Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ArikC כתב:

לא זכור לי שמחבלי חמאס חסו על קרוב ל400 מבלים לא חמושים.

אתה יודע שיש קבוצות ששדדו אותן אבל לא רצחו, כן?

אז כן, היו כאלה שלא היו חמושים וחסו עליהם.

מצד שני כל מי שהיה חמוש לא שרד.

 

אם היו הרבה נושאי נשק לא חושב שתמונת ההרוגים הייתה משתנה, לא לטובה בכל אופן. 

מסוממים ושיכורים שיורים עם אקדח.. כנראה היה יותר דו"צ מאשר פגיעה במחבלים.

 

מה שהיה יכול לשנות את התמונה הכוללת באותו יום זה אם לכיתות הכוננות היה יותר נשק, וגם יותר מתקדם. כמובן עם הכשרה שהיו מקבלים במקביל. 

 

פורסם

 

בתאריך 23.11.2023 בשעה 17:11, פינדר כתב:

לא מצפה לכלום. מנסה להבין את ההגיון. לא זכור לי שמישהו יצא הביתה עם מאג, בלבנון השניה.

נגב זה אחרי תקופתי ומעולם לא יצא לי להחזיק אותו, אז אני לא מכיר את ההוראות לנשיאה שלו.

 

בזמני (בטירונות) בכל מחלקה היו 2 מקלוענים (FN)  וזה היה נשק אישי. 

 

לפני 23 שעות, Ooga כתב:

כי אנחנו בישראל, ופה ההגדרה (שהתרופפה בתקופה האחרונה) היא שמי שנושא נשק, נושא אותו מתוקף תפקידו, עיסוקו, או בעקבות צורך ספציפי שקיבל אישור.

זה לא עובד ככה שכל אחד שסתם רוצה נשק עושה קורס ומקבל אחד.

 

גם קודם זה לא היה ככה. שירותך בקבע או היותך רס"ר/קצין בעבר לא אומרת שבאזרחות תפקידך/עיסוקך מחייבים נשיאת נשק.

 

לפני 11 שעות, עדי-אל כתב:

אני חושב שזה לא קשור רק לטכניקה של איך מחזיקים אקדח לעומת m16 

מעבר לתפעול של אקדח צריך לדעת איך לתפעל את הסיטואציה. בזמן מטווח לוקחים את האקדח בסביבה סטרילית מאנשים, מכוונים את הנשק למטרה ויורים, המטרה לא יורה עליך בחזרה ואם פספסת כדור אחד אז לא קרה כלום.

בזמן אמת עם דופק גבוה ועם אדרנלין מי שלא היה תחת אש לא בהכרח יתפקד בצורה מיטבית

 

אתה חושב שכל חיל קרבי היה תחת אש? או שבהכשרות "יותר קרביות" יורים עליך כמו בסרטים?  

 

לפני 4 שעות, eladns כתב:

אני חולק על דעתך

כמו שיש קורס נהיגה מתקדמת ככה יש גם קורסים מתקדמים לאנשים שלא מכירים אקדח.

רוב האנשים לא נולדו עם אקדח ביד כמוני

אבל יש קורסים שהם ממש לא יקרים

ממליץ להיות חברים בקבוצה בפייסבוק שנקרת הסליק. יש ימי אימון מטורפים,בדרך כלל בהרצליה.

 

כמה שעות? כולל ירי בשליפה? בתנועה? בתוך קהל?

פורסם (נערך)

אני עשיתי את הטירונות עם רומ״ט. לא הכרתי את המקלעון, אבל להבנתי מדובר ברומ״ט ״משופר״ וכבד, אבל בבסיס זה אותו נשק, לא מקלע ״אמיתי״ כמו מא״ג. תקן אותי אם טעיתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

מדובר בארוע חריג ביותר, וספק אם כמה נושאי אקדחים, בוודאי ללא הכשרה יסודית, היו מסוגלים למנוע את האסון - הרי מולם התייצבו שווה ערך של פלוגות חי״ר מצויידות היטב ביותר מנק״ל.

הבעיה היא שנושאי הנשק לפי הקריטריונים החדשים יסתובבו בינינו שנים, ועדיף שיהיו נבחרים ובעלי הכשרה יסודית, גם אם מספרם פחות.

אין בעיה אז בוא נשאיר את זה להחלטת המחבלים ,אולי יהרגו אותך,אולי רק ישדדו אותך,אולי יאנסו אותך ואז יהרגו אותך.
מצד שני אתה לא יודע כמה חיים ניצלו בזכות אנשים שהיו שם חמושים באקדחים בלבד,מחבל שחוטף ירי לכיוונו יעדיף ללכת לטרף קל יותר כמו אנשים לא חמושים.

 

  

לפני כשעה, Ooga כתב:

אתה יודע שיש קבוצות ששדדו אותן אבל לא רצחו, כן?

אז כן, היו כאלה שלא היו חמושים וחסו עליהם.

מצד שני כל מי שהיה חמוש לא שרד.

 

אם היו הרבה נושאי נשק לא חושב שתמונת ההרוגים הייתה משתנה, לא לטובה בכל אופן. 

מסוממים ושיכורים שיורים עם אקדח.. כנראה היה יותר דו"צ מאשר פגיעה במחבלים.

 

מה שהיה יכול לשנות את התמונה הכוללת באותו יום זה אם לכיתות הכוננות היה יותר נשק, וגם יותר מתקדם. כמובן עם הכשרה שהיו מקבלים במקביל. 

 

 

כל מי שהיה חמוש לא שרד? מאיפה אתה מביא את השטות הזו?
אף אחד לא אמר שאנשים שהם מסוממים ושיכורים צריכים לשאת נשק,מאיפה אתה בכלל מעלה על דעתך את השטויות האלו?
ברור מאליו שבסיטואציה כמו מסיבת טבע לא יהיה אף אחד חמוש,אני הבאתי קונטרה לטענה שאנשים לא חמושים חסים עליהם,ראינו איך זה עבד.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 3

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

 

לפני 42 דקות, sperial כתב:

אני עשיתי את הטירונות עם רומ״ט. לא הכרתי את המקלעון, אבל להבנתי מדובר ברומ״ט ״משופר״ וכבד, אבל בבסיס זה אותו נשק, לא מקלע ״אמיתי״ כמו מא״ג. תקן אותי אם טעיתי.

 

אתה צודק, זה רומ"ט עם קנה כבד יותר לירי אוטומטי ודורגלים. רומ"ט עצמו היו משתמשים בבודדת (למרות שהיה קיים מצב אוטומט).  אבל גם נגב זה לא בדיוק מא"ג.

עריכה אחרונה על ידי mikyl
פורסם
לפני שעה, Ooga כתב:

אתה יודע שיש קבוצות ששדדו אותן אבל לא רצחו, כן?

אז כן, היו כאלה שלא היו חמושים וחסו עליהם.

מצד שני כל מי שהיה חמוש לא שרד.

 

אם היו הרבה נושאי נשק לא חושב שתמונת ההרוגים הייתה משתנה, לא לטובה בכל אופן. 

מסוממים ושיכורים שיורים עם אקדח.. כנראה היה יותר דו"צ מאשר פגיעה במחבלים.

 

מה שהיה יכול לשנות את התמונה הכוללת באותו יום זה אם לכיתות הכוננות היה יותר נשק, וגם יותר מתקדם. כמובן עם הכשרה שהיו מקבלים במקביל. 

 

בגלל זה בזמן מלחמה היו כבר עשרות כתבות על אנשים שלקחו את הנשק האישי וירדו לדרום, בדרך חיסלו איזה 10-12 מחבלים בכיף שלהם והמשיכו להילחם עם קלאצים כשנגמרו להם הכדורים?

אני לא מצפה מאף אחד לשאת נשק במסיבת טבע כמו שעד היום אף אחד לא נכנס עם נשק לשלוותא.

לפני שעתיים, sperial כתב:

מדובר בארוע חריג ביותר, וספק אם כמה נושאי אקדחים, בוודאי ללא הכשרה יסודית, היו מסוגלים למנוע את האסון - הרי מולם התייצבו שווה ערך של פלוגות חי״ר מצויידות היטב ביותר מנק״ל.

הבעיה היא שנושאי הנשק לפי הקריטריונים החדשים יסתובבו בינינו שנים, ועדיף שיהיו נבחרים ובעלי הכשרה יסודית, גם אם מספרם פחות.

גם בעזה וגם באירועי שבת השחורה כל מפגש של מחבלים עם לוחמים נגמר במספר מכובד של מחבלים מחוסלים, גם אם בסוף הלוחם נפל כי באו מולו עשרות. אם פלוגת מחבלים הייתה נתקלת במחלקה הם היו מחוסלים כי ראינו אחרי כל ההפחדות של התקשורת על הנוחבה הם בסוף אותם מחבלים שסתם מרססים ולא יודעים להילחם, ההצלחה היחידה שלהם באה מהכמות שהם הגיעו איתה וגורם ההפתעה.

אפילו כשעמדו מחוץ למיגונית לקח להם איזה 10-12 רימונים להרוג כמעט את כל מי שבפנים בזמן שאף אחד מהם לא היה חמוש אפילו. לוחם גדסר נחל פשוט זרק לטיפשים האלה את הרימונים חזרה.

  • אהבתי 1
פורסם

יש הבדל בין לוחמים מיומנים עם נשק ארוך לבין חובבנים עם אקדחים. כל התיאורים שלכם הוא של לוחמים מיומנים, מרביתן עם נשק ארוך. פה ושם מישהו עם אקדח, חלק מהם שהניחו יד על קלאצ׳ של מחבלים.

אגב, מי מכם יודע לתפעל קלאצ׳?

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

אגב, מי מכם יודע לתפעל קלאצ׳?

נשמע שקצת מסובך

 

אני מניח שמישהו עצר ובדק ביוטיוב איך להפעיל קלאצ'. ברגע שהוא נתקל באפשרות לקחת מהם נשק.

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

כנראה שמי שיודע לתפעל גליל יסתדר איתו בקלות. אבל הגליל פרש, נשאר רק במשמר הכנסת, ואם יש מישהו שירה בגליל כנראה עשה זאת לאחרונה לפני 20-30 שנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, sperial כתב:

יש הבדל בין לוחמים מיומנים עם נשק ארוך לבין חובבנים עם אקדחים. כל התיאורים שלכם הוא של לוחמים מיומנים, מרביתן עם נשק ארוך. פה ושם מישהו עם אקדח, חלק מהם שהניחו יד על קלאצ׳ של מחבלים.

אגב, מי מכם יודע לתפעל קלאצ׳?

כל מי שהיה בסדיר עם גליל/גלילון

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעה, ArikC כתב:

אין בעיה אז בוא נשאיר את זה להחלטת המחבלים ,אולי יהרגו אותך,אולי רק ישדדו אותך,אולי יאנסו אותך ואז יהרגו אותך.
מצד שני אתה לא יודע כמה חיים ניצלו בזכות אנשים שהיו שם חמושים באקדחים בלבד,מחבל שחוטף ירי לכיוונו יעדיף ללכת לטרף קל יותר כמו אנשים לא חמושים

אקדח בשטח פתוח מול נשקים ארוכים חסר סיכוי.

 

תוסיף לזה משתמשים לא מיומנים וגרמת לחשיפת המסתתרים ושחיטתם.

.כמעט כל מי שהיה עם אקדח בעוטף לא שרד. אלה שכן היו אנשי מקצוע מיומנים.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 24 דקות, Night Driver כתב:

.כמעט כל מי שהיה עם אקדח בעוטף לא שרד. אלה שכן היו אנשי מקצוע מיומנים.

לא הייתי כזה נחרץ.. תאמין לי.

עוד אופציה למי שמחפש דרך לקבל אישור לנשק, אאל"ט זה להתנדב קבוע במד"א/משטרה. לא יודע אם התנדבות בכיתות כוננות תביא לאישור לנשק.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 23 דקות, DareDevil כתב:

לא הייתי כזה נחרץ.. תאמין לי.

עוד אופציה למי שמחפש דרך לקבל אישור לנשק, אאל"ט זה להתנדב קבוע במד"א/משטרה. לא יודע אם התנדבות בכיתות כוננות תביא לאישור לנשק.

לגבי מד"א - לא ידוע לי מה ותק התנדבות הנדרש. לגבי משטרה - יש צורך ב8 שנות ותק לפחות לקבלת אישור לנשק

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

אגב, מי מכם יודע לתפעל קלאצ׳?

 

זה בדיוק כמו גליל.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...