינים פחות מפעם. הם כן מסובכים יותר לתיקון, לפעמים. ברוב המקרים מחיר מוצר חדש נמוך יותר היום מפעם, ולעומת מחיר התיקון. ככה שמסיבות כלכליות מוצרי חשמל רבים מושלכים בתקלה הראשונה שמתרחשת אחרי תום האחריות (אפילו בלי שטכנאי יבדוק אותה).

 

לדוגמא מייבשי כביסה הם מוצרים זולים יחסית. בשנים האחרונות תיקנתי מספר מייבשים שנמסרו לי. באחד נקרעה רצועה, בשני היה צריך להחליף קבל ובשלישי היה צריך רק לנקות סיבים מהמשאבה.

 

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, hans כתב:

אכן מטומטם להחריד. יש לי את המדיח הכי פשוט של קונסטרוקטה, וגם לו יש wifi מסתבר. 

 

בתור אחד שמתפרנס מתכנות כמובן שהפעולה הראשונה שביצעתי עם המכונה הייתה לנטרל מיידית כל זכר לשיקוץ הזה. אני מחליט לאיזה מכשיר בבית מותר להרעיש, מובן?!

 

שואל ברצינות מלאה.

 

למה צריך להפריע לי שהמדיח מדווח ליצרן את דפוס השימוש שלי? באיזה צורה זה יכול להזיק לי? זה לא צילום , לא הקלטה ולא הסרטה. בסדר אז הם ידעו כמה פעמים ביום אני מפעיל את המדיח ובאיזה תוכניות משתמש. 

יכול לכבות את ה WI -FI בשביל שזה לא יתבצע אבל פשוט לא מבין מה כזה רגיש במידע הזו ובשביל מה לטרוח...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה עניין רגיש, אבל אני שילמתי על המוצר , המוצר בבעלותי המלאה ולא הופיע בו חוזה הפצת מידע אישי. רוצים פתאום למכור את המידע שלי לצד ג׳: שלמו לי. בטח אל תגנבו ממני בהיסח הדעת. וכן , זכותי לסרב למסור את המידע לצד ג בחינם.

זה לא מוצר חינמי שבו אתה וההרגלים שלך זה המוצר. זה לא פייסבוק ולא אינסטוש.

 

אני מצפה עכשיו לארגז של נוזל מדיח כלים פיניש כחול 750 מ״ל כל בקבוק , חינם מבוש . אז אשקול אם למכור את המידע.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...