Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, yoni162 כתב:

אבל זה כן התרחיש פה, איך שנשמע לפחות. לא יודע, לי יש מד טמפ' שמן ברכב, אני רואה כמה זמן לוקח לו להגיע לטמפ' עבודה. מיידי זה לא, יכול לתאר נסיעות עירוניות שמסתיימות לפני זה.

שוב, לא משהו שהייתי פוסל בגינו או משהו. אבל גם לא משהו שהיה גורם לי לקפוץ על האוטו.

מדובר בקיה סטוניק 1.4 ליטר בת 4, שזה מה שאני מחפש בחודש האחרון.

אני לא קופץ על שום דבר בינתיים, סבלנות יש לי.

רציתי לדעת אם יש משהו מיוחד שצריך להיזהר ממנו דווקא בקילומטרז' נמוך.

הרכב עבר טסט לפני חודשיים, הבטיחו מחר לשלוח לי את הרישיון רכב והיסטורית טיפולים, נמשיך משם.

בינתיים אני שומע דעות סותרות לגבי כדאי/לא כדאי, וגם פה הדעות החלוקות...

לפני 3 שעות, sperial כתב:

 

רצוי מאוד לראות חשבוניות הטיפולים ורישיונות קודמים כדי לוודא שקצב צבירת הנסועה יציב ושלא גולגל לאחור.

למה הכוונה? הבטיחו לשלוח לי רישיון רכב והיסטורית טיפולים מחר, בבדיקה באתר משומשת מדובר ביד ראשונה מיומו הראשון של הרכב. 

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם

היי

אם זאת הבעיה היחידה בררב  שקילומטרז נמוך אז כן הייתי ממליץ ללכלת ולבדוק את הרכב ולהתקדם ,להפך משהוא שילם כל הבלאי וירידת ערך,עשו הרצת מנוע נותנים לך רכב מחיר מתנה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, yoni162 כתב:

אם רוב הנסיעות עירוניות - נסיעות שכולן גז/ברקס, השמן לא תמיד מגיע לטמפ' עבודה, לא תנאים אידיאליים. כמה זה משפיע לאורך זמן, קשה לי להעריך. אבל לא הייתי מתלהב מזה בטירוף כמו לעומת רכב שעשה נגיד 10K בשנה בינעירוני בעיקר. היתרון יהיה בעיקר בערך המכירה.

כמו שאמרו, בדוק שבוצעו 4 טיפולים. בחלק מהרכבים זה כבר צריך לכלול מצתים, לא יודע לגבי טיימינג (5 שנים? אם זו רצועה בכלל). אם זה מנוע הזרקה ישירה, בדוק שאין רעידות בניוטרל (הצטברות פיח ברכבים ישנים או כאלה שנסעו מעט מאוד).

הרכב היה עם תו נכה? אם כן לדעתי זה מחייב איזושהי פרוצדורה נוספת (הוא לא יכול להשאר עם תו נכה). הייתי בודק את זה.

יש בקיה סטוניק  1.4 ליטר 2019 רצועת טיימינג? את השאר אבדוק, תודה.

פורסם (נערך)

ממה שאני רואה במנועי הבנזין זו שרשרת.

אגב אם תכנס לאתר של קיה יכול למצוא שם ספר רכב עם שגרת טיפולים מומלצת.

עריכה אחרונה על ידי yoni162
פורסם
לפני 12 דקות, yoni162 כתב:

ממה שאני רואה במנועי הבנזין זו שרשרת.

אגב אם תכנס לאתר של קיה יכול למצוא שם ספר רכב עם שגרת טיפולים מומלצת.

בספר מציינים רצועת תזמון רק במנוע דיזל, אבל אשמח אם מישהו עם קצת יותר ידע שיאשר את העניין...

פורסם

את היאריס בחתימה שלי קניתי עם 30 אלף קמ אחרי 12 שנה! עשתה 2500 קמ בשנה.

ואז עמדה שנה שלמה בסככה, בלי תזוזה בכלל.

הרכב טופל במורשה כל החיים, פעם בשנה, אז הייתה היסטורית טיפולים.

נקנתה על סמך שיגרת הטיפולים, דוח סליקה ובדיקה במקום.

נגררה למוסך שטיפל בה במשך החיים.

חוץ מהחלפת שמן ופילטר, הוחלף המצבר והפנסים שויפו. 

הרכב עבר ניקיון טוב.

ואני לא מתחרט, לא נראה שהנסיעות הקצרות פגעו באיזה צורה ברכב. אצלי כבר 40 אלף קמ, גם אני לא עובר את ה 10 בשנה. בדרך סביב 8.5.

אז לא הייתי פוסל. יכולה להיות אחלה הזדמנות.

זה המנוע הרגיל, גיר רגיל.

בטיפול טוב, אין בעיה שנים קדימה.

  • רעיון טוב! 3

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אני חושב שזאת ברכה, כמובן אם הרכב טופל. 

יש סבירות שתצטרך להחליף כל מיני חלקי גומי למיניהם, שווה את הק"מ הנמוך לדעתי.

פורסם
לפני 5 שעות, yoni162 כתב:

הרכב היה עם תו נכה? אם כן לדעתי זה מחייב איזושהי פרוצדורה נוספת (הוא לא יכול להשאר עם תו נכה). הייתי בודק את זה.

 

לא יתנו למוכר לבצע העברת בעלות על הרכב לפני הסרת התו.

פורסם (נערך)
לפני 51 דקות, איציק נ. כתב:

וגומיות יבשות

קניתי רכב 2012 עם פחות מ80k, כל מה שהחלפתי ביישור קו היו חלקי גומי. מקרי? לא נראה לי.

כמו שכתבתי קודם, לדעתי זה לגמרי שווה את זה.

עריכה אחרונה על ידי topop
פורסם
לפני שעתיים, Jack457 כתב:

נו באמת. 

1. רכב בן 4 שעשה 12K ק"מ.

2. רכב בן 4 שעשה 62K ק"מ. (ממוצע שנתי בישראל).

השאר זהה. 

תראה לי אחד שיקנה את 2 ולא את 1. 

 

ברור

לפני 5 שעות, ManInShadows כתב:

 

רציתי לדעת אם יש משהו מיוחד שצריך להיזהר ממנו דווקא בקילומטרז' נמוך.

 

 

להיזהר מבלבולי הביצים של אלו שטוענים שעדיף רכב שעשה 10,000 בשנה על פני רכב שעשה 2,500 ק"מ בשנה.....

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 4
פורסם

אם טופל לפי זמן ואין בעיות מיוחדות לך עליו בשקט.

אני קניתי לבת שלי פיקנטו יוצא ליסינג שהבעלים הקודם עשה כ 3000 קילומטר ב 3 שנים. האוטו כבר שנה וחצי אצלה וחוץ ממצבר וצמיגים האוטו כמו חדש.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 10 שעות, topop כתב:

קניתי רכב 2012 עם פחות מ80k, כל מה שהחלפתי ביישור קו היו חלקי גומי. מקרי? לא נראה לי.

כמו שכתבתי קודם, לדעתי זה לגמרי שווה את זה.

אתה רק מחזק את מה שאמרתי.

אתה קנית רכב בן 11. גומי בן 11 הוא כבר יבש. לא רק זה, יש גם הבדל בין היצרנים ולעיתים גם בין דגם לדגם בכל מה שקשור לאורך החיים של חלקי גומי, כמו למשל תושבות מנוע/גיר ובוקסות משולשים.

 

גומי זה לא שריר. הוא לא צריך לשמור על כושר בשביל לא להתייבש. הוא מתייבש בכל מקרה, וככל שהוא עובד יותר הוא גם מתייבש וגם מתבלה.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פעם שמעתי טענה שיש חלקי צנרת שמיועד שיעבור בהם מדי פעם נוזל  - צינורות וכו' וכשלא משתמשים בכלל באוטו תקופה הם מתייבשים.

לא אומר שזה נכון והאמת גם לא נשמע לי משהו.

אבל מכיוון שלא ראיתי שהתייחסו לגומי של צינורות אני שם את זה כאן.

×
×
  • תוכן חדש...