Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם החלפה של ארבעה צמיגים ישנים לחדשים גוררת בעקבותיה בהכרח כיוון פרונטלי או לאו דווקא? במידה ולא, איך ניתן לדעת אם צריך כיוון פרונט?

פורסם (נערך)

אני מחליט לפי מצב שחיקת הצמיגים הקדמיים אשר סיימו את תפקידם.

ברכב הנוכחי , למשל, לא ביצעתי כיוון פרונט 275 אלף קילומטרים, הצמיגים הקדמיים נשחקים בצורה שווה ואיטית מאוד. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 36 דקות, Tom_22 כתב:

לא בהכרח, אבל שווה בדיקה

למה? איך קשורה החלפת צמיגים לפרונט? ולמה דווקא רביעיה?

אני שואל כי בדיוק לפני כמה ימים החלפתי רביעיה באוטו של אחותי באוטו דיפו, והפקידה ניסתה למכור לי גם פרונט: 'כשמחליפים רביעיה צריך לעשות כיוון פרונט'. עניתי לה שעשיתי לא מזמן ואין קשר בין צמיג לפרונט.

פורסם
לפני 41 דקות, vladclar כתב:

אני מחליט לפי מצב שחיקת הצמיגים הקדמיים אשר סיימו את תפקידם.

ברכב הנוכחי , למשל, לא ביצעתי כיוון פרונט 275 אלף קילומטרים, הצמיגים הקדמיים נשחקים בצורה שווה ואיטית מאוד. 

כלומר 275000 ק"מ לא החלפת משולשים או בושינגים, זרועות הגה ובולמי זעזועים. זאת דוגמה גרועה מאוד לאחזקת רכב.

לתת את זה בתור דוגמה, זה כמו לומר חציתי באדום ועבר בשלום - סימן שזה כדאי.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

מזמין אותך לסיבוב ברכב שלי.נוסע כמו חדש, מטופל כל 10 אלפים קילומטרים עם בדיקה של מערכת היגוי בכל טיפול.

התחילו לאחרונה נקישות קלות מההגה, אחליף מסרק לחדש מקורי, ואז כיוון פרונט .

 

פותח השרשור שאל על הצורך  בכיוון פרונט אחרי החלפת סט צמיגים .

אצלי הצמיגים הקדמיים עוברים 60 אלף קילומטרים, מוחלפים כאשר עדיין עוברים טסט, עם שחיקה אחידה. 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 50 דקות, itzik123 כתב:

למה? איך קשורה החלפת צמיגים לפרונט? ולמה דווקא רביעיה?

כי אחרי נניח מעל ל-50K שעברת עם הרכב בכבישי ישראל הנפלאים, אולי משהו זז. 

כאמור, רק ענין של לבדוק אם צריך, בין אם מוצע חינם כחלק מההחלפה או בהסתכלות על שחיקת הצמיגים. לא אמרתי שחובה לבצע או שדווקא בהחלפת רביעיה. 

פורסם

אוקיי, לבדוק מדי פעם כדאי אבל זה לא שיש קשר בין ההחלפה לפרונט.

יכול להיות מישהו שעשה פרונט יום לפני ההחלפה והם ימכרו לו פרונט 'כי צריך'.

 

פורסם
לפני 54 דקות, vladclar כתב:

מזמין אותך לסיבוב ברכב שלי.נוסע כמו חדש, מטופל כל 10 אלפים קילומטרים עם בדיקה של מערכת היגוי בכל טיפול.

התחילו לאחרונה נקישות קלות מההגה, אחליף מסרק לחדש מקורי, ואז כיוון פרונט .

תבדוק טוב שהבעיה באמת המסרק היקר. הרבה יותר סביר שזרועות ההגה גמורות.

עוד לא ראיתי רכב שעבר 150000 ק"מ על הבולמים המקוריים ושהם עדיין טובים.

ותמיד כשאני מחליף בולמים כאלה, אני רואה בפירוק שהבוכנה אפילו לא עולה בחזרה. אני מוכן לחתום לך שגם אצלך.

ידוע, שנהגים לא מבחינים בדעיכה של הבולמים שלהם מאחר והיא הדרגתית ולא פתאומית.

 

באמת סטיתי מהשאלה של פות"ש, פשוט לא יכולתי להישאר אדיש למשפט שרכב עבר 275000 ק"מ ולא נזקק לשום טפול במתלים. 

 

באמת אין קשר בין החלפת צמיגים לפרונט, למעט - אם ניתן לראות על הצמיגים הישנים סימנים לשחיקה לא אחידה, אז ברור שיש בעיה בפרונט. 

ואם בית העסק בו רכשת את הצמיגים עושה גם כיוון פרונט, אז לעיתים אפשר לקבל על כך מחיר כ"עיסקת חבילה".

 

אבל בגדול, כיוון פרונט עושים לאחר החלפת רכיבים במתלה או במערכת ההיגוי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

החלפתי כמה פעמים בשנים האחרונות צמיגים אף פעם לא הייתי צריך כיוון פרונט לאחר מכן.

בהנחה והכל תקין לפני ההחלפה ואם השחיקה אחידה וההגה ישר ובלי משיכות סביר שהפרונט ישאר ככה גם אחרי ההחלפה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...