Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד ל 130K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

אמא שלי רוצה לקנות רכב חדש עד עכשיו היא נהגה במרצדס איי קלאס והופתעה לגלות שהאוטו זה למרות הכוכב שיש לו לא מגיע לרמה של מכוניות שעולות אפילו 80K אז עקב האי נוחות אי יציבות היא החליטה למכור אותו ורוצה לקנות רכב חדש מהחברה ופה אני מדגיש רק חדש מהחברה....

היא מחפשת רכב האצ'בק קטן ונוח...

 

ההתלבטויות הן:

1.גולף החדשה.

2.שברולט אופטרה http://motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2041 זה קישור למי שלא מזהה את הדגם.

3. אופל אסטרה החדשה

 

אם יש עוד דגמים ממולצים אשמח לקבל

הכי חשוב לא פיג'ו!!!

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

יש הרבה מאוד אופציות, מה היא מחפשת בדיוק?

 

אני לא בטוח שגולף 1.6 אוטומטית נכנסת לתקציב הזה.

 

אופציות נוספות - הפוקוס החדשה (5 דלתות), רנו מגאן, RUNX, מאזדה 3. בקיצור, שתפרט טיפה יותר אולי נוכל להוריד כמה מהן. אם רוצים נוחות, המגאן והפוקוס נוחות מאוד (עם יתרון קל למגאן בנושא הזה)

 

גיא

פורסם

טויוטה RUNX נשמעת אופציה מנצחת.

 

גם הפוקוס החדשה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כבעלים לשעבר של Runx יד ראשונה,

 

אני יכול לומר שהרכב במחירו נותן תרומה לכל שקל.

הוא רכב נוח מאוד לנהיגה, זריזה, איכותית מאוד ואמינה.

גרסאת ה-GLI אוטומטית, נכנסת בתקציב, והייתי ממליץ עליה כעל מועמדת.

 

המתיחת פנים שעברה החל מהדגם החדש, רק עשה לה טוב.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

תראו אין לאמא שלי בעיה להתגמש יותר ולהגיע ל140 ולקנות את הגולף...

הבעיה שהיא לא רוה טויוטה ורנו וכל זה יעני היא מחפשת משו גרמני והיא צירפה את השברולט בגלל שבעבר היה לה שברולט קאווליר שהיא מאוד אהבה...

אז כעיקרון מכוניות בסיגנון הגולף האופל...

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

אז למה אתה מגיע לשאול אותנו?

 

אם יש תקציב, הגולף והאופל עדיפות (ויקרות) משמעותית מהדייהו עם הסמל של שברולט. אתה לא רוצה מכוניות בסגנון של... אתה רוצה רכב גרמני (אגב הRUNX עולה משמעותית על האופטרה) ורכב גרמני בקציב הזה, חדש, זה גולף או אסטרה. A3 חורגת מהתקציב משמעותית, כנ"ל סדרה 1 של BMW.

 

גיא

פורסם

אז אני ישאל ככה:

גולף החדשה

או אסטרה החדשה

 

אפשר חוות דעת על המכוניות האלה?

ואם כדאי לקנות 2004 או חדשה?

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

גולף חדשה, 1.6 אוטומטית תעלה 143K, מה שאומר שהיא מחוץ לתקציב שלך.

 

כלכלית תמיד טוב יותר לקנות רכב משומש בן שנה. אם תמצא גולף מהדור החדש משומשת, היא תיכנס לתקציב שלך. אם מדובר על 1.6 בשני הרכבים, הייתי מעדיף את הגולף (בגלל הגיר הרובוטי באופל) אם עולים ל1.8 באופל, היא אופציה טובה, שסובלת בעיקר מחוסר הערכה בשוק הישראלי.

 

גיא

פורסם

ב-130-140 אלף ש"ח האופציות הטובות ביותר הן:

 

אופל אסטרה 1.8 - מיוחדת, איכותית, מנוע טוב

מאזדה 3 2.0 - פשוטה אבל עושה את העבודה, מנוע טוב מאוד, התנהגות כביש טובה, נוחות מעט פחות

סיטרואן C4 1.6 (כי 2.0 ל' עולה כבר יותר מדי) - הכי מיוחדת בקטגוריה, אבזור עשיר מאוד, מנוע+גיר לא משהו

פורד פוקוס חדשה 1.6 עם אבזור מלא - נסיגה מהפוקוס הקודמת ברוב התחומים מלבד רמת ההגשה, כלומר איכות חומרים, מרווח, איבזור, רמת רעש, מראה פנימי. הנסיגה היא בכוח מנוע, התנהגות, נוחות (רק במעט), מראה חיצוני.

רנו מגאן 2 1.6 עם אבזור מלא - מאובזרת מאוד, מיוחדת ב-5 דלתות, מרווחת מאוד ב-4 דלתות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

או קיי אז ככה:

דיברתי עם אמא שלי

היא אמרה גולף אין לה בעיה להתגמש במחיר לגולף או אופל מה אתם ממליצים?

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

ענו לך כבר לסוגיה הזו. ב1.6 - גולף. ב1.8 אפשר לשקול גם את האופל. לקחת בחשבון שהשוק שלה בעייתי יותר.

 

שתיקח נסיעת מבחן ברכב ותחליט מה עדיף לה.

 

גיא

פורסם

האופל אינו ממש רכב גרמני. המותג המקורי הוא אכן גרמני, אבל כבר הרבה שנים נמצא בבעלות ג'נרל מוטורס וזה משפיע מאוד על כלי הרכב. בין האופל קורסה, למשל, שבבעלות הורי, לבין גרמניה אינו שום קשר. האיכות גרועה מאוד וודאי רחוקה מאוד מהסטנדרטים הגרמניים של מרצדס, ב.מ.וו. ורכבי קבוצת פולקסווגן.

 

אם אמא שלך נעולה על רכב גרמני ומטרידים אותה גם נושאים כמו סחירות הרכב וכד' - האופציה היחידה בתקציב הנ"ל היא הגולף.

×
×
  • תוכן חדש...