Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

12K ק"מ לרכב בנזין רגיל בן 4 זה יכול להיות מעט מדי?

זה נשמע כמו "צרות של עשירים" אבל אני תוהה אם יש צדדים שליליים ברכב שנסע כל כך מעט. 

נניח: מצבר שלא הוחלף, האם הוא בעצם עדיין "חדש" או שצריך להחליף?

חלקים אחרים במנוע שדווקא צריכים הפעלה מתמדת ולא טוב להם תקופות ארוכות של חוסר נסיעה?

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם

כנראה שזה אומר שזה נסועה של 12k אלף קמ אבל שעות מנוע כמו של 60אלף.

בדכ כלל זה רכב שנסע רק בתוך העיר. נסיעות קצרות. אם לא טיפלו כל שנה פתח לצרות. גם בולמים למשל יכולים להיות עם בלאי.

לדעתי בדכ זה לא שווה את תוספת המחיר המבוקשת.

פורסם (נערך)

לא מבקשים כמעט תוספת, וזה נתון למשא ומתן. עוד לא ראיתי את הרכב, בהנחה שכן טיפלו שנתי השאלה היא אם זה יכול להיות רכב שמור או שמראש זה בעייתי. מה זה אומר שעות מנוע כמו 60 אלף? בוא נניח שלא מבקשים תוספת והמחיר מתאים. זה שווה את זה?

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם

מפריטים כמו מצבר וצמיגיפ לא הייתי מתרגש, אלה חלקים שאתה מחליף ושוכח, לא ישפיעו על חיי הרכב בעתיד.

 

על טיפולים תקופתיים בהחלט הייתי מקפיד. כדאי לבקש מהמוכר פירוט טיפולים ותיקונים וגם דו"ח ממרכז הסליקה של חברות הביטוח, ייתן מושג לגבי תאונות (אבל לשים לב, זה לא הרמטי לגמרי. אם, למשל, בוצע תיקון על חשבון הבעלים או צד ג' שלא באמצעות הביטוח). 

 

רצוי מאוד לראות חשבוניות הטיפולים ורישיונות קודמים כדי לוודא שקצב צבירת הנסועה יציב ושלא גולגל לאחור.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבחינתי זה יתרון כזו נסועה.

רק לזכור שגם רכב כזה צריך תחזוקה תקינה.

אם תןחזק כמו שצריך זה יתרון גדול הנסיעה הנמוכה,  בודאי שלא מבוקשת תוספת משמעותית

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, הרקוליטו כתב:

תקליד את מספר הרכב במשומשת רכב, תראה אם יש התאמה בין מה שנאמר לך למה שמופיע שם.

משומשת מראים רק את הקילומטרג' האחרון ומוחקים את הקודם משום מה.
עשיתי טסט לאוטו לא ממזמן ורציתי לבדוק אם אני יראה גם את הק"מ הקודם ורואים רק את האחרון

פורסם

אפשר לקבל את הנתון, כמו את מקוריות הרישום, מאתר משרד הרישוי. (מאגר היסטוריית כלי רכב).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם רוב הנסיעות עירוניות - נסיעות שכולן גז/ברקס, השמן לא תמיד מגיע לטמפ' עבודה, לא תנאים אידיאליים. כמה זה משפיע לאורך זמן, קשה לי להעריך. אבל לא הייתי מתלהב מזה בטירוף כמו לעומת רכב שעשה נגיד 10K בשנה בינעירוני בעיקר. היתרון יהיה בעיקר בערך המכירה.

כמו שאמרו, בדוק שבוצעו 4 טיפולים. בחלק מהרכבים זה כבר צריך לכלול מצתים, לא יודע לגבי טיימינג (5 שנים? אם זו רצועה בכלל). אם זה מנוע הזרקה ישירה, בדוק שאין רעידות בניוטרל (הצטברות פיח ברכבים ישנים או כאלה שנסעו מעט מאוד).

לפני שעתיים, ManInShadows כתב:

מתאים, זה היה של נכה שנפטר. שימש בעיקר לנסיעות עירוניות. השאלה שלי היא זאת: בהנחה שהמחיר מתאים, האם זה מציאה או בעצם צרה?

הרכב היה עם תו נכה? אם כן לדעתי זה מחייב איזושהי פרוצדורה נוספת (הוא לא יכול להשאר עם תו נכה). הייתי בודק את זה.

פורסם (נערך)

לגבי המשפט האחרון.
בעייתי רק עם הרכב נקנה עם הזכויות. וגם אז אפשר אבל עוד תהליך של תשלום המיסים.
אם רק שולמה אגרת רישוי מופחתת, אפשר בקלות לשלם את ההפרש דרך האינטרנט מבלי להגיע למשרד הרישוי.

אני מכרתי בשנים האחרונות רכבים שנסעו מעט קילומטרים אפילו פחות ממה שתואר כאן.

איכשהו לאנשים תמיד יש תלונות, נסע מעט, נסע הרבה, נסע מחוץ לעיר, נסע רק בתוך העיר. איך בדיוק אפשר לדעת?
הרי אני יכול לעבוד גם עם תג נכה בוולט, ולעשות משלוחים בתוך העיר וכך אני גם עושה הרבה קילומטרים וגם כולם בתוך העיר.

אתם רוצים תקנו רכב חדש וכך כלום לא יטריד אותכם.

משפט סיום. תמיד הקפדתי על הוראות יצרן לגבי טיפולים זמן/מרחק המוקדם מבין השניים.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 דקות, yoni162 כתב:

אם רוב הנסיעות עירוניות - נסיעות שכולן גז/ברקס, השמן לא תמיד מגיע לטמפ' עבודה, לא תנאים אידיאליים

זו די אגדה אורבנית. גם זה שנוסע כל יום מתל אביב לבאר שבע, לכאורה אחד שנוסע בעיקר בינעירוני "בריא", עבר את השלב הזה עד ליציאה מהעיר. נסיעות עירוניות מרובות ממצב קר זה כבר משהו אחר, אבל זה לא התרחיש למרבית הנהגים הממוצעים שנוסעים פעם פעמיים ביום נסיעות עירוניות כאלו. שמן מגיע לטמפרטורת עבודה מהר מאוד ברכב מודרני גם בלי נסיעה מהירה. מי שעובד קצת קשה יותר זו מערכת הקירור אולי, אבל בכל הקשור לטמפרטורת שמן זה זניח לחלוטין, כל עוד מקפידים על נהיגה נינוחה עד להגעה לטמפרטורת עבודה. 

פורסם

ק"מ נמוך זה "נחמד" למודעה אבל תכלס רכב שנסע "מעט מדי" זה גם פתח לבעיות כי הבלאי קיים גם בגלל מה שהזכירו למעלה(נסיעות עירוניות קצרות-טמפרטורת שמן)

העיקר לבדוק אם בוצעו טיפולים לפי זמן ולא לפי קילומטרז' זה חשוב מהכל

פורסם
לפני 15 דקות, Supertigre כתב:

נסיעות עירוניות מרובות ממצב קר זה כבר משהו אחר, אבל זה לא התרחיש למרבית הנהגים הממוצעים שנוסעים פעם פעמיים ביום נסיעות עירוניות כאלו. שמן מגיע לטמפרטורת עבודה מהר מאוד ברכב מודרני גם בלי נסיעה מהירה.

אבל זה כן התרחיש פה, איך שנשמע לפחות. לא יודע, לי יש מד טמפ' שמן ברכב, אני רואה כמה זמן לוקח לו להגיע לטמפ' עבודה. מיידי זה לא, יכול לתאר נסיעות עירוניות שמסתיימות לפני זה.

שוב, לא משהו שהייתי פוסל בגינו או משהו. אבל גם לא משהו שהיה גורם לי לקפוץ על האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...