Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, ArikC כתב:

אתה יוצא מנקודת הנחה שמי שמחזיק אקדח הוא חובבן,

 

לפני 4 דקות, ArikC כתב:

הגישו הרבה מאוד אנשים בחודשיים האחרונים,אין סיבה שלוחם בצה"ל וכל רובאי 03 ומעלה לא יוכל לקבל רשיון לאקדח.

 

אתה סותר את עצמך.

אם כל רובאי 03 ומעלה יקבל אקדח, כל אלו שיקבלו אקדח הם לא ״חובבנים״, הם נעדרי יכולת מינימלית לתפעל אקדח במצב של לוחמה.

 

לפני 5 דקות, ArikC כתב:

אתם מדברים על לפרק ולהרכיב נשק,זה לא רלוונטי זה לא נשק אישי,תדע לפרק אותו עד מחר,נראה אותכם מתחילים לפרק אותו שמעליכם שורקים כדורים.

 

איבדת את ההקשר לפירוק נשק לחלוטין. מצא את המילה ציצים ותמשיך משם למעלה.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בוא נגיד שמי שמצא את הקלאצ' היה נראה לי מספיק מיומן, אמיץ, חדור מטרה וחתר למטרה בשביל להתחיל להתעסק באמצע הלחימה עם קלאצ'.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 22 שעות, mikyl כתב:

 

 

בזמני (בטירונות) בכל מחלקה היו 2 מקלוענים (FN)  וזה היה נשק אישי. 

 

 

גם קודם זה לא היה ככה. שירותך בקבע או היותך רס"ר/קצין בעבר לא אומרת שבאזרחות תפקידך/עיסוקך מחייבים נשיאת נשק.

 

 

אתה חושב שכל חיל קרבי היה תחת אש? או שבהכשרות "יותר קרביות" יורים עליך כמו בסרטים?  

 

 

כמה שעות? כולל ירי בשליפה? בתנועה? בתוך קהל?

איזה 6 שעות כל אימון וזה מתפרס על כמה ימים

בדיוק כמו נהיגה מתקדמת זה לא נגמר בשעה והביתה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 6 שעות, yuvk כתב:

הנשק שלי בסדיר היה גלילון... מצוייד במתפסי עץ נדירים. מאוד אהבתי אותו, למרות משקלו.

 

אתה מתכוון למתפסים של הגליל שהיו מורכבים על גלילון או למתפסי עץ שנראו כמו המתפסים של גלילון ואפשר היה לחבר להם ידית אחיזה?

 

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, falou כתב:

 

 

אתה סותר את עצמך.

אם כל רובאי 03 ומעלה יקבל אקדח, כל אלו שיקבלו אקדח הם לא ״חובבנים״, הם נעדרי יכולת מינימלית לתפעל אקדח במצב של לוחמה.

 

 

איבדת את ההקשר לפירוק נשק לחלוטין. מצא את המילה ציצים ותמשיך משם למעלה.


אני לא סותר את עצמי,אתה רוצה לתת אקדח רק לאנשים שהיה להם אקדח בשירות ? 

מבחינתי כל אדם ששירת 3 שנים והיה לו נשק אישי ,הוא יותר ממסוגל לשאת אקדח,כי מיומנות יריה זה משהו שאפשר לעבוד עליו,להתחיל ללמד אזרחים מה היא משמעת נשק והאחריות שנובעת מכך היא בעייתית הרבה יותר.
אתם לא מבינים בכלל כמה אזרחים מתאמנים כדי לשפר מיומניות ירי,יש לפחות 4-5 אימונים מלאים עד 0 מקום כל שבוע בהרבה מאוד מטווחים וקבוצות ירי,האבסורד עכשיו שהאימונים ירדו ל0 בגלל חוסר בתחמושת.
זה ניכר שאתם לא נושאים נשק אחרת הייתם יודעים ורואים לבד מה קורה במטווחים,אני מסכים שההכשרות הראשוניות הן לא מספיקות,לכן הרבה מאוד חמושים מוצאים אלפי שקלים מהכיס שלהם בכדי להתאמן,ברענונים רואים טוב מאוד מי מתאמן סדיר ואצל מי הנשק משמש כמשקולת בכספת.

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 45 דקות, ArikB כתב:

 

אתה מתכוון למתפסים של הגליל שהיו מורכבים על גלילון או למתפסי עץ שנראו כמו המתפסים של גלילון ואפשר היה לחבר להם ידית אחיזה?

 

היה מתפס בדיוק כמו של גלילון (ולא כמו של גליל) רק עשוי עץ. היה שייך לסדרה הראשונה של הגלילונים שייצרו, אח'כ עברו לפלסטיק שחור. אני זוכר שחיילים היו עוצרים אותי ברחוב לשאול מאיפה השגתי...

:turn-l:
פורסם
לפני 1 דקה, yuvk כתב:

היה מתפס בדיוק כמו של גלילון (ולא כמו של גליל) רק עשוי עץ. היה שייך לסדרה הראשונה של הגלילונים שייצרו, אח'כ עברו לפלסטיק שחור. אני זוכר שחיילים היו עוצרים אותי ברחוב לשאול מאיפה השגתי...

מה היה היתרון של מתפס מעץ לעומת פלסטיק שחור?

סתם כי זה נראה טוב?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ברור! נראה יותר טוב ולאף אחד אחר אין.

 

כבונוס, קל לזהות את הנשק שלי בכנה.

 

מוזר שהגלילון זה הדבר שאני הכי מתגעגע אליו מהסדיר.

  • מצחיק 1
:turn-l:
פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

בוא נגיד שמי שמצא את הקלאצ' היה נראה לי מספיק מיומן, אמיץ, חדור מטרה וחתר למטרה בשביל להתחיל להתעסק באמצע הלחימה עם קלאצ'.

 

או שידע שזה הצ'אנס היחיד שלו לשרוד איך שהוא.

היה סיפור עם אחד שמצאו את הגופה שלו ובגלל שהוא אחז קלצניקוב חשבו שהוא מחבל 

פורסם
לפני 58 דקות, ArikC כתב:


אתה יוצא מנקודת הנחה שמי שמחזיק אקדח הוא חובבן,טענה שהיא מגוחכת בלשון המעטה,כאילו מחלקים אקדחים לכל דורש.
הקריטריונים לקבלת אישור נשיאה של אקדח הם מחמירים,לראיה סך הכול כ180 אלף מחזיקי אישורי נשיאה,נכון להיום.

 

1. אפשר לקבל רישיון לפי תבחין מקום מגורים. לא משנה מה עשית בצבא. לא משנה אם בכלל שירת בצבא.

2. כנ"ל לפי מקום עבודה/לימודים. גם כאן לא משנה.

3. מורה דרך/חקלאי/כבאי/עובד או מתנדב בגופי הצלה. כל אלה בלי צורך בשירות צבאי כלשהי.

ואם מדובר בשירות צבאי אז כולל גם רס"ר משמעת, אפסנאות, קצין רכב, נגד או קצין בכל מיני יחידות טכנולוגיות וכו'. כל אלה הם לוחמים? מניסיון אישי עם נהגים צבאים לא הייתי רוצה שיהיה לי אחד כזה עם הנשק מאחרי הגב. ועוד לא דיברנו ש-99% מהלוחמים לא משתמשים באקדחים ולא עוברים אימונים איך להשתמש בנשק בתוך קהל.

פורסם
בתאריך 24.11.2023 בשעה 18:48, mikyl כתב:

אתה חושב שכל חיל קרבי היה תחת אש? או שבהכשרות "יותר קרביות" יורים עליך כמו בסרטים?  

יש יותר סיכוי שגולנצ'יק היה תחת אש מאשר מחסנאי ביחידה עורפית.

לא סתם לאורך שנים הקרטריון העיקרי היה רובאי 05

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, yuvk כתב:

היה מתפס בדיוק כמו של גלילון (ולא כמו של גליל) רק עשוי עץ. היה שייך לסדרה הראשונה של הגלילונים שייצרו, אח'כ עברו לפלסטיק שחור. אני זוכר שחיילים היו עוצרים אותי ברחוב לשאול מאיפה השגתי...

 

אההה, כזה? 🙂

את המתפסים האלו קיבלתי מקרוב משפחה שעבד בתע"ש. עם הידית אחיזה עצמה הלכתי רק במוצב בלבנון כדי לא למשוך יותר מידי תשומת לב. לעיתים הייתי יוצא לחופשה ואז פירקתי אותה מהמתפסים (יש בורג מהחלק החלול של הידית).

 

 

image.thumb.jpeg.9d6c3f9f770a1aa068d92649591c1d85.jpeg

עריכה אחרונה על ידי ArikB
  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, ArikC כתב:


אני לא סותר את עצמי,אתה רוצה לתת אקדח רק לאנשים שהיה להם אקדח בשירות ? 

מבחינתי כל אדם ששירת 3 שנים והיה לו נשק אישי ,הוא יותר ממסוגל לשאת אקדח,כי מיומנות יריה זה משהו שאפשר לעבוד עליו,להתחיל ללמד אזרחים מה היא משמעת נשק והאחריות שנובעת מכך היא בעייתית הרבה יותר.
אתם לא מבינים בכלל כמה אזרחים מתאמנים כדי לשפר מיומניות ירי,יש לפחות 4-5 אימונים מלאים עד 0 מקום כל שבוע בהרבה מאוד מטווחים וקבוצות ירי,האבסורד עכשיו שהאימונים ירדו ל0 בגלל חוסר בתחמושת.
זה ניכר שאתם לא נושאים נשק אחרת הייתם יודעים ורואים לבד מה קורה במטווחים,אני מסכים שההכשרות הראשוניות הן לא מספיקות,לכן הרבה מאוד חמושים מוצאים אלפי שקלים מהכיס שלהם בכדי להתאמן,ברענונים רואים טוב מאוד מי מתאמן סדיר ואצל מי הנשק משמש כמשקולת בכספת.

לא. אני רוצה לתת אקדח למי שיש לו הכשרה צבאית מינימלית (ורס"ר זו לא הכשרה), עבר בדיקות כשירות רפואיות, פליליות ופסיכולוגיות והכשרה מעשית אמיתית.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שום דבר לא מבטיח שלא יקרו תאונות (גם לא הכשרה צבאית. אדם קרוב מאוד אליי נהרג מ'פליטת כדור' של אדם בעל הכשרה צבאית בקבע).

אבל בפועל אזרחים חמושים מצילים חיים (לא חסרים פיגועים שהמחבל חוסל על ידי אזרח ואם לא היה מחוסל...)

×
×
  • תוכן חדש...