Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 שעות, Buki כתב:

עשיתי את זה פעם.

הצלחתי. מכיוון שהמשן יחסית צמיגי, לקח הרבה מאוד זמן,  סדר גודל של חצי שעה או שעה עד שיצא חצי ליטר שמן. מאוד מאוד לא ממליץ. 

 

 

לפני כמה שנים קנית בעליאקספרס משאבת יניקה חשמלית שעושה את הפעולה הזו ביעילות ובמהירות:

 

https://carsforum.co.il/topic/704617-החלפת-שמן-מנוע-עם-משאבת-יניקה-דרך-מדיד-שמן/

 

מגניב. נראה אחלה מוצר באמת בשביל כזה מקרה.

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

אין מצב ששמן ידלוף ממחזירי השמן גם אם תמלא 2 ליטר יותר

ואם מדובר במנוע קטן וישן שכבר רוב האטמים שלו במצב לא להיט?

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 8 שעות, מרק10 כתב:

באיזה רכב שנמכר בארץ יש התראה על מפלס שמן גבוה ?

 

 

בחלק מדגמי וולוו ללא סטיק מדידה למשל.

 

overfilled.JPG

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, shilo_v כתב:

 

בחלק מדגמי וולוו ללא סטיק מדידה למשל.
מכיר וגם קיים ב-BWM.

 

overfilled.JPG

 

הכוונה שלי הייתה לרכבים עם מדיד למדידת מפלס שמן מנוע+ניטור של מפלס MAX.

 

לפני 16 שעות, yairw כתב:

ואם מדובר במנוע קטן וישן שכבר רוב האטמים שלו במצב לא להיט?

 

אתה יכול להיות ספציפי ? על איזה אטמים אתה מדבר ?

 

בתאריך 10.5.2023 בשעה 18:18, Michael01 כתב:

 

כשיש עודף שמן, לחץ השמן עולה ויכול לדלוף ממחזירי השמן במקומות שונים.

 

 

אין סיבה שלחץ השמן יעלה בגלל עודף שמן של  ליטר.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

באטמים התכוונתי למחזירי שמן שציינת מעלה 

לפני 16 שעות, yairw כתב:

אין מצב ששמן ידלוף ממחזירי השמן גם אם תמלא 2 ליטר יותר

מנוע קטן (ש2 ליטר מהווים מעל 50% מכמות השמן הנחוצה) - ייתכן ובו כן יעלה הלחץ עם הכנסת 2 ליטר יותר, לא?

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 3 שעות, yairw כתב:

ייתכן ובו כן יעלה הלחץ עם הכנסת 2 ליטר יותר, לא?

לא. 

לחץ שמן נבנה על ידי משאבת שמן שבונה  לחץ נתון בתלות בסל"ד. סל"ד גבוה - משאבה מסתובבת יותר מהר ובונה לחץ יותר גבוה.

המפלס לא משחק תפקיד.

 

מפלס הרבה  מעל המקסימום יכול לגרום להקצפת השמן על ידי הקרנק מה שיגרום לבועות אוויר בשמן שהמשאבה יונקת וירידה ביכולת שימון, שנית עודפי שמן יעופו דרך מערכת איוורור בית גל ארכובה ליניקה לטורבו אם יש טורבו וזה יגרום לסתימת ממיר קטליטי, לעשן, למשקעים בבוכנות ובטורבו ולצריכת שמן גדולה עד שהשמן העודף ישרף.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, yairw כתב:

באטמים התכוונתי למחזירי שמן שציינת מעלה 

מנוע קטן (ש2 ליטר מהווים מעל 50% מכמות השמן הנחוצה) - ייתכן ובו כן יעלה הלחץ עם הכנסת 2 ליטר יותר, לא?

 

לא יודע מה יקרה במקרה קיצון. אני מציע לך לקרוא את תשובתו של בעל מקצוע מומחה מוסך רון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...