שלום , אני חדשה פה ואני צריכה עזרה.
המשפחה מתרחבת ואני מחפשת רכב עם מושב אחורי שיכול להכיל 3 כיסאות בטיחות לתינוק ותא מטען גדול לעגלות גדולות.
לצערי התקציב דיי נמוך עד 22 אלף שח.
מה שבאמת חשוב לי זה שיענה לצורך העיקרי וכמובן רכב בטיחותי ואמין ומופחת תקלות.
כרגע אני נוסעת עם דייצו yrv 2003 והאמת זה אחלה רכב, אמין מאוד, כמעט ללא תקלות, גם ללא רצועת טיימינג, אם היה לו מספיק מקום מאחורה הייתי נשארת איתו.
כרגע האופציות שמצאתי שהכי נכונות לי אחרי חיפושים זה פורד פוקוס סטישן, קיה סיד, סקודה אוקטביה סטיישן.. אשמח אם מישהו יכוון אותי אם קיימים עוד דגמים דומים, ואיזה תקלות נפוצות יש בדגמים אם קיימים בכלל, אני רואה שממש מורידים במחירון בפורד פוקוס הבנתי שיש תקלה בגיר.. השאלה באיזה שנים?
בכללי הייתי ממש מעדיפה רכב ללא רצועת טיימינג.
ובכללי עוד טיפים לרכישת רכב, איזה קלומטראז, איזו יד, ליסינג\פרטי וכו..
תודה רבה רבה!!