Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלך לי הנועלים הזה לגלגל במכסחת דשא. אם הלך אחד, עדיף להצטייד בעוד כמה ספייר.

1. אני לא משוכנע שמדובר בנועל כוכב M8x18

2. מאיפה רוכשים בארץ? לא רוצה 50 יחידות מאלי אקספרס ולהמתין חודש

IMG_6761.jpeg

IMG_6760.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, A_lex כתב:

תודה, אבל העלות היא 100 שקל ל 5 יחידות (כולל משלוח)
קצת (הרבה) הגזימו

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

החלק נקרא אצל בעלי מקצוע טבעת אבטחה.

הקוטר החיצוני לא ממש מגדיר את מידות הטבעת לכן יותר נכון למדוד את קוטר הציר שעליו יושבת הטבעת.
אני רכשתי מידות שונות של טבעות בכמות לא מסחרית בחנות הנקראת כול תבריג בכתובת דרך מנחם בגין 44, תל אביב-יפו.

בפעם האחרונה שרכשתי שם ברגים זה היה לפני 2-3 לכן ברר טלפונית שהעסק עדיין חי.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה שיש הרבה סוגים של טבעות אבטחה, ודווקא טבעת כוכב כזו לא נפוצה (לפחות מניסיוני).

בכל מקרה, כפי שכתבתי:

לפני 5 שעות, A_lex כתב:

מניח שאצל כל משווק ברגים רציני יש משהו.

 

פורסם
לפני 58 דקות, A_lex כתב:

הבעיה שיש הרבה סוגים של טבעות אבטחה, ודווקא טבעת כוכב כזו לא נפוצה (לפחות מניסיוני).

בכל מקרה, כפי שכתבתי:

 

 

אני נתקלתי בהרבה מכלולים קטנים ברכב שבהם מותקנת טבעת אבטחה כזו. מסיבה זו רכשתי כמה מידות שונות בין 4-8 מילימטרים.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אפשר לראות גלגל אחד תקין ואיך האבטחה יושבת? 

האם יש מגרעת לכנפיים? 

עריכה אחרונה על ידי Markm4
פורסם
לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

תודה, אבל העלות היא 100 שקל ל 5 יחידות (כולל משלוח)
קצת (הרבה) הגזימו

רוב התשלום זה עבור משלוח, אם אתה באיזור ראשון חסכת את זה (אני מניח שבדקת את זה אבל בכל אופן...)

פורסם
לפני 3 שעות, Markm4 כתב:

האם יש מגרעת לכנפיים? 

 

לסוג הזה של טבעות אבטחה אין צורך בחריץ/מגרעת. הטבעות מתאימות לציר חלק.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק צודק!
אין מגרעת
הציר הוא 10 מ"מ
המדידה של הטבעת היא 9.5 מ"מ
איזה טבעת אני צריך?

image.png.7999025f351132d31a1a423d72190fc3.pngimage.thumb.jpeg.47df1ced68e1be3dfea74372276efde7.jpegimage.thumb.jpeg.aa579f6187406444ea77d168cac54715.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם יש מספיק מקום אחרי הציר של הגלגל,

אני הייתי שם דיסקית שייבה שטוחה ואחריה בנד מים ומחזק על הציר. 

 

אני אישית עשיתי כך על עגלות שלי, 

עזרה ראשונה הייתה כמו שהצעתי למעלה, 

אחרי זה כשהיתפנתי, קדחתי חור באמצע הציר ושמתי פין אבטחה R. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

מרק צודק!
אין מגרעת
הציר הוא 10 מ"מ
המדידה של הטבעת היא 9.5 מ"מ
איזה טבעת אני צריך?

 

 

אתה צריך טבעת בעלת קוטר פנימי 9.5-9.6 מילימטר עבור ציר בעל קוטר של 10 מילימטר.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, Markm4 כתב:

אם יש מספיק מקום אחרי הציר של הגלגל,

אני הייתי שם דיסקית שייבה שטוחה ואחריה בנד מים ומחזק על הציר. 

 

אני אישית עשיתי כך על עגלות שלי, 

עזרה ראשונה הייתה כמו שהצעתי למעלה, 

אחרי זה כשהיתפנתי, קדחתי חור באמצע הציר ושמתי פין אבטחה R. 

 

 

חבל לסבך דברים פשוטים. אם קיימת בעיה שהטבעות נגזרות או תופסות קורוזיה אפשר לנסות להרכיב טבעות עשויות מנירוסטה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מסכים עם מרק שלא צריך לסבך ואם הטבעת שרדה 5-6 שנים במכסחת דשא פח... בעוד 5-6 שנים היא בטח תהיה כבר בפח המחזור, אז אני לא הולך לקדוח או לחפש טבעות מחומרים המשמשים את תעשיית החלל!
אז כל ההשקעה היא 4 נועלים חדשים. אחד להחלפה מידית ועוד 3 לשעת הצורך
אתמול הזדמן לי לעבור בנתניה (קורה במשפחות הכי טובות) ועצרתי בברג ובניו מרכז הספקה טכנית 

זרקו שלי קופסה מלאה בנועלים במידות שונות, לא היה בדיוק אז לקחתי טיפלה קטן יותר.

אין דבר שפטיש לא פותר וגם הקטן יותר התלבש על הציר ונעל את הגלגל.
עלות... 15 שקלים ל 4 נועלים.
למען הדורות הבאים!

  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...