Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת נוזל קירור קאמרי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Coro,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

מדבר אל טויוטה קאמרי 2008

הבעלים הקודמים  שם נוזל קירור ירוק 

האם יש אפשרות להוציא את כל הנוזל הירוק 

ולמלות ורוד -מקורי של טויוטה 

והאם יש סיכון להחליף נוזל 

אין לי מושג כמה זמן הנוזל הירוק היה ברכב 

תודה מראש

פורסם

בדגם 2006 יש לך פקק פלסטיק לבן שדרכו אתה יכול לנקז את כל הנוזל קרור (כמובן צריך לשים כלי איסוף)
הוא נמצא בצד ימין של הרדיאטור (כשאתה עם הפנים לרכב) בתחתית הרכב
זה מאוד פשוט, ואתה יכול לעשות את זה לבד.
אני לא חושב שיש שינוי לגבי זה לדגם 2008
 

פורסם

תודה אל התשובות  

בדקתי את סוג הנוזל קירור ומדובר אל הורוד של טויוטה

לפני 25 דקות, אבי ים כתב:

בדגם 2006 יש לך פקק פלסטיק לבן שדרכו אתה יכול לנקז את כל הנוזל קרור (כמובן צריך לשים כלי איסוף)
הוא נמצא בצד ימין של הרדיאטור (כשאתה עם הפנים לרכב) בתחתית הרכב
זה מאוד פשוט, ואתה יכול לעשות את זה לבד.
אני לא חושב שיש שינוי לגבי זה לדגם 2008
 

האם גם הנוזל שבמנוע יצא?

פורסם
לפני 3 דקות, רמי יו כתב:

האם גם הנוזל שבמנוע יצא?

נראה לי שכן
(גם כי בשביל זה נועד הפתח ניקוז וגם חוק כלים שלובים)
אבל חכה למומחים

פורסם (נערך)

תודה

אני יחכה לעוד תשובות .

האם ידוע לך אם יש נוזל קירור לא מקורי ואיכותי   

 

עריכה אחרונה על ידי רמי יו
פורסם
לפני 10 דקות, רמי יו כתב:

האם ידוע לך אם יש נוזל קירור לא מקורי ואיכותי   

ספוילר

אני עשיתי את ההחלפה בזמן קניית הרכב אצל מוסך
וביקשתי ממנו להחליף בעצמי (ולכן אמרתי שזה ממש קל)
אבל בתכלס לא הגעתי עם נוזל קירור מהבית אלא מה שהיה במוסך (סביר מינוס)
כך שלא בדקתי בכלל את השוק


תעשה חיפוש בפורום על המלצה לנוזל קירור אדום איכותי זה יתאים גם לרכב שלך
אחרי הכל זה לא רכב 2024 
רוב החיים מאחריו לא נראה לי שצריך דווקא מקורי

פורסם

בריקון נוזל קירור דרך צינור קירור תחתון או דרך הפקק היעודי לא כל הנוזל יוצא. יצא לך בערך חצי. 

לא ידוע איזה נוזל קירור יש כרגע ברכב למעט הצבע כך שלא ניתן לדעת איזו ראקציה תהיה בין הנוזל הקיים לנוזל שאתה מתכוון להכניס. 

בגלל השנתון, לא הייתי מטריד את עצמי יותר מידי בעניין.

תבדוק האם הנוזל צלול. אם כן, אני הייתי משאיר אותו עד לכשל באחד הצינורות או  ברדיאטור ואז ממלא בנוזל לפי התקן. 

אם בכײז אתה מעוניין להחליף, תוכל לבצע שתי החלפות או יותר. ככול שתבצע יותר החלפות, כך אחוז הנוזל הקודם שיישאר במערכת יהיה קטן יותר. לדעתי העלות לא שווה את זה אבל לשיקולך. 

  • אהבתי 1
פורסם

יש פקק ריקון נוזל קירור ברדיאטור בקאמרי 2008.

 

יש נוזל קירור אדום שעומד בתקן שמחירו בערך 80 ש"ח לחמש ליטר.

 

פורסם
לפני 16 שעות, רמי יו כתב:

האם ידוע לך אם יש נוזל קירור לא מקורי ואיכותי  

Zerex Asian Vehicles (זרקס לרכבים אסייתיים) אמור להיות איכותי. החלפות כפי שכתב משה (תבדוק בספר הרכב, למשל, אם זה באמת יוצא חצי) אתה יכול לעשות,לדעתי, עם מים מזוקקים. מומלץ לרוקן כמה שיותר כולל ממיכל עיבוי/עודפים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 שעות, Moshe c כתב:

בריקון נוזל קירור דרך צינור קירור תחתון או דרך הפקק היעודי לא כל הנוזל יוצא. יצא לך בערך חצי. 

לא ידוע איזה נוזל קירור יש כרגע ברכב למעט הצבע כך שלא ניתן לדעת איזו ראקציה תהיה בין הנוזל הקיים לנוזל שאתה מתכוון להכניס. 

בגלל השנתון, לא הייתי מטריד את עצמי יותר מידי בעניין.

תבדוק האם הנוזל צלול. אם כן, אני הייתי משאיר אותו עד לכשל באחד הצינורות או  ברדיאטור ואז ממלא בנוזל לפי התקן. 

אם בכײז אתה מעוניין להחליף, תוכל לבצע שתי החלפות או יותר. ככול שתבצע יותר החלפות, כך אחוז הנוזל הקודם שיישאר במערכת יהיה קטן יותר. לדעתי העלות לא שווה את זה אבל לשיקולך. 

תודה אל התשובה

הלחץ שלי כיון שמלאו גם מים מהברז 

פורסם
לפני 14 דקות, רמי יו כתב:

תודה אל התשובה

הלחץ שלי כיון שמלאו גם מים מהברז 

אם המים לא עכורים / חומים, אז כנראה שלא מילאו הרבה מים מהברז או שהם מולאו לאחרונה. 

תוכל לבצע החלפה אחת לנוזל קירור של פרסטון או zerex בתקן המתאים או לנוזל מקורי אם ההפרש לא גבוה במיוחד. תוכל למצוא אותם אצל אבי חלקי חילוף מרחובות או אוטסטור מחולון, יש כמובן גם במקומות אחרים, הם יוכלו לומר לך איזה נוזל מתאים.  

 

  • פיתרון
פורסם

תבדוק. תערבב אותם מחוץ למערכת.

הדרך העדיפה לרוקן, למלא מים מזוקקים, להפעיל את המנוע שהמים יתערבבו ושוב ריקון מילוי וחוזר חלילה עד שהמים יוצאים נקיים.

כשהמים יוצאים נקיים, תרוקן פעם אחרונה ותוסיף נוזל תואם מוכן. היחס לא יהיה 50-50 אבל זה לא קריטי למדינתנו.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
בתאריך 11.3.2024 בשעה 10:38, Moshe c כתב:

הייתי משאיר אותו עד לכשל באחד הצינורות או  ברדיאטור

כשל ברדיאטור יכול לגרום להתחממות המנוע או ההילוכים ולנזק יקר.

אם יש חשש שנוזל הקירור לא מתאים לרכב או שמולאו מים, כדאי להחליף אותו בהקדם.

×
×
  • תוכן חדש...