Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, falou כתב:

אבל טוב שאתה משוכנע לאחר שלא ניסית...

ולך אין דברים שאתה משוכנע שאתה לא רוצה לנסות אפילו?

לכל אחד יש.

לפני 16 שעות, falou כתב:

לאלו עדיף שלא ידברו.

מסכים לחלוטין!!!!

ובאופן כללי עדיף כמה שפחות דיבורים בזמן הנהיגה- רק שזה לא תמיד אפשרי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, sperial כתב:

ובכל זאת יש כאן שאלות לא פתורות, ולא הייתי רוצה להיות מקרה הבוחן

 

השאלות המשפטיות נפתרו לפני שנים ולא ברור מה רוצה עורך הדין שבקישור.

 

כבר שנים שלא אוכפים שימוש באוזניה כדיבורית, מאז אותו פסק דין של העליון שדן ספציפית במקרה של אוזניה המחוברת לסלולרי, אי שם באמצע שנות ה-90 (כשלאוזניה עוד היה חוט ובגרוש היה חור).

 

הכתוב בקישור ישן (״דיבורית שמותקנת ברכב״) ומתיחס להגדרה הקודמת של ״דיבורית״, מאז היו עדכונים. כל עוד הטלפון בקום יציב ואין צורך לאחוז בו כדי להשתמש, זה עונה להגדרה.

"דיבורית" - התקן המאפשר שימוש בטלפון בלא אחיזה בו ובלבד שאם ההתקן מצוי בטלפון, הטלפון יונח ברכב באופן יציב המונע את נפילתו;

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
לפני שעה, ברווז כתב:

ולך אין דברים שאתה משוכנע שאתה לא רוצה לנסות אפילו?

 

 

כן. לחסוך התעסקות וכסף זה לא אחד מהם...

לפני 12 שעות, sperial כתב:

עד כמה שאני זוכר בית המשפט התיר שימוש באוזניה אחת, כאשר האוזן השניה חופשית. ובכל זאת יש כאן שאלות לא פתורות, ולא הייתי רוצה להיות מקרה הבוחן.

 

איך שוטר ייראה שיש לך אוזניית BT אחת באוזן....?

בעיה תיאורטית לחלוטין.

אני נוהג אפילו עם שתי אוזניות במצב Transperancy. 

פלוס הפרעת קשב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...