Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, vladclar כתב:

המשך הדיון בינינו בנושא שמשה חליפית בשרשור הזה לא חשוב,

הסיפור כאן לא השמשה בכלל....

מנסים למכור לפותח השרשור רכב דפוק מכל הכיוונים.

החלק העצוב הוא שתמיד יהיה פראייר תורן שיקנה מהם רכב דפוק במחיר מופקע.

מקווה שאת פות"ש השרשור הצלחנו להציל.

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

גם אני לא, ואצלי השמשה הוחלפה לפני 6 שנים

לדגם הרכב שלי היה ריקול לאיטום מחדש של השמשה הקידמית כי האיטום המקורי לא היה טוב (נעשה אצל הבעלים הראשון).

אני רכשתי את הרכב כמעט 10 שנים אחר כך, עם נזילת מים מהשמשה הקידמית (גיליתי בחורף הראשון אחרי הקנייה).

כמעט ולא מצאתי עסק אחד מומלץ שאין לו ביקורות נוראיות, התקשרתי למעט שמצאתי, כולם לא מוכנים לדבר על הפרטים בטלפון - "תביא את הרכב - ונראה"

אני לא נוסע מעל שעה וחצי בכדי לתת לחמור לנחש כיצד מבצעים את העבודה על חשבוני, אם לא מכירים את הדגם - עושים הרבה נזק.

בסוף אחרי צפייה רבה ביוטיוב, ביצעתי את העבודה בעצמי,

האיטום "המשופר" בוצע ע"י מישהו שכנראה חולה בפרקינסון, שעשה צורה של נחש לכל האורך וחסם את רוב התעלה של המים.

לשמשה יש שני חיפויי מתכת בצבע הרכב בצדדים, אמורים להימשך בקלות כלפי חוץ ולאפשר את הוצאת השמשה,

אבל שאתה חמור, אתה פשוט מושך עד שנשבר וזה מה שהם עשו, שברו את כל הקליפסים, ואז השפריצו סיליקון לחפות על הנזק ובכך חסמו לחלוטין את התעלה של ניקוז המים וגרמו לחלודה בנוסף לכל.

גם בתא המנוע יש פלסטיקים שצריך לשחרר בסדר מסוים, אז פשוט שברו את דרכם עד שהצליחו לשחרר.

 

כל זה נעשה ברכב שכנראה עלה כמו שני קורולות בזמנו, הבעלים היה מרוצה כי הכל נראה מליון דולר מבחוץ, אבל בעולם מושלם הרישיון עסק שלהם היה נלקח (ביוטיוב אתה רואה ילד שעושה את זה לבד בצורה מקצועית, אז בית עסק שמתיימר להתמחות צריך ךהתבייש בעצמו)

 

 

אז מה אני בא לומר בכל הז**ן שכל למעלה, גם אם אתם חושבים שהחליפו לכם שמשה כמו שצריך, כנראה זה לא המצב, אם אתם מתכוונים להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה, הייתי בודק את הנושא מקרוב מאוד

כבר חתמתי...

פורסם

יש הבדל עצום בין שמשה חלופית למקורית ... אצלי זה בל יעבור אני תמיד עושה ביטוח שמשות מקוריות וזה מנסיון עם גם מקורי וגם תחליפי.

 

רק שמה מקורית 

פורסם

לכל המגיבים תודה רבה לעזרה!

לסגור את הלופ ברור שלא התקדמתי עם העסק. אז כן הצלחתם להציל לפחות פות״ש אחד 🙂

המדריך שמופץ בפורום לבדיקות ראשוניות גם לאחד כמוני שלא מהתחום ממש עוזרות.

בדיקת השמשות כמובן מתוך קריאת המדריך וזה אחלה טיפ ללמוד חשד לזעזוע כלשהו שרכב עבר. 

טיפ נוסף לחברה כמוני שלא מבינים - חותמת בשמשות רואים מהצד הפנימי של הרכב החיצוני הרבה יותר קשה לזהות…

 

×
×
  • תוכן חדש...