Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חושב על לקנות ב מ וו 318i 1993


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חושב על לקנות ב מ וו 318i משנת 1993 אוטומטית מנוע 1.8.

השאלה שלי היא האם שווה לי לקנות את הרכב הזה וכמה עולה רכב כזה בדרך כלל.(ההצעה על הרכב שאני מצאתי היא 20,000).

מצד אחד אני ממששש רוצה לקנות את הרכב הזה ויום אחד גם להסב אותו לידני(שאלה נוספת, האם אני יכול לעשות זאת ברכב אספנות?) שאלה שנייה היא האם המחיר הזה סביר לרכב כזה.

כל עזרה תתקבל בברכה.

פורסם

ברכבי אספנות אין שווה ולא שווה. אם זה מה שעושה לך את זה ברמה שזה שווה לך 20 אלפיות, אז זה שווה.
שווה לנסוע לטיול בפיליפינים ב 20 אלף שקל  או שלא ?
אתה יכול להסב לידני כל רכב, כולל אספנות, זה דורש עדכון ברשיון אבל אפשרי. תביא בחשבון שזה יעלה הרבה וידרוש החלפת הרבה חלקים, ייתכן שזה יעלה לך משהו כמו חצי מעלות הרכב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני מסכים איתך לחלוטין.

אני התכוונתי האם זה מחיר הגיוני או שאני יכול למצוא במחיר יותר זול? יש מקום שאפשר לראות מחירים של רכבי אספנות או רכבים ישנים? יש מחירון לרכבים כאלה?

תודה.

  • אחראי פורום
פורסם

אין מחירון או ממוצע מחירים, אלו רכבים נדירים שבקושי נסחרים כבר.

ספציפית הדגם שציינת לא נחשב למשהו מיוחד, גם מנוע חלש יחסית וגם אוטומטי.

320 או 325 ידניות היו נעלמות במחיר הזה, למשל.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 שעות, elibaba כתב:


אתה יכול להסב לידני כל רכב, כולל אספנות, זה דורש עדכון ברשיון אבל אפשרי. 

אני חושב שמשנתון מסויים התחילו לכתוב את סוג הגיר ברישיון. לא בטוח שב93 היו כותבים.

אם לא כתוב, לא צריך לעדכן כלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שכבר אמרו, 

המחיר יקבע על פי השוק, הדרישה, המצב

והכי חשוב, אם הרכב "ידבר" אליך. 

 

אם אתה רוצה רכב להתעסק איתו כמה שיותר המחיר יהיה בהתאם. 

רכב מוכן, כזה שדורש פחות התעסקות יעלה בהתאם ++. 

 

אם אתה מחפש שידרוגים, 

חפש דגם שיש לו קהילה גדולה. 

שווה לחפש אחר פורומים בחו"ל ולקרוא מה אחרים עושים. 

 

פורסם

אני את שלי לא אמכור שקל פחות מ60 אלף שקלים חדשים.

למה?

כנסו לאוטוסקאוט 24, זה היד 2 של אירופה.

תראו כמה יעלה להביא מחו"ל ותבינו שהמחיר שרשמתי הוא ריאלי ובניו {היא לא למכירה אבל בגדול זה המחיר}

image.thumb.png.23d3fe9e4b335a1c92d501865a3a9631.png

 

אז זאתי תעלה בארץ 60 אלף שקל עם סיכוי ל65 גם...

ככה בודקים מהו מחיר ריאלי.

כנ"ל לגבי אוטובואינקי שאנשים מפרסמים למכירה ב30 אלף שקל בארץ. לדעתי, זול מדיי כי להביא אוטוביאנקי מאירופה יעלה לא פחות מ50 אלף שקל.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא תלוי רק בכמה עולה להביא מחו"ל, זה תלוי בעיקר במצב הרכב. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צודק. וקצת מפחיד להביא מחול לך תדע כמה הם ערמומיים שם. פה אם עוד הרכב עבר טסט פה ושם אפשר להגיד נו מיילא, לא זייפו מספרי שילדה ו או מנוע. שמה לך תדע מה הולך. לא בדיוק עלי אקספרס שאפשר להגיד סליחה טעיתי רוצה להחזיר דרך דואר ישראל. נגעת נסעת.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 12 דקות, eladns כתב:

אני את שלי לא אמכור שקל פחות מ60 אלף שקלים חדשים.

למה?

כנסו לאוטוסקאוט 24, זה היד 2 של אירופה.

תראו כמה יעלה להביא מחו"ל

טיעון שלא תופס בארץ.

ולראיה, כמות הרכבים שמתייבשים בלוחות עם מחיר מונפץ ואותו טיעון בדיוק.

אתה תמכור בכמה שהשוק יתן לך.

 

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

למה לא תופס בארץ?

להביא אוטוביאנקי 1979 יעלה 60 אלף שקל.

אמכור את שלי ב10?

מה אני גמ"ח?

אציע 30. 

לא יקנו,לא יקנו. מתישהו יגיע איזה עובד אגד שיצא לפנסיה שמנה ויש לו לתת 30 אלף שקל על האוטו שהיה הרכב הראשון שלו שהיה צעיר וזה נוסטלגיה בשבילו.

 

כמה הייתה נותן על SLK 1997?

בחור פה בארץ מוכר ב52 אלף. נשמע סביר נכון? התחלתי לדבר איתו. הרכב עשה 425 אלף קמ!!!

עכשיו המחיר לא ריאלי.

למה?

כי אני תופס את רביב, נותן לו 30-35 אלף שקל והנה הSLK בחניה עוד שנתיים.

image.thumb.png.dad979e5579296eac11a9eb1ba6172ef.png

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז למה 30 אם לייבא עולה 60? תמכור ב60 ותגיד לקונה שיגיד תודה שחסכת לו את הכאב ראש ביבוא...

זה לא עובד ככה. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

אני חושב שמשנתון מסויים התחילו לכתוב את סוג הגיר ברישיון. לא בטוח שב93 היו כותבים.

אם לא כתוב, לא צריך לעדכן כלום.

באיזור 1996 או 1997 התחילו לציין סוג גיר ברישיון, לפני כן המשבצת הזאת ריקה לא משנה אם זה גיר ידני או אוטמטי. 

 

 

 

פורסם

תודה רבה על העזרה.

יש לי עוד שאלה בקשר לרכב. בואו נגיד שאני קונה את הרכב ועושה הסבה לידני, האם שיפורים לרכבי אספנות זה דבר אפשרי? אני מניח שכמו הסבה לידני צריך אישור מסויים אבל גם הבנתי שרכב אספנות אמור להישאר "כמו שהוא".

פורסם

אי אפשר לקבל שום אישור הסבה לידני. 

כמו שכתבתי עד מודל 1996 בערך סוג גיר לא מופיע ברישיון הרכב ואין מה לאשר, יש הרבה מכוניות ממודלים מאחרים יותר שהסבו ללא שינוי ברישיון.

לגבי שיפורים - תלוי מה אתה רוצה לעשות. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...