Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשובה התשלום לנטפרי הוא זול ברמה הזויה,

image.png.10e15e8f469f1bdbc80f362691b589af.png,

הבעיה היא שחברות התקשורת לא מוכנות לעבוד אתם אלא רק במחיר גבוה בגלל שעל הסים אין דמי קישוריות כי הוא רק אינטרנט ועוד תירוצים אז לספק התקשורת משלמים מחיר גבוה מהממוצע,

אך הכסף לא מגיע לנטפרי אלא לחברות התקשורת,

פורסם
לפני 20 שעות, tinoki כתב:

חברים, די עם הביטול תורה. 

אז מה אם זה ’בין הזמנים’!? לצאת תיכף ומיד מחדרי המחשבים. יש תור בחוץ.

ויחזור לתלמודו...

אני כמעט בטוח שכל החרדים שפה זה חברה שמחוברים מהבית ואין בזה שום בעיה.

אם אתה כבר מביא פה סיסמאות, אז סתם שתדע אני מתחבר לפורום הזה ולתחביב הרכבים בכללי כ "וקווי ה' יחליפו כח".

כן כן, קראתם נכון, אני מחובר לפורום וזה עושה לי טוב וכיף וזה ממש טוב ואין לי בזה ביטול תורה, אני מחובר לפה שעה שעתיים בשביל שיהיה לי כח ללמוד,

ולא רק שאין לי ביטול תורה, אלא אני עושה את זה בשביל שהלימוד שלי יהיה יותר איכותי, וכבר בזמן שאני נמצא פה זה נהפך למצווה.

אני לומד פה, אני מחכים פה, אני נעזר/עוזר פה, וזה מבורך ומצויין.

יש פה רמה איכותית וזה לא משנה מאיזה מגזר זה, יש פה אחדות ממש לא כמו בתקשורת,

אנחנו נהנים ביחד, צוחקים, ומטיילים פה הרבה ביחד ואהבה ואחדות אמיתית של חברים שעוזרים אחד לשני,

וגם מפטפטים קצת שגם זה בסדר גמור וזה מותר ומבורך.

למסקנה, לא כל דבר זה ביטול תורה, לפעמים זה ההפך לגמרי, זה מצווה כי זה נותן לך חשק ללמוד תורה עם שלווה ושמחה.

בברכת לילה מבורך ונעים לכל חברי הפורום היקרים💗.

לפני 26 דקות, המגיב כתב:

סתם שאילה, כמה אתה משלם לנטפרי מידי חודש?

יש כאלה שאוהבים כל היום להתלונן שהכל יקר להם, בתחבו"צ, בשתיה מתוקה ובח"פ, אבל כשזה מגיע לחרדים שסוחטים אחד את השני - הם נאלמים דום, כאילו זה כבר כשר.

 15 ש"ח בחודש על השירות והסינון שלהם, ונראה לי עוד 30 ש"ח לחברת תקשורת.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, cohen motor 377 כתב:

15 ש"ח בחודש על השירות והסינון שלהם, ונראה לי עוד 30 ש"ח לחברת תקשורת.

כלומר, רק ההכשר עולה לך 50% מהשירות הבסיסי עצמו(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) זה נקרא ללא מטרות רווח?????? אם זה באמת היה אכפת להם הם היו משיגים תרומות והיו עושים את זה בחינם.

עכשיו תאר לעצמך שקרטון חלב בחנות יעלה 9 ש"ח ועם הכשר זה יעלה לך 13.5 ש"ח, או לחילופין שמחר מעלים את המחירים של השתייה הממותקת ב 50% עקב תקנה חדשה של משרד האוצר, איך היו נפתחים הכותרות הראשיות בכלי התקשורת החרדיים? אני אפילו לא מעז לדמיין... וכמו שאמרתי, כשזה מגיע ללחלוב אחד את השני - אז הכל בסדר.

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 3
פורסם
לפני 4 דקות, המגיב כתב:

כלומר, רק ההכשר עולה לך 50% מהשירות הבסיסי עצמו(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) זה נקרא ללא מטרות רווח?????? אם זה באמת היה אכפת להם הם היו משיגים תרומות והיו עושים את זה בחינם.

עכשיו תאר לעצמך שקרטון חלב בחנות יעלה 9 ש"ח ועם הכשר זה יעלה לך 13.5 ש"ח, או לחילופין שמחר מעלים את המחירים של השתייה הממותקת ב 50% עקב תקנה חדשה של משרד האוצר, איך היו נפתחים הכותרות הראשיות בכלי התקשורת החרדיים? אני אפילו לא מעז לדמיין... וכמו שאמרתי, כשזה מגיע ללחלוב אחד את השני - אז הכל בסדר.

אינטרנט כשר זה כמו אוכל כשר.

אחד שהולך למסעדה כשרה, הוא יודע בוודאות שחלק ניכר מהתשלום

שהוא משלם, זה על הכשרות, והוא רוצה בזה ומעוניין בזה, והוא משלם את זה.

למה? אם אתה רוצה הסבר אמיתי בלי חירטוטים אני אכתוב לך בפרטי כל מה שתרצה,

גם אני תמיד חשבתי שאולי לפעמים זה עדיין קצת יקר אוכל כשר, אבל אני יכול לומר לך

בוודאות שאחרי חקירה מושכת וארוכת טווח, ולימוד "משגיח כשרות", ועברתי מבחנים

על זה גם בארגונים שונים וגם ברבנות הראשית(ד"א של הרבנות זה מבחנים קשים מנשוא, מ 10:00 בבוקר

ועד 16:30 בצהריים אתה יושב רק עם 3 יציאות לשירותים, ועוד שאלות קשות למות.)

לא כל כך שווה להיות משגיח בכלל, זה עבודה קשה, וזה לא מדובר רק על המשגיח במסעדה.

יש משגיחים שנמצאים בהמון מקומות בעולם ומשגיחים במפעלי הייצור והם עוזבים את ביתם ואת האישה והילדים שלהם,

בקיצור זה קשה. תאמין לי. 

בקיצור ככה זה גם אינטרנט כשר, אם אני רוצה כשר, אני משלם, 

למה? כי נט פרי מעסיקים גם עובדים זרים וגם עובדים שיושבים מאחורי כל השירות הזה, מי יפרנס אותם?

ישיגו תרומות? למה שבן אדם יתרום כסף בגלל שמישהו רוצה אינטרנט כשר? רוצה כשר? תשלם.

אבל בכל זאת זה ללא מטרות רווח, כי 15 ש"ח זה כלום, אבל זה מספיק בשביל לחלק משכורות לעובדים/עובדות שם.

לפני 20 דקות, המגיב כתב:

כשזה מגיע ללחלוב אחד את השני - אז הכל בסדר.

אף אחד לא חולב אחד את השני, וגם אם כן, אף אחד לא אמר שזה בסדר.

זה כמו שאתה הולך לחוף ים במקום שאין חנייה, ופתאום אתה רואה מגרש חניה בתשלום,

והחנייה בו עולה 20 ש"ח לשעה, אתה תגיד יאללה חוצפנים מנסים לחלוב אותי? אולי כן, ואולי לא,

אבל תכלס', אין לך איפה לחנות מלבד חנייה זו, מה לא תחנה? תחנה כמו גדול.

נ.ב לא בכל מקום אוכל כשר הוא שחיתות ויקר, הייתי בגיאורגיה ובית חב"ד ועוד כמה מסעדות כשרות,

האוכל שם יותר זול מפה.

בקיצור אף אחד לא חייב אותך לעשות אינטרנט כשר, אתה לא רוצה, לא צריך, אני לא מתערב לך, מה איכת לי,

זה נטו בחירה שלך, זה כמו שאני לא יכתיב לך כמה אוויר לנשום.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
פורסם

ואיפה החרדים ששורפים חנויות של חרדים אחרים כי הטלפונים הכשרים שלהם הם מסוג "אחר", העיקר יש את המושג "אהבת חינם"

הצילומים שהפלילו את מצית חנות הסלולר - ותרגיל הדיבוב שגרם לו לה.. (kikar.co.il)

החרדי החשוד בהצתת חנויות הסלולר שוחרר ממעצר (kikar.co.il)

חנות סלולר כשרה הוצתה בשכונת גאולה בירושלים. הבעלים: "פרוטקשן" (ynet.co.il)

ודרך אגב כתבת 15 שח זה כלום? קו עם אינטרנט חופשי ושיחות חופשי עולה לי  20 שח לחודש ב 019.

חבילות סלולר זולות במחיר קבוע לכל החיים עם 019 מובייל (019mobile.co.il)

  • לא הבנתי... 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 2 דקות, Michazzz כתב:

חנות סלולר כשרה הוצתה בשכונת גאולה בירושלים. הבעלים: "פרוטקשן" (ynet.co.il)

פרוטקשן יש גם אצל חילונים.

למה אתה מכליל? עד עכשיו כולם כתבו פה יפה בלי הכללות מיותרות.

להכליל כולם יכולים.

העיקר זה להסתכל על הצד הטוב שבכל דבר.

אנשי קיצון יש בכל מגזר ועדה.

לא רק אני, אלא המון חרדים ויותר נכון "רוב" החרדים לא מעוניינים בשריפות הללו.

כתבות יש לא רק על חרדים, אז בא לא נתחיל עם זה.

נמשיך להתכתב בצורה יפה כמו שהיה עד עכשיו, ולא רק אני אמרתי את זה, אלא היו פה עוד הרבה 

שהתלהבו מהרמה, אז בא לא נוריד אותה, ונשמור על חברות וידידות מוצלחת.🤩

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני שמתי לינק לכתבות, הטקסט שבלינק נכתב על ידי מערכת האתר שפרסמה אותו. לא מכליל ולא כלום, יש ציבור גדול שמטריד בעלי חנויות שרק רוצים להתפרנס בכבוד ולתת שירות לצרכנים של טלפון כשר. מה הקטע בכשרות מסוג אחר? של רבנים אחרים? לא מכליל ולא כלום. שמתי את המידע על הפוסט כמו שהוא. אל תכניס לי מילים שלא כתבתי

וכאן יש כתבה מעניינת בנושא הקרב נגד חנויות הסלולר ברחוב החרדי - וואלה! חדשות (walla.co.il)

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 3 דקות, Michazzz כתב:

לא מכליל ולא כלום. שמתי את המידע על הפוסט כמו שהוא. אל תכניס לי מילים שלא כתבתי

אם כך אני מבקש מחילה, הכל טוב.

אבל תאמין לי שהכתבות האלו לא מעניינות אותי.

אולי בעל החנות צודק בטענותיו, ואולי אלו "המתנגדים" צודקים בטענותיהם ש"זה מקום חרדי, ופה יש מוסקמות חברתית שלא מוכרים כאלו דברים".

לשניהם יש טענות וייתכן מאד שהם צודקות, אבל מי אני שאשפוט בניהם?!

כל אחד הולך לפי רבותיו והדרך שלו שהוא רוצה ומאמין.

בשביל כאלו דברים יש בתי משפט ובתי דין, אני לא צריך להכניס את עצמי למחלוקות האלו.

אם אני מחליט שאני צריך אינטרנט (כשר), אני מזמין, אם אני רוצה אוכל מכשרות מסוימת, אני אוכל.

וכן על זה הדרך.

בכל זאת אני שוב פעם מבקש סליחה ומחילה.

פורסם
לפני 50 דקות, Michazzz כתב:

אני שמתי לינק לכתבות, הטקסט שבלינק נכתב על ידי מערכת האתר שפרסמה אותו. לא מכליל ולא כלום, יש ציבור גדול שמטריד בעלי חנויות שרק רוצים להתפרנס בכבוד ולתת שירות לצרכנים של טלפון כשר. 

כמה זה ציבור גדול לדעתך?

20%?

10%?

לדעתי הציבור שלהם נע בין פחות מאחוז למקסימום 3% שתופס את כל הפריים על החרדים בתקשורת, 

תבדוק לבד כמה אחוז של ציבור קנאים יש, [דרך אגב זה אנשים שלא מצביעים בבחירות ורוב החרדים כן]

זה כמו שחרדי יפתח שבוע אתר חדשות חילוני ויראה שם שנתפסים על פשעים וכדו' ויגיד וואלה יש ציבור חילוני גדול שפושע,

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, Michazzz כתב:

לא מכליל ולא כלום, יש ציבור גדול שמטריד בעלי חנויות שרק רוצים להתפרנס בכבוד

בבני ברק יש 250,000 תושבים 
נגזים שמתוכם 200/250 תושבים מפגינים נגד חנות
לא למדתי ליבה, משהו יכול לומר לי באחוזים כמה זה יוצא (או בפרומיל ליתר דיוק)?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

חבר'ה בואו נחזיר את הנושא לדיון המקורי

ונרפה מהדיון שהתפתח, איש באמונתו יחיה

ונשמור על אווירה נעימה בפורום המדהים שלנו

בהצלחה לכולם💟

  • אהבתי 5
×
×
  • תוכן חדש...