Jump to content

Graphi

  • פרסום הודעות

    12
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Graphi

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לפני כן, תאריך העליה לכביש הוא נובמבר 2014 מה שמקפיץ את המחירון ל-69,100 היה לי מונח בראש 70,000 עגול וכשהוא אמר לי 74K חישבתי 4K מעל המחירון. הסתמכתי על מחירון יד 2 בלבד שהוא בדרך כלל המחירון הנמוך. לגבי המחירון של לוי יצחק, קצת גיגלתי איזה מחירון הוא הקובע, וראיתי שאין באמת משהו ברור, המוכרים מבקשים לפי לוי יצחק שהוא בד"כ הגבוה, והקונים את יד 2. אשמח אם מי מהכותבים למעלה יעזור לי באישי, אודה לו מאוד!
  2. מתוך ה4000 שביקש. האמת שלא ידעתי שאפשר לגשת למחירון הזה באמצעות האפליקציה בחינם, הייתי בטוח שזה בתשלום. אני ינסה לבדוק את זה. לגבי האוירה הכללית של התגובות אני רוצה לומר כמה דברים: בבדיקה, התיאור של הבעיות נכתב בצורה מוגזמת ומנופחת. דוגמאות: קפיציות לקויה: נסעתי עם האוטו שעתיים בתוך העיר ומחוצה לה והנסיעה נעימה וחלקה גם כשיש מהמורות / במפרים (ואני יודע איך נשמע בולם / תושבת בולם תקול/ה). לתקן זוויות ומערכת היגוי ואיזון (כיוון פרונט): הרכב לא בורח לשום כיוון, גם לא בבלימה חזקה. פנסים ראשיים פגומים: הם מאירים בלילה מעולה, רק שיש עכירות מסויימת. מעבר לכך, הרבה מהא
  3. השאלה מה באמת חשוב כאן ומה בולשיט? הוא הוריד לי 1000 שקל על 2 צמיגים אחוריים ועל כיוון פרונט. איזה עוד דברים שהם באמת חשובים צריך להוציא עליהם כסף?
  4. עשיתי בדיקה לטויטה ורסו יד 2 75,000 ק"מ. ספר טיפולים מסודר. מבקש 4k מעל המחירון של יד 2. יש לציין שזה שוק בעייתי וכל רכב עם נתונים דומים נחטף. מה אתם אומרים? תודה, יוסי.
  5. אחרי טיפול במוסך נדלקה נורת תקלה בABS, המחשב מראה שהחיישן הימני קידמי תקול. [לא נכנס עכשיו למי צריך לשאת בנזק.] הייתי לפני טסט, והוא ראה שהתפוח שנכנס במשולש התחתון היה חופשי, אז הוא דפק עליו בשביל לקבע אותו. מכונאי אמר לי שיכול להיות שהבעיה היא בתושבת של החיישן ולא בחיישן עצמו, אשמח לשמוע מה נראה לכם, בנוסף איך אפשר באמת לוודא איפה התקלה? אם אני רוצה להביא כזה חלק מAli Express איך אני יודע להגיע לדגם שאני צריך, ואם יש חברה מומלצת. תודה על כל הכוונה!
  6. זהו, שהמוסכניק שלי נתן לי להבין שהלך הסטרטר, וצריך לשפץ אותו. רכב של שירותי דרך הניע לי את האוטו (הוא טוען שהוא לא עשה משהו מיוחד הוא רק נגע קצת בחוטים). בסופו של דבר חשמלאי רכב אמין שם לב שזה בכלל הקוטב החיובי של המצבר, הוא החליף אותו והכל עובד פיקס.
  7. מצבר חדש. לוחץ את הקוד, שומע צליל אישור, אבל כשאני מסובב את המפתח בסוויצ' אני שומע רק נקישה קטנה וזהו. יש לציין שזה קרה לי לפני מספר חודשים אותו דבר בדיוק, אבל אחרי כמה שעות זה הסתדר, מאז הרכב התניע בלי שום בעיה. מה לדעתכם הבעיה? תודה רבה.
  8. באותה הזדמנות הוחלפו גם משולשים (עליונים ותחתונים), מוטות מייצב ותושבות בולם. הבעיה היא כאמור שהבולם הימני מרעיש בקפיצות. המוסך שהחליף התנער מאחריות ורק חיזק קצת את הברגים למעלה [מיותר לציין שזה לא עזר]. מוסך אחר יוצר מקצועי פירק את הבולם וטוען שהוא תקין רק משהו בגומיות לא בסדר, הוא קצת סידר אבל עדיין יש רעש. זה ממש מפריע לי, מה עושים? תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...