Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איזו דיבורית Bluetooth ניידת מומלצת?  כזו שלא צריך להתקין אלא אולי להצמיד לסוכך שמש, או אולי לשקע 12V ליד הנהג?

מיועדת להתקנה באוטו ישן.

(אולי יותר נכון היה לשאול בפורום "אודיו ומולטימדיה"?)

עריכה אחרונה על ידי Coresh
פורסם

חייבת להיות ניידת?

ברכב הקודם התקנתי מערכת (רדיודיסק) משולב עם דיבורית, אולי זה יהיה פתרון טוב עבורך. 

אני לא מתמצא בתחום, אבל כן יכול להציע שתנסה לראות מה מקבל ביקורות צרכנים טובות באמאזון ולראות לפי זה איזה דגם כדאי יותר לקנות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה ממש לא פתרון שמומלץ לכולם באופן גורף. 

יש אנשים שלא יסתדרו טוב עם אזנייה בזמן הנהיגה. אני משוכנע שאני אחד מהם, ולכן מעולם גם לא ניסיתי. 

שלא לדבר על מה קורה אם האזנייה נופלת תוך כדי שיחה מהאוזן. 

דיבורית ניידת עדיפה על פני אזניות לדעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

+1 לאוזנייה. איכות שמע טובה הרבה יותר מכל דיבורית, במיוחד ברכב ישן ורועש.
 

לפני 6 דקות, ברווז כתב:

אני משוכנע שאני אחד מהם, ולכן מעולם גם לא ניסיתי. 

למה לתת (דיס)המלצות על משהו שמעולם לא ניסית?

פורסם

יש אנשים עם בעיות שונות ומשונות באוזניים. 

יש אנשים עם חלוקת קשב בעייתית. 

יש אנשים שלא ישמעו טוב את הסביבה כשיהיו מרוכזים באוזנייה אחת. 

לא חסרות סיבות אפשריות.

לכן ציינתי שזה לא מתאים לכולם.

 

מסיבותי האישיות שלי לא ניסיתי. לא עלה לי הצורך- אני עם דיבורית קבועה מאז שיש לי רכב משלי, כמו כן אני לא אוכל להתרכז כמו שצריך עם אזנייה מהיכרותי עם עצמי.

לכן מעולם לא ניסיתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

יש לי כזו, Jabra Drive נטענת. באוטו הישן של אשתי. קניתי אותה לפני נצח נצחים, משהו כמו 10 שנים, והיא עדיין עובדת.

השמע באיכות לא משהו, ולכן הנוהל הוא להשתמש בה במינימום האפשרי, שזה בערך להגיד "אני בנסיעה ובקושי שומעים משהו, אחזור אלייך אח"כ", ואם יש משהו דחוף, עוצרים בצד.

 

אוזניית BT זה רעיון לא רע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני 47 דקות, ברווז כתב:

זה ממש לא פתרון שמומלץ לכולם באופן גורף. 

יש אנשים שלא יסתדרו טוב עם אזנייה בזמן הנהיגה. אני משוכנע שאני אחד מהם, ולכן מעולם גם לא ניסיתי. 

שלא לדבר על מה קורה אם האזנייה נופלת תוך כדי שיחה מהאוזן. 

דיבורית ניידת עדיפה על פני אזניות לדעתי.

 

אין סיבה שאוזנייה תיפול. לוקחים אחת שמתלבשת על האוזן.

אבל טוב שאתה משוכנע לאחר שלא ניסית...

 

אפשר כמובן לקנות דיבורית, לעשות התקנה ולקוות שיעבוד ויישמעו טוב.

הגיוני.

לפני 23 דקות, ברווז כתב:

יש אנשים עם חלוקת קשב בעייתית. 

 

 

לאלו עדיף שלא ידברו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 44 דקות, ברווז כתב:

ש אנשים עם בעיות שונות ומשונות באוזניים. 

יש אנשים עם חלוקת קשב בעייתית. 

יש אנשים שלא ישמעו טוב את הסביבה כשיהיו מרוכזים באוזנייה אחת. 

לא חסרות סיבות אפשריות.

לכן ציינתי שזה לא מתאים לכולם.

אני אישית תמאמץ יותר כאשר איכות השמע ירודה.
מוח נדרש להתרכז יותר בעיבוד השמע וכמובן שזה בא על חשבון ריכוז בדברים אחרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תעשה מה שייעצתי לידידה - חפש HU למסירה או יד 2 (יש כאלה ב100 שקל) שתומך בבלוטות', ותתקין אצל ישראל ג'וניור שאין לו לב לקחת על זה הרבה כסף (הבחור נשמה, זה חזק ממנו)

פורסם

תודה לכם, 

  1. כן, זו חייבת להיות דיבורית ניידת, התקנה היא לא אופציה במקרה הזה
  2. אוזניה זה לא משהו שנוח בנהיגה לנהגת שעבורה הדיבורית מיועדת

מה דעתכם על זו למשל, אם אולי מישהו מכיר?

https://ksp.co.il/web/item/233512

 

פורסם (נערך)

היו לי שתי דיבוריות של מוטורולה - נדמה לי דגמים 305 ו-307. עשו את העבודה היטב, וגם הסוללות אפשרו טעינה שבועית, לא היה צורך בחוט המדלדל. לא יודע האם עדיין אפשר להשיג. העניין הוא שמדובר בטכנולוגיה מימי הטמבלפון, אני מסוםק אם עדיין ניתן להשיג משהו דומה.

בהצצה אצל עלי מצאתי מכשיר דומה ב-$7.5 בערך, אז אתה מוזמן לנסות לחפש bluetooth handsfree.

 

הנה דוגמה (מהאפליקציה, אז אין לינק, אבל מסביר את הרעיון):

Screenshot_20230605_170828_AliExpress~2.jpg

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, Coresh כתב:

תודה לכם, 

  1. כן, זו חייבת להיות דיבורית ניידת, התקנה היא לא אופציה במקרה הזה
  2. אוזניה זה לא משהו שנוח בנהיגה לנהגת שעבורה הדיבורית מיועדת

מה דעתכם על זו למשל, אם אולי מישהו מכיר?

https://ksp.co.il/web/item/233512

 

אוי משדר רדיו זה איום ונורא, האיכות סאונד ברדיו תהיה נמוכה - תחפש אחת עם רמקול עצמאי זה עדיף.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

הייתה לי בעבר דיבורית ניידת כמו שצורפה כאן, ממליץ. 

 

עריכה- אחרי חפירה קצרה נמצא כי אסור לנהוג עם שתי אוזניות , אבל כיוון שאין התייחסות מצד המחוקק לאוזניה אחת, אין מדובר בעבירה. 

כך או כך- לדעתי עדיף דיבורית ניידת על אוזניה. 

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

עד כמה שאני זוכר בית המשפט התיר שימוש באוזניה אחת, כאשר האוזן השניה חופשית. ובכל זאת יש כאן שאלות לא פתורות, ולא הייתי רוצה להיות מקרה הבוחן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...