Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עם מזלף.

יש המלצות?

 

חו"ל גם אופציה.

 

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

מה יש היום?

מה הסגנון המועדף עליך?

תקציב?

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה נראה דומה לזה שבתמונה. סגנון: כסוף ומאופק. תקציב עד 1000.

image.thumb.png.03dcc3da99c991c83487b04a3eaee4ea.png

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אצלי בבית הציוד הסניטרי מתחלק ל-3 קבוצות:

1. המתוחכמים (ברז מטבח, אינטרפוצים במקלחות ובאמבטיה) - Hans Grohe.

2. מיכלי הדחה נסתרים - Geberit.

3. ברזים רגילים בכיורי רחצה - חלק חמת וחלק מדגל.

 

לאחר שימוש כ-10 שנים אני יכול לציין 3 תקלות:

 

1. צינור גמיש בברז מטבח נשלף של Hans Grohe שדלף, הוחלף באחריות.

2. ברז של מדגל שדלף בבסיסו (איזור המנגנון) - הוחלף באחריות.

3. מנגנון בניאגרה Geberit שנשבר לו איזה צ'ופצ'יק - הוחלף על חשבוני אחרי תום האחריות. הקושי היה לבחור במנגנון החלופי הנכון מתוך מבחר עצום של דגמים, תודה ל @איציק נ. ששלח לי את הקטלוג ומצאתי את המנגנון המתאים. המסקנה היא לשמור את  תיעוד דגם המתקן (יש לי קבלות הקניה, אבל עם מספר קטלוגי פנימי של הספק).

 

לצרכים שלך הייתי, ללא ספק, בוחר מדגל או חמת, שמבטיחים תאימות לחיבורים הישראליים, עמידה בתקן, ולפחות לגבי מדגל יש לי ניסיון מצויין עם השירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Coro כתב:

זה נראה נחמד

השאלה אם מתאים להברגה בקיר..

https://www.aliexpress.com/item/4000120330457.html?

שים לב שבחרת ברז תרמוסטטי.

לא יודע אם בכוונה או לא (התנסיתי עם זה לאחרונה בכמה מלונות באירופה - האמת שזה די מגניב כשמתרגלים), אבל ברז תרמוסטטי איכותי עולה פי חמישה מזה.

לא בטוח שהתחליף הסיני יחזיק מעמד לאורך זמן במחיר כזה (בכל זאת, מנגנון מורכב יותר מסתם ברז)

 

בכל מקרה, אם עלי אקספרס זה הכיוון שלך, בדוק אופציה של ברזי "אקווילה" בארץ. אותה סחורה, אותם מחירים, אבל אתה מקבל 5-7 שנות אחריות והבטחה לחלקי חילוף זמינים לשנים.

 

עריכה: לשאלתך, ההברגה היא חצי לפי מה שכותב המוכר - אמור להתאים. 

 

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני, אישית, לא סובל ברזים תרמוסטטיים. נתקלתי בהם כבר בדי הרבה מקומות, מפינלנד ועד איטליה, הרבה פעמים קשה לכוון אותם לפי הרצון. אולי אני old fashioned, אבל מעדיף מיקס סטנדרטי בוריאציה זו או אחרת.

 

מה שיש לי ודי נחמד הוא ברז אמבטיה שהוא אינטרפוץ 4 דרך, כאשר הפיה קטנה ומחוברת באמבטיה עצמה, בלי הסוללה הבולטת, וכמובן שיש מקלחת יד (טלפון). אבל זה רלוונטי לבניה\שיפוץ חדשיםף לא למי שיש צינורות קבועים בקיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, דניאל1983 כתב:

מה זה ברז תרמוסטטי?

ברז שיש לך ידית אחת לכיין טמפרטורה ואחת לפתיחה וסגירה.

 

הוא מגיע לטמפרטורה המכוונת ללא תלות בטמפרטורת המים בכניסות (כמובן בתמאי שבאחת מהן הטמפרטורה גבוהה מהנדרש).

לפני שעה, sperial כתב:

וכמובן שיש מקלחת יד (טלפון).

אני חושב ש 80% מהפורום נולד בתקופה כזו שהם לא יודעים למה קוראים לזה טלפון.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

סוללה של חמת בסגנון הזה עולה כ 400-500₪ עם 7 שנות אחריות. מניסיון, השירות של חמת מעולה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 25.3.2023 בשעה 18:55, Night Driver כתב:

אני חושב ש 80% מהפורום נולד בתקופה כזו שהם לא יודעים למה קוראים לזה טלפון.

ובערך עוד 10% לא יבינו למה זה היה מעצבן להתקשר למישהו עם 0 ו-9 במספר.

לפחות היו רק 6 ספרות אז.

וכמה שזה מגניב שאתה יכול להקיש 1 כדי לקבל אינפורמציה בעברית (למשל) ולא להיאלץ לעבור 7 מדורי גהינום, 6 פקידות, 5 עובדים, 4 מנהלים זוטרים, 3 מנהלי איזור, 2 מנהלי תחום ומנהל בכיר אחד שמחזיר אותך לאחת מה-6 פקידות כדי שתענה לך על השאלה.

במקום להקיש 3 (נניח) ולהגיע ישירות לתחום הרצוי.

 

נצל"ש. 

גם אני משתעשע. 

אני חושב על להתקין משהו משולב, כזה.

image.png.be5154b19c72185d87abc475cb16cfbd.png

אני לא מצליח להבין משיטוט של 1.3 דקות ברשת איך מתקינים את זה- במקום הברז או שיקבל את ההזנה מהברז הקיים. 

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 30 דקות, ברווז כתב:

ובערך עוד 10% לא יבינו למה זה היה מעצבן להתקשר למישהו עם 0 ו-9 במספר.

לפחות היו רק 6 ספרות אז.

אני זוכר עוד איזורים עם 5 ספרות. בב"ש היו 5 ספרות עד תחילת שנות התשעים.

לפני 30 דקות, ברווז כתב:

 

נצל"ש. 

גם אני משתעשע. 

אני חושב על להתקין משהו משולב, כזה.

image.png.be5154b19c72185d87abc475cb16cfbd.png

 

זה טלפון רב קוי.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חי עם דבר כזה בערך עשור - נוח מאוד.

השליטה על ידי אינטרפוץ 4 דרך. יש כפתור שבוחר מעלה מטה, רק צריך להחליט מה ברירת המחדל.

חוץ מזה אתה צעיר. הטלפון הראשון בבית שלי היה בעל 5 ספרות. בטוח שמישהו יגיד לי שאני צעיר, כי אצלו היו 4 ולא היתה חוגה אלא שהיה מחולל למרכזיה.

ואת חד גדיא תשאיר לשבוע הבא. או מתיעץ עם פרנקוס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...