Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Markm4 כתב:

 

אבל להגיד שק"מ נמוך זה שובר שוויון,

ולהתקבע על הנתון הזה בלי להסתכל על כל התמונה, טעות. 🤷🤷 

 

 

 

העניין שאף אחד לא טען את זה....

פורסם
לפני 7 שעות, Markm4 כתב:

אני מקווה שלא נתפסתי כמטיף. 

 

לדעתי

ביחס לכל התגובות פה,

לכאן ולכאן,

מה שאני רשמתי זאת דרך תפיסה שלי

שק"מ נמוך ברכב זה לא משהו שמחייב שזה מציאה טובה. 

 

זה נותן + חיובי כל שהוא, 

ואם זה רכב בן כמה שנים בודדות, 

אז זה אחלה + גם למכללי המיתלים. 

 

אבל להגיד שק"מ נמוך זה שובר שוויון,

ולהתקבע על הנתון הזה בלי להסתכל על כל התמונה, טעות. 🤷🤷 

 

יש פה מספיק חברים בפורום שיכולים לתת אין ספור דוגמאות שליליות לבעיות עקב ק"מ נמוך, ( כולל כמה משלי). 

אתן את הקו מחשבה שלי לגביי המקרה הנ"ל. 

 

אני איתך בדעה שלשלם מעל חצי מהמחירון קצת מפריע. 

 

אני לא יודע עם זה טורבו או לא,

נגיד בתקופת האחריות 3 שנים, עשה טיפולם פר זמן. 

 

האם עשה ממוצע של 3.2 כל שנה או לפעמים הרכב עמד ללא תנועה כלל חודש? ( קורונה וכאלו) לי זה חשוב מבחינת הבנזין שעומד. 

אחרי האחריות, עשה טיפולים פר שנה?

עם איזה חלפים ושמנים? 

מתי עשה טיימינג

מה עם הבולמים? 

מה עם גומיות במנוע, אני עושה 4k ק"מ בחודש, כל שבוע פעמיים לרמה ומאמץ קצת יותר את המנוע. 

 

אם יהיו תשובות וקבלות לשאלות כאלו אז מעולה +++. 

 

אבל אם יהיו גמגומים אני אתרחק. 

 

אני, אעדיף את אותו הרכב עם אותו שנתון שעשה 80k ויש פירוט להכל ואני יודע מה קורה עם הרכב. 

 

שכחתי לציין מנוע 1.4.

לטענת המוכרים טופל כל שנה בקבעיות.

הבעלים בני יותר מ 70. בדרך כלל נהגת יחידה - קשה לי להאמין שאי פעם עברה את ה 4000 סל"ד.

בימים הקרובים אבדיק היסטוריה. אם לא נעשה טיימינג אין טעם להמשיך.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

קילומטר נמוך מעלה חשד

אולי האדם נוסע קצת וגם לא מטפל כמעט באוטו כי אם הוא לא משתמש אז למה להוציא סתם כסף

אולי האוטו שכב תקופה בלי לזוז בכלל 

אולי תא הנוסעים במצב טוב יותר כי לא השתמשו בו הרבה אבל לא להסתנוור כי המצב המכני לא ידוע

לאחר בדיקה שהכול טוב הוא עדיף מאותו אחד שנסע יותר

קניתי גולף 95 מנוע 1.4 360.000 קילומטר והיה אוטו מעולה

אז אחריו קניתי אותו דבר עם 180.000 קילומטר שהתברר כמוזנח ופשוט ליזרוק לפח

כמובן שגם רכב עם קילומטרז רגיל או גבוה יש מה לחשוד וליבדוק

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני 11 שעות, לירון .ה. כתב:

עוד מעט שיעברו לחשמל כבר יהיה לזה פחות חשיבות.

למה פחות,

זה הרבה יותר בצינור של הדלק לא זורם דלק(בכל זאת חשמלי), הוא מתיבש, ובסוף אחרי תקופת האחריות שתקנה אותו תאכל אותה😀.

אז אני אמרתי לך, תזכור.

  • מצחיק 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

קילומטראז זה לא סממן לרכב תקין. 

כשהלכתי עם אבא שלי לראות רכבים. היו 2 אופציות. אחד עם 70K ואחד עם 120K . ה70K נראה רע חיצונית ופנימית וה120K היה נראה חדש. 

גם נהג יחיד (הריפוד חדש) וגם טופל כמו שעון. 

 

פורסם
לפני 12 דקות, נתנאל מ כתב:

קילומטראז זה לא סממן לרכב תקין. 

כשהלכתי עם אבא שלי לראות רכבים. היו 2 אופציות. אחד עם 70K ואחד עם 120K . ה70K נראה רע חיצונית ופנימית וה120K היה נראה חדש. 

גם נהג יחיד (הריפוד חדש) וגם טופל כמו שעון. 

 

 

אני מרגיש שקצת הולכים כאן סחור סחור.....

 

אף אחד לא אומר שקילומטראז נמוך זה סממן לרכב תקין. אלא שזה יתרון.

 

השאלה היא האם קילומטראז' נמוך, לכשעצמו, הוא יתרון או לא. וזה יתרון חד משמעי, כי בבחירה בין קלימטראז' נמוך לרגיל/גבוה תמיד תמיד תמיד עדיף את הנמוך.  

נכון שיש רכבים עם קילומטראז' נמוך שהם בעייתיים, אבל יש גם רכבים עם קילומטראז' רגיל/גבוה שהם בעייתיים....

 

אני סיימתי. הרמתי ידיים, בחיי.

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...