Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, שביט כתב:

למה  זה מפריע כשהולכים עם רובה בהכנס, אבל מאקדח בהכנס אף אחד לא נרתע? 

אני מניח שזה כי האקדח בדר״כ בחגורה או בנרתיק עם הקנה מכוון לרצפה.

לא כיף לנסוע ברכבת כשרובה ארוך מכוון לאיזור הרגיש שלך ולתהות כל הנסיעה אם הוא טעון או לא 

פורסם
לפני 10 שעות, Coro כתב:

מי שהשתחרר סמ"ר עם רובאי 02, ושירת מילואים מלא, האם הדרגה שלו עלתה בזמן המילואים?

 

כן. אפשר להוציא אישור דרגה (עשיתי זאת לפני כשנה, האמת שלא זוכר דרך מי... התחלתי מלפנות לקישור מילואים)

 

לפני 17 דקות, stx כתב:

אני מניח שזה כי האקדח בדר״כ בחגורה או בנרתיק עם הקנה מכוון לרצפה.

לא כיף לנסוע ברכבת כשרובה ארוך מכוון לאיזור הרגיש שלך ולתהות כל הנסיעה אם הוא טעון או לא 

 

אז מבקשים בנימוס לא לכוון את הקנה לכיוון שלך. 

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 13 שעות, Shay_u כתב:

 

אולי ביחידה שלך (וגם זה מיותר לחלוטין). מה יש לפרוק נשק שניתן לראות שהוא פרוק? אין בזה שום היגיון, ולא עשינו את זה לא בסדיר ולא במילואים.

 

ביחידה שלי במילואים יצאה "הנחיה" לא להסתובב עם מחסנית בהכנס גם עם מק פורק. הרוב שמים על זה פס אבל חלק אשכרה הולכים עם מק פורק בלי מחסנית. הש.ג. הצליח לעשות את העבודה שלו ומנע מההגיון להכנס לבסיס. 

פורסם

המק-פורק תמיד בפנים, עם או בלי מחסנית, לא משנה. למעשה, בזמן שגרה המק-פורק בפנים והמחסנית לא. 

לא יודע בבירור מה ההנחיות לעכשיו, אבל לפי מה שהבנתי מותר ללכת בהכנס. 

פורסם
לפני 10 דקות, topop כתב:

למעשה, בזמן שגרה המק-פורק בפנים והמחסנית לא.

 

בזמן שגרה ההנחיה היא או מק פורק עם מחסנית בהכנס או בלי מחסנית ובלי מק פורק. אין הגיון להכניס מק פורק בלי מחסנית. 

פורסם

אני גר בשומרון, אז כולם פה בהכנס תמיד. 

אבל גם כששירתתי במרכז, תל השומר או הקריה המק פורק היה בפנים בלי מחסנית. 

זה מה שקורה בפועל.

פורסם

מטופש. זה אפילו מוגדר במפורש בפקודות מטכל. 

 

29. חייל ישא נשק אישי, למעט אקדח, בהתאם להוראות מבק"א יבשה בתחום הבטיחות וכמפורט להלן:

א. בתנועה מנהלית יש לשאת את הנשק במצב "הצלב". כאשר החייל שוהה מחוץ למחנה יישא את הנשק בחזית הגוף.

ב. בכל מקום, למעט ב"אזורים", ינוע חייל עם נשקו במצב "פרוק ונצור", כשהמחסנית בהישג יד. ניתן לנוע עם נשק במצב הכנס עם התקן "מק-פורק" בהתאם להוראות מבק"א יבשה.

פורסם
לפני 1 דקה, MiniMiz3r כתב:

מטופש.

מכיר את הטיול של צה"ל והגיון?

 

לפני 2 דקות, MiniMiz3r כתב:

זה אפילו מוגדר במפורש בפקודות מטכל. 

יכול להיות, לא אמרתי מה הפקודה, אלא מה קורה בפועל.

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, sperial כתב:

אגב, בקריירה הצבאית שלי נהרגו שני חיילים, שניהם מפליטות כדורים.

 

עצוב לשמוע. מעניין באילו נסיבות, להבנתי רובן קורות בגלל משחק בנשק (לחיצה על ההדק כשאתה לא מעוניין לירות, לפגוע ולהרוג איום), במהלך פריקה, או בגלל שלא מתייחסים לנשק כאל טעון בכל זמן שהוא.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

כבר כתבתי - ארוע אחד מנשק צבאי במוצב באיזור פעיל, אבל לא ברור לי מה קרה בדיוק. הארוע שני באופן מובהק משחק בנשק (אקדח, לא צבאי).

  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, sperial כתב:

כבר כתבתי - ארוע אחד מנשק צבאי במוצב באיזור פעיל, אבל לא ברור לי מה קרה בדיוק. הארוע שני באופן מובהק משחק בנשק (אקדח, לא צבאי).

ברור מה קרה, חייל לחץ על ההדק כשהנשק היה מכוון למשהו שאין בכוונתו להרוג.

ברגע שאתה מכניס לבנאדם לראש להתייחס לנשק כטעון תמיד, האצבע נמצאת תמיד מחוץ לשמורת ההדק והקנה מכוון לכיוון בטוח - אתה מונע את רוב התאונות.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 22.11.2023 בשעה 13:05, Night Driver כתב:

אם אין לך שום הכשרה לפעמים עדיף להיות בלי נשק ולקוות שיחוסו עליך מאשר להיות עם נשק, לירות לעצמך ברגל ואז להיות מחוסל בגלל שאתה חמוש.

נשק זה כלי שבידיים לא מיומנות יכול לגרום יותר נזק מתועלת.

אני חולק על דעתך

כמו שיש קורס נהיגה מתקדמת ככה יש גם קורסים מתקדמים לאנשים שלא מכירים אקדח.

רוב האנשים לא נולדו עם אקדח ביד כמוני

אבל יש קורסים שהם ממש לא יקרים

ממליץ להיות חברים בקבוצה בפייסבוק שנקרת הסליק. יש ימי אימון מטורפים,בדרך כלל בהרצליה.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

כשתהיה חובת הכשרה של 40 שעות עם מבחן אמיתי נדבר. כל עוד דרישות ההכשרה הן כמו היום אז ממש לא נשק לכל דורש.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 22.11.2023 בשעה 13:05, Night Driver כתב:

אם אין לך שום הכשרה לפעמים עדיף להיות בלי נשק ולקוות שיחוסו עליך מאשר להיות עם נשק, לירות לעצמך ברגל ואז להיות מחוסל בגלל שאתה חמוש.

נשק זה כלי שבידיים לא מיומנות יכול לגרום יותר נזק מתועלת.

לא זכור לי שמחבלי חמאס חסו על קרוב ל400 מבלים לא חמושים.

 

בתאריך 23.11.2023 בשעה 16:28, פינדר כתב:

https://www.sayeret.co.il/mq-pvrq.html

אין לי בעיה עם זה. הסתובבתי עם רובה בסדיר, קבע ומילואים.

אבל למה צריך להיות בהכנס ברכבת במרכז הארץ? במשרד בתל אביב?

כי אנחנו במלחמה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, ArikC כתב:

לא זכור לי שמחבלי חמאס חסו על קרוב ל400 מבלים לא חמושים.

מדובר בארוע חריג ביותר, וספק אם כמה נושאי אקדחים, בוודאי ללא הכשרה יסודית, היו מסוגלים למנוע את האסון - הרי מולם התייצבו שווה ערך של פלוגות חי״ר מצויידות היטב ביותר מנק״ל.

הבעיה היא שנושאי הנשק לפי הקריטריונים החדשים יסתובבו בינינו שנים, ועדיף שיהיו נבחרים ובעלי הכשרה יסודית, גם אם מספרם פחות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...