Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי באטום (שרשור מתגרען)


oryo

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, oryo כתב:

בדיעבד אני קולט שזה לא סביר בעליל לא לבדוק את הרכב אחרי נסיעה נמרצת מהסיבה שכמות הכח שמגיעה לגלגלים האחוריים היא כ״כ מוגזמת, שהציפייה מה lug nuts לא לזוז אינה סבירה. כנ״ל כל הסיפור הזה עם ה hard wire, לא ידעתי שזה קיים, אבל כעת ברור לי שזה נדרש.

הציפייה מהאומים לא לזוז אם הם נסגרו במומנט המתאים היא ממש ממש סבירה. 

אין ממש קשר לכמות הכוח (או שהיא מוגזמת, סך הכול 300 כ"ס - בוא). יש אבל קשר ישיר ל"אור סגר חלושס". 

אז למדנו לא לסגור חלושס, ושיש סיבה שיש ידיות מומנט.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

@oryo  כמה פוסטים אחורה שאלתי באיזה מומנט הלאג-נאטס צריכים להסגר על המפלץ הזה - זה היה החשש בעקרון. 

 

מה שנראה לי זה שלא מדובר כאן באיזה 100-130 ניוטון אלא יותר לאזור ה200-250 - אפילו שזה מנוע שהופך את הרכב למפלצת כזו רק בגלל החוסר משקל והבודי הקטן - זה עדיין יחסי כוחות פשוט מפלצתיים. 

 

ואז גם שמת צמיגים וחישוקים של מיצובישי שהם גדולים יותר וגם על ספייסרים אז בכלל - לא בטוח שיש לדבר הזה טקסט בוק - אבל מה המומנט מקור? 

 

מעבר לזה באמת תבדוק אם במקום לאג נאטס אפשר לארגן לרכב הזה HUB CAP - נועל בורג מרכזי אחד ענק שגם מתברג הברגה הפוכה ובעצם ננעל עם כוון הנסיעה של המפלץ - מזה באמת חששתי.

 

 

נגמר בטוב - את ההונאות הקטנות האלה לא שתשרוד. כבר שרדת - אתה חזק מזה, מבאס אבל אתה חזק מזה בהרבה. 

 

נגמר טוב - אין כאן אחד לדעתי שלא עשה שטויות וראה את מלאך המוות מולו לפחות פעם אחת - מי שעושה טועה, מי שטועה לומד. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, lanosforce כתב:

מה שנראה לי זה שלא מדובר כאן באיזה 100-130 ניוטון אלא יותר לאזור ה200-250 -

א. לא

ב. 95 ניוטון מטר לפי אריאל

 

יש בורג ואום, ויש להם מומנט נעילה נכון. זה הכול. תסגור יותר - תעוות את הבורג/תבריג.

 

לפני 50 דקות, lanosforce כתב:

לא בטוח שיש לדבר הזה טקסט בוק - אבל מה המומנט מקור? 

להכול יש טקסט בוק, זה חישוב פשוט יחסית (לא שאני זוכר אותו, אבל עברו כמה שנים אז אני נותן לעצמי הנחות אבל זאת משוואה אחת שמתבססת על כול הפרמטרים של התבריג אם אני זוכר נכון)

 

 

מזל שיש גוגל:

image.thumb.png.e69f7466223dc107ea5060d3ae61e3ba.png

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • רעיון טוב! 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסגרו על 100 עם מפתח מומנט בהתקנה, בהתאם לספקס

  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם: המפתח מכויל ביחידות הנכונות?

 

אתה יודע, אמריקה והיחידות המוזרות שלה. סיבה לאבד יותר מגלגל. אם המפרט בפאונד רגל והמפתח מכויל בניוטון מטר תקבל מומנט נמוך (74 פאונד רגל)

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, כוכב השחר כתב:

יכול להסביר? הרכב עם power to weight ratio מכובד ביותר, אבל יש לך מפלצות עם 1000+ כ"ס ובאף אחד מהם לא צריך לעבור עם טורק ראנצ' אחרי כל נסיעה?

נשמע לי שאתה צודק, מה שאני לא מבין זה כמה כוח הגלגל סופג בצורה יחסית בגלל הפער בין כח/משקל, אני בתור אדם מרגיש הרבה יותר כוחות ברכב מאשר דברים אחרים בהם הייתי אבל זה לאו דווקא אומר שהגלגל סופג כוחות גדולים יותר.

בכ״א מן הסתם שאחרי המקרה הזה אני יותר פרנואיד, אז אקפיד יתר על מידה, בעיקר לפני/אחרי נסיעות מאומצות.

 

לפני 5 שעות, topop כתב:

מדהים שיצאת בלי פגע, 

ואשכרה גם הרכב. 

לגמרי, יצאתי כמעט הכי בזול שאפשר לצאת מאירוע שכזה, אכלתי את עצמי שלא עצרתי מיד בצד הדרך כשהרגשתי משהו מוזר (הכי זול), אבל אסתפק בפודיום ״מקום שני הכי זול״, אין מה להתלונן. 

 

לפני 4 שעות, pasparto כתב:

צריך לבדוק אם האומים יושבים טוב בג'אנט, כלומר האם המגרעת שלהם מתאימה, למיטב זכרוני הוחלפו ג'אנטים.

הכל לפי spec של גלגל/אומ/מומנט וכו׳, הקפדתי מאוד בקטע הזה מתוך החשש ממקרה בסגנון הזה בדיוק. 

 

לפני 4 שעות, pasparto כתב:

ולבדוק חיזוקי ברגים, במידה ויש ברגים שמשתחררים צריך לסגור עם לוקטייט בחוזק המתאים.

זה יקרה בכל מקרה (בדיקות תכיפות יותר), לגבי לוקטייט: האם משתמשים בכזה על אום בגלגל? מישהו אמר לי מתישהו שלא, אבל מבחינתי עדיף. אני גם חששתי שזה האום עצמו שמעאפן אבל צ׳ארלי אמר שלדעתו אין קשר, ואני סומך על הנסיון שלו. 

 

מה שכן, לא בדקתי את המומנט בשנית לאחר מס׳ נסיעות, וזה משהו שהייתי צריך לעשות. ההמלצה היא לבדוק אחרי כמה מיילים ששום דבר לא השתחרר, אבצע את זה הן לגלגלים והן למתאמים.

 

לפני 4 שעות, David32 כתב:

יש אבל קשר ישיר ל"אור סגר חלושס". 

אז למדנו לא לסגור חלושס, ושיש סיבה שיש ידיות מומנט.

רק שאור סגר עם מפתח מומנט לפי spec

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

אתה יודע, אמריקה והיחידות המוזרות שלה. סיבה לאבד יותר מגלגל. אם המפרט בפאונד רגל והמפתח מכויל בניוטון מטר תקבל מומנט נמוך (74 פאונד רגל)

נקודה מצוינת, מגיע מחר המפתח מאמזון, אוודא את היחידות בשנית

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מעיניין המומנט, דווקא אם הוא סגר ב 100 פאונד רגל הוא סגר חזק מה 95/100 הנדרשים.

 

לפני שעה, oryo כתב:

רק שאור סגר עם מפתח מומנט לפי spec

 

מעולה, עכשיו, מכיוון שאין ויכוח על זה שפיזית זה אין סיבה לאומים להיפתח אם הם נסגרו כמו שצריך. וזה מה שקרה, נשאלת השאלה איזו מהאופציות אתה מעדיף:

1. סגרת לא בסדר.

2. התקינת משהו לא טוב

2.א. בגלל זה יש ל, וויברציות טירוף שפותחות לו את האומים בנסיעה.

3. הגיעו גמדים ושיחררו לך אומים.

 

מה עם שאר הגלגלים? היה צריך לחזק? הרבה?

כאילו לקדוח ולהעביר חוט זה מגניב, זה סטייל מטוסים, אבל די בטוח שזה לא נחוץ וגג יסתיר בעיה אם יש.

 

בנוסף, שאלת על לוקטייט. לרוב אין סיבה, וברור שזה לא מומלץ כי לאנשים רגילים יש גם גלגל ספייר שלפעמים צריך להשתמש בו - ועם לוקטייט יהיה קשה. (על הספייסרים לעומת זאת... יכול להיות רעיון לא רע.)

בנוסף אל תשכח שאם תתגרזן כול האיזור הזה יתחמם אז צריך כנראה להתחשב בזה.

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להפך. אם המפרט הוא 100 פאונד רגל והמפתח מכויל בניוטון מטר הוא יקבל רק 74 פאונד רגל. הסבירות לכך נראית נמוכה, אבל יש לבדוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, David32 כתב:

נתחיל מעיניין המומנט, דווקא אם הוא סגר ב 100 פאונד רגל הוא סגר חזק מה 95/100 הנדרשים.

 

מעולה, עכשיו, מכיוון שאין ויכוח על זה שפיזית זה אין סיבה לאומים להיפתח אם הם נסגרו כמו שצריך. וזה מה שקרה, נשאלת השאלה איזו מהאופציות אתה מעדיף:

1. סגרת לא בסדר.

2. התקינת משהו לא טוב

2.א. בגלל זה יש ל, וויברציות טירוף שפותחות לו את האומים בנסיעה.

3. הגיעו גמדים ושיחררו לך אומים.

 

מה עם שאר הגלגלים? היה צריך לחזק? הרבה?

כאילו לקדוח ולהעביר חוט זה מגניב, זה סטייל מטוסים, אבל די בטוח שזה לא נחוץ וגג יסתיר בעיה אם יש.

 

בנוסף, שאלת על לוקטייט. לרוב אין סיבה, וברור שזה לא מומלץ כי לאנשים רגילים יש גם גלגל ספייר שלפעמים צריך להשתמש בו - ועם לוקטייט יהיה קשה. (על הספייסרים לעומת זאת... יכול להיות רעיון לא רע.)

בנוסף אל תשכח שאם תתגרזן כול האיזור הזה יתחמם אז צריך כנראה להתחשב בזה.

 

 

יש דרך לא נכונה לשים משקל על ידית מומנט? 😅

 

אני הייתי בטוח שאור לא סגר עם ידי מומנט במקור, ככה הבנתי, אבל מסתבר שכן? ועכשיו אני ממש סקרן לדעת מה קרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג מה קרה, אני יודע שסגרתי עם מומנט כי במקרה הייתי שם, כשסגרתי עם מומנט. אני מן הסתם לא משקר לעצמי. 

כשעברתי על הגלגלים הקדמיים, כולם היו באותו מומנט, מה שמראה שכנראה בסוף לא המצאתי את זה 😅

הגלגל האחורי הימני גם היה משוחרר לאללה. 

 

ייתכן שהאומים לא מתאימים לתושבת מבחינת זווית או משהו, כמובן שייתכן שלא התקנתי נכון, אין לי מושג מה קרה שם מעבר לזה שהסגירה התבצעה עם מפתח מלכתחילה. כן ייתכן שהשתמשתי ביחידות לא נכונות, אני לא זוכר אם זה היה ניוטון או פאונד. 

  • מעניין 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמעתי אף פעם על סגירת אומי גלגלים עם לוקטייט, שווה בדיקה ומשמעויות(כשצריך לפתוח ולהחליף).

הייתי מתכוונן על כל נושא שינוי הג'אנטים והספייסרים שנעשה, אם הייתי צריך לנחש/להמר שם הייתי מתמקד. 💪

  • רעיון טוב! 1
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.5.2024 בשעה 18:13, oryo כתב:

אין לי מושג מה קרה, אני יודע שסגרתי עם מומנט כי במקרה הייתי שם, כשסגרתי עם מומנט. אני מן הסתם לא משקר לעצמי. 

כשעברתי על הגלגלים הקדמיים, כולם היו באותו מומנט, מה שמראה שכנראה בסוף לא המצאתי את זה 😅

הגלגל האחורי הימני גם היה משוחרר לאללה. 

 

ייתכן שהאומים לא מתאימים לתושבת מבחינת זווית או משהו, כמובן שייתכן שלא התקנתי נכון, אין לי מושג מה קרה שם מעבר לזה שהסגירה התבצעה עם מפתח מלכתחילה. כן ייתכן שהשתמשתי ביחידות לא נכונות, אני לא זוכר אם זה היה ניוטון או פאונד. 

עכשיו רק נשאר להרים טלפון למוקד שירות לקוחות של חברת ביטוח אקראית ולשאול אם 100 קמ"ש של אריאל אטום הם אותם 100 קמ"ש של מיצובישי אטראז' 

 

מכין פופקורן

  • לא הבנתי... 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אחזור לספר על הקשקוש שקרה עם הwrap, בסוף מסתבר שהבחור אכן גנב :( בקטנה, דמי לימוד, שיהיו לו לתרופות ולהתעסקות עם המשטרה. 

 

יש סיכוי שמעז יצא מתוק, כי אני משנה את האסטרטגיה ובמקום wrap מתכוון לבצע סוג של dip, מסתבר שיש חומר בשם autoflex שזה כמו פלסטידיפ אבל על סטרואידים, ראיתי את התוצאות של זה וזה היה מרשים - לא יכולתי לראות פער בין הגימור וצבע פרופר, והחומר עצמו מאוד קשיח (יותר מvinyl). לאחר דיון עם הבחור על קונספט הצבע המקורי השתנה ונראה לי שיותר יתאים לרכב מהתכנון המקורי (3m volcanic fire).

הרכב אמור להכנס לעבודה עוד שבועיים וזה ייקח שבוע/יים לביצוע, אז נחיה ונראה, נקווה שהפעם לא יברח עם הכסף... (מיותר לציין שהפעם פעלתי בצורה יותר מתגוננת).

 

בכ״א מצרף סרטון מאתמול עם המצלמת 360 שלי, שווה להעלות את האיכות ל2k (ברירת המחדל ממש זוועה) ואפשר לשנות את הזווית עם האצבע/תנועת המכשיר. הסרטון ארוך (ולא ערוך) וכנראה משעמם לפרקים - ומנגד מעביר לא רע את חווית הנסיעה, ובסוף יש גם סיכומצ׳יק עם החבר. 

 

הרכב לא מפסיק לרגש בכל נסיעה, ולהעלות חיוכים בכמויות. הבעיה היחידה עם הרכב אלו הכבישים, צריך עוד כאלו (ששווים נסיעה).

  • אהבתי 2

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, oryo כתב:

עוד אחזור לספר על הקשקוש שקרה עם הwrap, בסוף מסתבר שהבחור אכן גנב :( בקטנה, דמי לימוד, שיהיו לו לתרופות ולהתעסקות עם המשטרה. 

 

יש סיכוי שמעז יצא מתוק, כי אני משנה את האסטרטגיה ובמקום wrap מתכוון לבצע סוג של dip, מסתבר שיש חומר בשם autoflex שזה כמו פלסטידיפ אבל על סטרואידים, ראיתי את התוצאות של זה וזה היה מרשים - לא יכולתי לראות פער בין הגימור וצבע פרופר, והחומר עצמו מאוד קשיח (יותר מvinyl). לאחר דיון עם הבחור על קונספט הצבע המקורי השתנה ונראה לי שיותר יתאים לרכב מהתכנון המקורי (3m volcanic fire).

הרכב אמור להכנס לעבודה עוד שבועיים וזה ייקח שבוע/יים לביצוע, אז נחיה ונראה, נקווה שהפעם לא יברח עם הכסף... (מיותר לציין שהפעם פעלתי בצורה יותר מתגוננת).

 

בכ״א מצרף סרטון מאתמול עם המצלמת 360 שלי, שווה להעלות את האיכות ל2k (ברירת המחדל ממש זוועה) ואפשר לשנות את הזווית עם האצבע/תנועת המכשיר. הסרטון ארוך (ולא ערוך) וכנראה משעמם לפרקים - ומנגד מעביר לא רע את חווית הנסיעה, ובסוף יש גם סיכומצ׳יק עם החבר. 

 

הרכב לא מפסיק לרגש בכל נסיעה, ולהעלות חיוכים בכמויות. הבעיה היחידה עם הרכב אלו הכבישים, צריך עוד כאלו (ששווים נסיעה).

מגניב ממש! וגם המצלמת 360 מגניבה לגמרי! יש דרך לגרום לזה להיות באיכות טובה יותר? גם ב 4k זה נותן וייבים של מצלמה סלולרית של 2007

באיזו מצלמה אתה משתמש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...