Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם יוצא שאני צריך לחטוא ולקחת אוטובוס וכמעט תמיד מצטער על זה.

כן חם , צפוף לא תמיד יש מקום לשבת.

אה והכי גרוע זה שהם פשוט לא מגיעים. פשוט לא יוצאים כי אין אוטובוס או מי יודע למה.

 

בכל אופן קרה לי מקרה כזה רציתי לשאול מה החוק אומר במקרה של איחור?

יש לי תיעוד ותגובה מחברת האוטובוסים שהאוטובוס איחר בשעה ו40 דקות, עקב הגעה מאוחרת של האוטובוס הקודם.

לטענתם הם לא אחראיים כי זה עקב תנאי הדרך ואיחור קודם.

אשמח לשמוע מה מומחים אומרים פה.

 

פורסם

לא יודע לגבי לשון החוק, אבל האמת היא - שאף אחד לא יעשה עם זה כלום

אגב, תנסה לעקוב בעזרת אפליקציות כמו Moovit שאמורות לתת מידע בזמן אמת על הגעת האוטובס, שלא תתייבש בתחנה...

פורסם

אוטובוסים לאחרונה נהיו ממש זוועה בקטע הזה.

מאחרים או לא יוצאים בכלל.

לפעמים גם יש אוטובוסים קבלנים, לא של החברה, ואז הם בכלל לא מופיעים באפליקציות.

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם (נערך)

לפעמים הנהג פשוט ממהר הביתה או שיש לו איזה סידור והוא פשוט לא יוצא. אין דין ואין דיין והנהגים מנצלים את זה.

אפליקציות האוטובוסים ממשיכות להראות מיקום "משוער" של "אוטובוס הרפאים" עד שהוא עובר את התחנה שלך וממשיך הלאה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם

אם אני מייצג את עצמי בבית המשפט ונאלצתי לא להגיע בעקבות כך לעבודה האם השכר היומי שלי יכול להיחשב בתור הוצאות משפט?

 

פורסם

Moovit  אוהב להתעדכן - השד יודע איך (והאוטובוס לא בא).

יש שעות , אפילו שעות עומס, שאין אוטובוסים. זה קיים במספר חברות. אפילו שעת יציאה קבועה, ובתחנה ראשונה של הקו - גורנישט. אין אוטובוס. לא יוצא. פשוט מדלגים על שעת היציאה הזו.

בתל אביב ישנן תחנות עם ברקוד, להודיע לעירייה על שאין אוטובוס / שלא עצר, אז לא מזמן סרקתי הברקוד ושלחתי תלונה. עדיין מחכה.

פעם נוספת, דאגתי ליידע מבקר שלא יצא אוטובוס בשעה קבועה מסויימת והוא מאוד התפלא, אבל שמעתי אותו מברר על כך בטלפון במהלך הנסיעה.

מניח שאחת הסיבות היא שחסרים נהגים, ואנחנו כמובן הסובלים.

ישנם מקרים, במיוחד בימי שישי, שהנוסעים מכוונים את הנהג, לאן ליסוע והיכן לעצור. נתקלתי בזה לא אחת גם בחברות היותר "מכובדות". על מה זה מראה - חשבו בעצמכם.

על נקיון וצפיפות - לא נדבר.

נוסע יום יום בתח"צ זה.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 6 דקות, חולגי כתב:

Moovit  אוהב להתעדכן - השד יודע איך (והאוטובוס לא בא).

יש שעות , אפילו שעות עומס, שאין אוטובוסים. זה קיים במספר חברות. אפילו שעת יציאה קבועה, ובתחנה ראשונה של הקו - גורנישט. אין אוטובוס. לא יוצא. פשוט מדלגים על שעת היציאה הזו.

בתל אביב ישנן תחנות עם ברקוד, להודיע לעירייה על שאין אוטובוס / שלא עצר, אז לא מזמן סרקתי הברקוד ושלחתי תלונה. עדיין מחכה.

פעם נוספת, דאגתי ליידע מבקר שלא יצא אוטובוס בשעה קבועה מסויימת והוא מאוד התפלא, אבל שמעתי אותו מברר על כך בטלפון במהלך הנסיעה.

מניח שאחת הסיבות היא שחסרים נהגים, ואנחנו כמובן הסובלים.

ישנם מקרים, במיוחד בימי שישי, שהנוסעים מכוונים את הנהג, לאן ליסוע והיכן לעצור. נתקלתי בזה לא אחת גם בחברות היותר "מכובדות". על מה זה מראה - חשבו בעצמכם.

על נקיון וצפיפות - לא נדבר.

נוסע יום יום בתח"צ זה.

נשמע שצריך להעמיד לדין פקיד כלשהו במשרד התחבורה.

פורסם

לעומת המאחרים יש נהגים שמאוד אוהבים לדייק בשעת היציאה.

היום שוב הרכבת אחרה להגיע לרחובות ב5 דקות. את נהג האוטובוס זה לא עניין. הוא יצא ריק ואנחנו חיכינו 20 דקות לאוטובוס הבא.

אני תמיד יושב בקרון הראשון ורץ מהר לתחנת האוטובוס כשהרכבת עוצרת. כבר כמה פעמים הספקתי לתפוס את האוטובוס הריק כשהוא בדיוק יוצא מהתחנה. אני ואולי עוד אחד או שניים עולים והוא נוסע. מי שלא רץ מספיק מהר פספס (צריך לעבור בין הרציפים במעבר תת קרקעי).

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 33 דקות, חולגי כתב:

מניח שאחת הסיבות היא שחסרים נהגים, ואנחנו כמובן הסובלים.

לא מעניין אותי שחסרים נהגים.

החברות מקבלות כסף על הפעלת קווי תחבורה, אם הם לא מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שלהן שיקנסו

תמיד אפשר להעלות את שכר הנהגים כדי למשוך יותר אנשים

 

פורסם

יולי-אוגוסט באופן מסורתי תקופה קשה - גם הנהגים יוצאים לחופשות כמו כולם וזה מתבטא במחסורים ובנהגים חלופיים שנזרקים למים... בנוסף לתקלות הנובעות מהתחממות יתר (כן, זה עדיין קורה ב-2023).

לפחות באגד יש כיום אפליקציה ייעודית לנהגים, במידה והמחליף התורן משתמש בה לפחות מגיעים פחות או יותר ליעד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לצערי חוץ מלהתמרמר אין מה לעשות

ככה זה כבר המון שנים ולא נראה שהמצב הזה ישתנה בקרוב.

  • אהבתי 1

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

הבעיה העיקרית היא מחסור בנהגים, במיוחד באזור המרכז. לכן יש קווים שבאמת לא יוצאים, והחברות בהחלט מקבלות בגין זה קנסות (לכל אוטובוס יש מכשיר מעקב, קל מאוד לבדוק מה התקיים ומה לא והאם היו איחורים או ביטולים, יש סטטיסטיקה של מדדי שירות שאם החברה חורגת ממנה היא מקבלת קנסות). זאת אגב גם הסיבה לזה שאוטובוס ריק יצא בזמן כשהרכבת מתעכבת בחמש דקות, אם הוא לא יוצא בזמן זה יחשב כאיחור והחברה תיפגע במדד השירות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 20 שעות, arik100 כתב:

טוב זה לא מדויק.

כבר קיבלתי בעבר כסף לחשבון רבקו בעקבות תלונה על איחור קו.

 

הפיצוי הזה לא עוזר למי שנוסע בחופשי חודשי

×
×
  • תוכן חדש...