Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מברר עבור אבא שלי שאמור להחליף את הקיה סטוניק הנוכחית מהעבודה לרכב חדש.

 

בחברה מעדיפים שהעובדים יקחו רכבים חשמליים בעדיפות ראשונה(אין בעיה אצלנו להתקנת עמדת הטענה), ובעדיפות שניה רכבים היברידיים, בנזין לא מתקבלים בחשבון.

 

העדפות של אבא שלי הוא שיהיה תא מטען גדול שכן הסטוניק הייתה קטנה מדי, וזה נדרש לו לעבודה.

בנוסף, מספיק מקום ל4 מבוגרים לשבת בנוח ואם ניתן אפילו 5 מה טוב, רכב בטיחותי, בקרת שיוט אדפטיבית והתממשקות נוחה למערכת של הרכב - יש לו אנדרואיד, וטווח נסיעה של לפחות 300 ק"מ(עושה לא מעט נסיעות בינעירוניות בכל יום, בממוצע גס 200 ק"מ ביום).

אלה בגדול הפרמטרים החשובים בבחירת הרכב, יופי מהירות וכו לא רלוונטיים.

 

הרכבים שכרגע שמנו עליהם עין הם BYD Atto 3, ו- MG5, מתלבטים בנוגע ל- MG4, נשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים, או הצעות לרכבים אחרים שיכולים לתת לו מענה בעלי שווי שימוש דומה.

תודה רבה.

 

 

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
לפני 3 דקות, mottis כתב:

קיה נירו פלאג אין או יונדאי קונה היברידית.

אין בעיית טווח ועונות על דרישות המעסיק

חשבנו על האופציות האלו, הנירו ירדה מהפרק בעקבות כך שבצורה החדשה תא המטען מאוד קטן והוא צריך תא מטען גדול.

היונדאי קונה ירדה בעקבות בטיחות, 4 כוכבים ואת זה לפי מה שקראנו צלחה בקושי.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם (נערך)

אטו 3 הוא הדגם הכי מתאים לדרישות שלכם. אין לו בעיה להגיע ל 300 קמ ואף יותר אם נוהגים רגוע. תא מטען גדול והרכב יתאים גם ל 5 אנשים.

 

Mg4 עם תא מטען שקצת יותר גדול מהנירו פלאג אין ותתקשה להסיע 5 בנוחות, גם מבחן הריסוק שלה בחלק התחתון של 5 כוכבים על גבול ה 4, כך שגם זה שיקול.

 

Mg5 לא עברה מבחני ריסוק, דגם בנזין שלה קיבל 0 כוכבים במבחן ריסוק אוסטרלי. למרות שכנראה לא מדובר על אותה רצפת רכב  כמו החשמלית , הייתי נמנע עד שתעבור מבחן כזה.

 

נירו חשמלית גם יכולה להיות אופציה מוצלחת אם יש לכם אפשרות . תא המטען גדול מגרסת הפלאג אין ונותנת קצת יותר טווח מהאטו 3.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם
לפני שעתיים, Uri-G כתב:

אטו 3 הוא הדגם הכי מתאים לדרישות שלכם. אין לו בעיה להגיע ל 300 קמ ואף יותר אם נוהגים רגוע. תא מטען גדול והרכב יתאים גם ל 5 אנשים.

 

Mg4 עם תא מטען שקצת יותר גדול מהנירו פלאג אין ותתקשה להסיע 5 בנוחות, גם מבחן הריסוק שלה בחלק התחתון של 5 כוכבים על גבול ה 4, כך שגם זה שיקול.

 

Mg5 לא עברה מבחני ריסוק, דגם בנזין שלה קיבל 0 כוכבים במבחן ריסוק אוסטרלי. למרות שכנראה לא מדובר על אותה רצפת רכב  כמו החשמלית , הייתי נמנע עד שתעבור מבחן כזה.

 

נירו חשמלית גם יכולה להיות אופציה מוצלחת אם יש לכם אפשרות . תא המטען גדול מגרסת הפלאג אין ונותנת קצת יותר טווח מהאטו 3.

הנירו החשמלית לצערנו לא אופציה מכיוון שדמי השימוש שלה יקרים משמעותית מיתר הדגמים שציינו, נשמח לשמוע עוד חוו"דים על הרכבים הנ"ל או הצעות חדשות, לבינתיים חושב שנלך שבוע הבא לנסיעת מבחן בBYD ובMG.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

×
×
  • תוכן חדש...