Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האיום הביטחוני נמצא תמיד מעבר לפינה. כל תפיסת הביטחון של המדינה, ותחושת הביטחון האישי במרחב של כלל הישראלים חוללו ונופצו. החשש היה (ועודנו) משומר חומות 2, או פיגועי ראווה בפנים הארץ.

נשק בהכנס בלי מק פןרק זה אכן דיי בעייתי. נשק בהכנס עם מק פורק זה נשק שמוכן לשימוש כשצריכים אותו.

פורסם (נערך)

מק פורק נשמע כמו איזה מקדונלדס מכבש שוודי.

 

אני זקן,  בתקופתי לא היו דברים כאלה. אבל הכלל היה ברור: בלבנון מחסנית בהכנס, בש.פ. פורקים. אני הסתובבתי עם גלילון אז בכלל לא היה מקום לכפיס כזה. ההיגיון שלי אומר הכנס באזורים עימות וסביבתם הקרובה, במרחק 2 או 5 ק"מ  נשק פרוק או אמצעי בטיחות אחר.

 

אגב, בקריירה הצבאית שלי נהרגו שני חיילים, שניהם מפליטות כדורים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, פינדר כתב:

ואמורים להסתובב בהכנס? זה היה אסור בהחלט בתקופתי.

 

ולמה שמישהו (אני מניח שהוא מילואימניק) יסתובב עם נגב במעלית במרכז הארץ?

image.thumb.png.b72772743a40ffb6213815d97ba009a9.png

כי במילואים חותמים על נשק אחד, ונגביסט חותם על נגב. הוא לא מקבל אמ16 בנוסף.

אתה מצפה מלוחם במילואים שייצא הביתה בלי נשק בזמן מלחמה?

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

 

אגב, בקריירה הצבאית שלי נהרגו שני חיילים, שניהם מפליטות כדורים.

אין דבר כזה פליטת כדור, יש אדם לא אחראי שדרך את הנשק ולחץ על ההדק. 

ב"קריירה החמושה" שלי שנמשכה כמעט 12 לא נתקלתי בפליטת כדור, כי הייתה משמעת.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 6
פורסם

באחד המקרים היה מדובר בנשק ארוך במוצב באיזור "חם" מאוד, הנסיבות לא לגמרי ברורות לי.

 

במקרה השני מישהו שיחק באקדח פרטי.

 

כפי שלמדנו כל השנים - הוראות בטיחות נכתבות בדם. ותמיד יש איזה אידיוט שלא הבין את זה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, יובל .מ. כתב:

אתה מצפה מלוחם במילואים שייצא הביתה בלי נשק בזמן מלחמה?

לא מצפה לכלום. מנסה להבין את ההגיון. לא זכור לי שמישהו יצא הביתה עם מאג, בלבנון השניה.

נגב זה אחרי תקופתי ומעולם לא יצא לי להחזיק אותו, אז אני לא מכיר את ההוראות לנשיאה שלו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, topop כתב:

בעיקרון חייב מק-פורק עד כמה שידוע לי.

השאלה המתבקשת, למה לא מייצרים בהדפסת 3D? איפה כל המייקרים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, פינדר כתב:

לא מצפה לכלום. מנסה להבין את ההגיון. לא זכור לי שמישהו יצא הביתה עם מאג, בלבנון השניה.

נגב זה אחרי תקופתי ומעולם לא יצא לי להחזיק אותו, אז אני לא מכיר את ההוראות לנשיאה שלו.

יוצאים עם מה שיש. ההוראות לנשיאה שלו זהות אחד לאחד לאמ16 ותבור.

מאג אף אחד לא חותם כנשק אישי היום, למרות שהיה מעניין אותי לראות מישהו עם מאג ברכבת.. 

עריכה:

מקפורק זה זבל טהור שמישהו דחף לצבא כמו שמישהו דחף מובילאיי לרכבים.

הוא לא חוסך לך כלום כי עדיין עושים פריקה כל בוקר ולילה, ורק תורם אקסטרה לכלוך למכלול.

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

לא מצפה לכלום. מנסה להבין את ההגיון. לא זכור לי שמישהו יצא הביתה עם מאג, בלבנון השניה.

 

 

אני אומנם זקן, אבל יצאו הביתה גם עם M203. קראו לזה נשק נ״ט (נגד טרמפים).

כן... פעם היה מותר לקחת טרמפים.

 

image.thumb.png.1cf381717022c39153962e17ed4366e8.png

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, יובל .מ. כתב:

ב"קריירה החמושה" שלי שנמשכה כמעט 12 לא נתקלתי בפליטת כדור,

ובקרירה החמושה שלי שנמשכה 32 שנים, נתקלתי ב 3 מקרים.  3 מכלים "ארוכים" (2 בעצם מכלים "אורכים מאד").

 

1.  פליטה של מקלע 0.3.  כן.  אני מבוגר.  בטפול אחרי מסלול.

2.  פליטה של תותח 105 מ'מ.  נחת במצריים.

3. פליטה של תותח 105 מ'מ.  נעצר בגבעת המורה.

 

ב 2 מהמקרים מח"ט לחץ על ההדק.  באף אחד מהם לא לחץ על ההדק מי שהיה בעצם אחראי לפשלה.

 

מסקנה - גם כשאתה חושב שהנשק פרוק - הוא לא.  צריך לבדוק לפני כל פעולה עם הנשק -  ולא משנה מה הנשק.  ואת זה לא מחדירים מספיק לחיילים ומה שכבר מחדירים - כולם בטוחים שלהם זה לא יקרה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, falou כתב:

 

אני אומנם זקן, אבל יצאו הביתה גם עם M203. קראו לזה נשק נ״ט (נגד טרמפים).

כן... פעם היה מותר לקחת טרמפים.

 

image.thumb.png.1cf381717022c39153962e17ed4366e8.png

זה היה גם בתקופתי.

אבל זה נשק אישי ולא היו אמורים להסתובב עם רימונים בטרמפים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לעניין, אין שום סיבה ללכת עם מחסנית בהכנס באזרחות. 

שוב, לא יודע איך זה היום, בזמני היו חוטפים על זה.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 35 דקות, יובל .מ. כתב:

הוא לא חוסך לך כלום

הוא מסמן לי שהנשק שהחייל שמולי מחזיק, לא מכיל כדור בקנה.

  • אהבתי 3

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...