Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום 

 

היום רציתי לעשות טיפול לרכב שלי (סיאט לאון 2015 1.4 ידני) 

רוקנתי את השמן ואז שבאתי לפרק את המסנן שמן לא הצלחתי (קשה מאוד מאוד ברמה שלא זז בכלל. לכל הרכבים הקודמים שלי עשיתי טיפול בעצמי והכל הלך סבבה) 

ובסוף התיאשתי ואז סגרתי הבורג ושמתי השמן החדש ופילטר אוויר וזהו (סוג השמן קסטרול אדג 5W40)

הטיפול האחרון עשיתי שנה קודמת במוסך ונסעתי עד עכשיו 7000 ק"מ (הטיפול היה כולל פלאגים מקורי ומסנן שמן מקורי ופילטר אוויר ושמן קסטרול)

זה תקין לנסוע כך לפחות 3000 ק"מ ואז להחליף פילטר השמן כולל שמן עוד פעם או להחליף מחר במוסך ?

ואפשר להחליף רק הפילטר או צריך מחדש להחליף שמן.

מה אתם ממליצים לי ? 

נסעתי עכשיו ברכב והכל תקין ולא נדלקו נורות של שמן או משהו אחר והרכב מתפקד מעולה כמו לפני.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי hunterman
פורסם

תקנה אביזר לפירוק הפילטר, תרוקן את השמן למיכל, תחליף פילטר ותמלא את השמן שרוקנת. 

לא נורא גם אם תמשיך כך אבל חבל להחליף שמן לאחר רק 3000 ק"מ. 

פורסם
לפני שעתיים, hunterman כתב:

שלום 

 

היום רציתי לעשות טיפול לרכב שלי (סיאט לאון 2015 1.4 ידני) 

רוקנתי את השמן ואז שבאתי לפרק את המסנן שמן לא הצלחתי (קשה מאוד מאוד ברמה שלא זז בכלל. לכל הרכבים הקודמים שלי עשיתי טיפול בעצמי והכל הלך סבבה) 

ובסוף התיאשתי ואז סגרתי הבורג ושמתי השמן החדש ופילטר אוויר וזהו (סוג השמן קסטרול אדג 5W40)

 

מהו קוד או דגם המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הפילטר למעלה או למטה? כי יש דגמים של ואג שהפילטר למעלה.
אם הוא למטה אין מנוס מלרוקן. פיילה ריקה ונקיה (מאד נקיה) ומשפך עם מסנן הם הפתרון.
תקנה את הכלי הייעודי לפילטר שלך וסגור עניין (בד"כ בוקסה גדולה)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...