Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרמת רכב לצורך טיפול


ציקציק

פוסטים מומלצים

אפשר גם להעלות צד אחד של הרכב על מדרכה. אם זה פחות בטיחותי או יותר בטיחותי אני אשאיר לך.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Coro כתב:

אפשר גם להעלות צד אחד של הרכב על מדרכה. אם זה פחות בטיחותי או יותר בטיחותי אני אשאיר לך.

 

די בטיחותי, יש לי גם סדי עצירה, העניין הוא שלא תהיה לי כל כך גישה לפרק את האגן שמן גיר כדי להחליף פילטר ואטם, לכן אני מחפש משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי ציקציק
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

מאיפה אתה בארץ?

למתי אתה מתכנן את העבודה?

אם אתה יכול לחכות שבוע וקצת, אתה מוזמן לקחת את הג'ק שלי.

אני שבוע הבא אנסה לנצל את הימי חג והחופש אז כנראה הג'ק יהיה בשימוש.

 

אבל אם אתה רוצה לעשות את העבודה באיזה סופ"ש בעוד שבועיים.

אוכל להשאיל לך את הג'ק.

 

נ.ב.

יש הרבה דברים שלא צריך לקנות.

למשל החתיכות עץ,

לקפוץ לנגריה ולקחת שאריות.

להגיד מילה יפה ותאמין לי כולם מרוצים.

עריכה אחרונה על ידי Markm4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Markm4 כתב:

היי,

מאיפה אתה בארץ?

למתי אתה מתכנן את העבודה?

אם אתה יכול לחכות שבוע וקצת, אתה מוזמן לקחת את הג'ק שלי.

אני שבוע הבא אנסה לנצל את הימי חג והחופש אז כנראה הג'ק יהיה בשימוש.

 

אבל אם אתה רוצה לעשות את העבודה באיזה סופ"ש בעוד שבועיים.

אוכל להשאיל לך את הג'ק.

 

נ.ב.

יש הרבה דברים שלא צריך לקנות.

למשל החתיכות עץ,

לקפוץ לנגריה ולקחת שאריות.

להגיד מילה יפה ותאמין לי כולם מרוצים.


תודה על ההצעה הנדיבה, אני מהצפון.
אני מתכנן את העבודה לשבוע שבועיים הקרובים, רק מחכה שיגיעו כמה מאריכים שהזמנתי.

בכל אופן אני לא רוצה להיות תלוי באיזה ג'ק כלשהו שלא נמצא אצלי, חשבתי בינתיים להרים ולשים בוק על איפה שהמשולש מתחבר לרכב, ואחר כך כבר לדאוג לרמפות טובות מעץ.
 

לפני 5 שעות, Coro כתב:

 

את הסרטון הזה אני מכיר כי חרשתי את האינטרנט בניסיון למצוא תשובה, הרמתי את הרכב אתמול ובקושי בוק אני יכול לשים שם בקצה שבו אני מרים, הקצה השני עוד נשאר למטה מדי.

עריכה אחרונה על ידי ציקציק
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,
לא ברור לי איך עם ג'ק מספריים פשוט שמגיע עם הרכב אתה לא מצליח להרים את הרכב לגובה כזה שיהיה ניתן להכניס בוקים.

יש לי הרגשה שאתה מעגן את הג'ק על נקודה מאוד גבוהה ברכב. תרים את הרכב מהצדדים - בכל צד יש פס ברזל לאורך כל הרכב, תעגן שם את הג'ק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, squid12 כתב:

היי,
לא ברור לי איך עם ג'ק מספריים פשוט שמגיע עם הרכב אתה לא מצליח להרים את הרכב לגובה כזה שיהיה ניתן להכניס בוקים.

יש לי הרגשה שאתה מעגן את הג'ק על נקודה מאוד גבוהה ברכב. תרים את הרכב מהצדדים - בכל צד יש פס ברזל לאורך כל הרכב, תעגן שם את הג'ק

אפשר להכניס, רק בצד שבו אני מרים, והוא תפוס על ידי הג'ק עצמו, וזאת כל הבעיה שלי בעצם.

להרים כמו שהבחור בסרטון הרים לא אפשרי, אין לי רכב ספורט קשיח כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמציע @squid12 זה להרים עם ג'ק מספריים לא מהנקודה הרשמית, אלא קצת לידה על הדופן (נגיד, מתחת לאמצע הדלק של הנהג, או בין הדלת הקדמית לאחורית. זה יכול לעבוד פוטנציאלית, ויכול לעקם את פס הברזל שעליו הוא מדבר, היות והוא לא מחוזק לכל אורכו. לי אישית יצא להרים את הרכב באופן כזה (בנקודות לא רשמיות לאורך הפס), וזה עבד (הפס כן התעקם מעט, אבל לא נורא :)). אבל כמובן לא יכול להמליץ על כך מבחינת בטיחות, שכן זו לא דרך מאושרת ו/או מומלצת ע"י היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ציקציק כתב:

אפשר להכניס, רק בצד שבו אני מרים, והוא תפוס על ידי הג'ק עצמו, וזאת כל הבעיה שלי בעצם.

להרים כמו שהבחור בסרטון הרים לא אפשרי, אין לי רכב ספורט קשיח כזה.

 

ברוב המקרים ה"נקודה" שאתה מתאר היא לא קריטית, ואפשר להרים את הרכב גם לפניה או אחריה

 

מרימים צד אחד עם ג'ק, מניחים את הבוק, ומורידים בעדינות על הבוק כדי לשחרר את הג'ק

 

חוזרים על הפעולה גם בצד השני

 

פשוט וקל

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, chrono כתב:

מה שמציע @squid12 זה להרים עם ג'ק מספריים לא מהנקודה הרשמית, אלא קצת לידה על הדופן (נגיד, מתחת לאמצע הדלק של הנהג, או בין הדלת הקדמית לאחורית. זה יכול לעבוד פוטנציאלית, ויכול לעקם את פס הברזל שעליו הוא מדבר, היות והוא לא מחוזק לכל אורכו. לי אישית יצא להרים את הרכב באופן כזה (בנקודות לא רשמיות לאורך הפס), וזה עבד (הפס כן התעקם מעט, אבל לא נורא :)). אבל כמובן לא יכול להמליץ על כך מבחינת בטיחות, שכן זו לא דרך מאושרת ו/או מומלצת ע"י היצרן.

 

לפני כשעה, avargel כתב:

 

ברוב המקרים ה"נקודה" שאתה מתאר היא לא קריטית, ואפשר להרים את הרכב גם לפניה או אחריה

 

מרימים צד אחד עם ג'ק, מניחים את הבוק, ומורידים בעדינות על הבוק כדי לשחרר את הג'ק

 

חוזרים על הפעולה גם בצד השני

 

פשוט וקל

 

 

 

 

 

הנה סרטון של מתחת לרכב שצילמתי לפני קצת יותר משבוע.
לא הבנתי בדיוק איפה לשים את הג'ק והבוקים, לפני ואחרי הנקודות הרמה יש מעין פלסטיק.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסרטון הראשון, בשניות 3-4, הפס המדובר מופיע בפינה הימנית עליונה. הכוונה לפס שהולך לאורך דופן הרכב, בין נקודת ההרמה הקדמית לאחורית. זה עשוי פלסטיק אצלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, chrono כתב:

בסרטון הראשון, בשניות 3-4, הפס המדובר מופיע בפינה הימנית עליונה. הכוונה לפס שהולך לאורך דופן הרכב, בין נקודת ההרמה הקדמית לאחורית. זה עשוי פלסטיק אצלך?

הפס לאורך הדופן מופיע טוב יותר בסרטון השלישי, והוא עם כיסוי פלסטיק כלשהו, אתמול בדקתי.

חשבתי אולי כבר לחכות קצת ולהכין רמפות מעץ, וגם זה אחלה גיבוי לבוקים שאני מעדיף שלא יהיו האמצעי העיקרי שבעזרתו הרכב באוויר.
זה כן יהיה אתגר לאחסן אותם בדירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...