Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, gadyh כתב:

בהקשר של הארונה - למישהו יש ניסיון עם התקנת חיישני רוורס ומצלמה ברכב מליסינג בכלל, ובפרט מהעבודה.

 

שואל בגלל אלמנט הקידוח וה"פגיעה" ברכב

אני עם ארונה בליסינג, התקינו לי חיישנים זולים שתכלס עושים את העבודה. מצלמה אין ולא הסכימו להתקין או שאני אתקין. תכלס מתרגלים פשוט להיות בלי מצלמה.

מבחינת האבזור והביצועים היא ממש אחלה. עוד מעט אני גם צריך לבחור רכב חדש אז הציעו לי רשימה דומה לשלך-באיון/ארונה/ריו/i20 . נוטה ללכת לכיוון הבאיון רק כדי לגוון וגם כי משגע אותי שאין תאורה לנוסעים מאחור וזה מעצבן אותי כשאני חוגר בחושך את הילד. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 24 דקות, GABIUBOGI כתב:

אני עם ארונה בליסינג, התקינו לי חיישנים זולים שתכלס עושים את העבודה. מצלמה אין ולא הסכימו להתקין או שאני אתקין. תכלס מתרגלים פשוט להיות בלי מצלמה.

מבחינת האבזור והביצועים היא ממש אחלה. עוד מעט אני גם צריך לבחור רכב חדש אז הציעו לי רשימה דומה לשלך-באיון/ארונה/ריו/i20 . נוטה ללכת לכיוון הבאיון רק כדי לגוון וגם כי משגע אותי שאין תאורה לנוסעים מאחור וזה מעצבן אותי כשאני חוגר בחושך את הילד. 

הבאיון לא ירגיש לך שנמוך מבחינת התנהגות כביש ואיכות חומרים?

פורסם
בתאריך 7.7.2023 בשעה 23:53, gadyh כתב:

הבאיון לא ירגיש לך שנמוך מבחינת התנהגות כביש ואיכות חומרים?

אני לא יודע על איזה חומרים אתה מדבר, בארונה איכות חומרים מהגרועות שפגשתי. ההגה וידית ההילוכים מזמן התקלפו, כל הרכב פלסטיק קשיח ומחוספס.

התנהגות כביש כנראה תהיה קצת יותר פרווה אבל אני זוכר מהפעמים שנסעתי על i20 עם אותו גיר ומנוע הם גם לא רעים. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...