Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יכולה להיות הבעיה שקשה להתניע את הרכב (סוזוקי סוויפט 2008)

בבוקר שהמנוע קר 

ואפילו אחרי כמה שעות מנוחה 

כשהמנוע חם הוא מניע במהירות

פורסם

1. לבדוק את המצבר.

2. לבדוק את החיבורים למצבר, אלטרנטור וגם לסטרטר.

3. לבדוק מפל מתח על הכבלים בין המצבר לסטרטר.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה לא קשור למצבר 

ניסיתי כבלים ובדקתי מצבר וזליגת מתח..

נראה לי לא קשור לחשמל

לגבי דלק לא חושב 

אני מתדלק בכמה תחנות 

למשל אתמול תדלקתי בסונול

ובתחילת שבוע תדלקתי באלונית 

זה לא קשור לזה

פורסם

אבל איזה לחות תמצא במהלך היום שהרכב עצמו חם מאד מהשמש..

זה לא דווקא בבוקר אלא גם שהרכב נח לכמה שעות..

יכול להיות חיישן טמפרטורה?

פורסם
לפני כשעה, אודי זק כתב:

אבל איזה לחות תמצא במהלך היום שהרכב עצמו חם מאד מהשמש..

זה לא דווקא בבוקר אלא גם שהרכב נח לכמה שעות..

יכול להיות חיישן טמפרטורה?

נכון...יש גם טל ולחות בבוקר. אבל בגדול סתם זרקתי משהו מהניסיון גם קרוזויה על המצתים.. בגדול לך לכיוון הדלק.כנראה שאין מספיק לחץ דלק.

פורסם (נערך)

תנסה להפעיל את המשאבה של הדלק ע"י סיבוב המפתח מספר פעמים לפני שאתה מגיע לשלב של הסטרטר בסוויץ' בשביל לשלול בעיה של לחץ דלק נמוך.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
בתאריך 17.8.2023 בשעה 01:03, אודי זק כתב:

איך אני עושה את זה?

"תפתח" סוויץ' ללא התנעה (נוריות דולקות), "תסגור", ותעשה את זה מספר פעמים. אז תנסה להתניע. דווח אם זה עזר.

×
×
  • תוכן חדש...