Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש "חיים" אחרי 200K קמ?


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סובארו לגאסי 1.8 ידנית.. נרכשה ב 1998 ונגנבה ב 2018 עם 520 אלף ק"מ. טופלה כל 10000 קמ בהמון אהבה.

20 שנים ואפס תקלות. מנוע מסדרת ej של סובארו שלא מפחד לעבוד..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו בקיבוץ כמה סובארו dl שעברו 400 אלף, גיר אוטומטי. כמובן שכל יום 10 נהגים שונים, ולא נחו כמעט. והטיפולים במוסך בקיבוץ ליד הטרקטורים.

בנורווגיה היה לנו גם סינכרו דיזל בן 20 עם 560 אלף, גיר רגיל, ונסע כמו ענק.

כרגע עם 2 רכבים ליום יום, אחד בן 21, והשני 18.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב קיבוץ - מצאתי בשנת 2019 לבת שלי ניסאן טידה 2008 עם ק"מ מאוד נמוך ומלוקקת.

אחר כך בעלה התחיל לעבוד במתחם ליד קיבוץ בארות יצחק ואני ספרתי במגרש החניה בקיבוץ 13 ניסאן טידה . 

אין הוכחה טובה יותר מזו לאמינות ולשרידות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה ביקרתי אצל מיכאל אלפא, יש לו שם את האלפא 156 שהוא נוהג בה יום יום. אז לפני שנה היא היתה באיזור 400k  על מנוע וגיר מקוריים.

תיכף מגיע הטיפול השנתי ואבקר שם שוב. מעניין על כמה היא עומדת היום..

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אצלנו בקיבוץ, ממה שזוכר בתור ילד.

אחרי ה dl, נראה לי שהיו רנו מגן דיזל ידני, עם המנוע 65 כוח סוס.

עד שהוחלפו בקורולות.

באמצע היו גם אימפרזה, סיווק עם ה 125 כוח סוס.

ברכבים גדולים היו GMC ונדורות, שהיו חיות.

עד שהגיעו האייס של טויוטה. ואני חושב שיש עדיין 2 כאלו בנות 20 שנוסעות עם למעלה מחצי מיליון.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש קונצנזוס על זה שרכבים יפניים(ולא רק) מה80-90ז זה שילוב של פשטות מכאנית יחסית ואיכות בניה טובה.

לראיה כל היפניות שחברי הפורום פירטו כאן.

מעניין אם מנוע טורבו מודרני(חוץ מדוגמא של חברינו עם הייטי) יכול להגיע לפזם כזה מכובד בלי תקלות דרמטיות.

פתאום נעשה לי הגיוני לרכוש רכב עם קמ גבוה(במחיר נכון).

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 52 דקות, Muzic4Ever כתב:

לפני שנה ביקרתי אצל מיכאל אלפא, יש לו שם את האלפא 156 שהוא נוהג בה יום יום. אז לפני שנה היא היתה באיזור 400k  על מנוע וגיר מקוריים.

תיכף מגיע הטיפול השנתי ואבקר שם שוב. מעניין על כמה היא עומדת היום..

כזכור לי יש לו 166 שנת 98. ידנית, מנוע 3.0. אני זוכר אותה עם מעל 280K קילומטר והיא במצב מדהים.

אבל זוכר שקנה גם 156.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, edward כתב:

כל מכונה יכולה לחיות לנצח אם מחליפים כל מה שמתקלקל ואני אומר את זה מנסיון בין היתר עם רכב אספנות.

עד שאתה מגיע למצב שכבר מתחילים סדקים ורקבונות בשלדה.

כמובן שגם את זה אפשר לתקן, השאלה כמה עולה (לא רק כסף, אלא גם זמן ועצבים) להמשיך ולשפוך כסף על גרוטאה ישנה.

 

כמובן שאתה יכול גם להגיע למצב של הספינה של תסאוס, הכל עניין של כמה זמן, כסף ועצבים אתה מוכן לזרוק על זה.

 

לדעתי גם צריך לדעת מתי לחתוך.

לפני כשעה, naki220 כתב:

צהל החזיק עד לא מזמן מסוקים שהיו מבצעיים ב73.. מכיר אישית כמה אנשים שהלכו לבקר מסוקים כל שנה. לא אותו דבר אבל נותן פרופורציה

צה"ל גם מחזיק כמויות של משאיות ריו ונ.נ. משנות ה60-80 בימ"חים, רק שבמקרה הטוב אחת מתוך 3 תתניע וגם כשכן, זה יעשה רעש של מוות, יוציא מסך עשן שחור ובקושי יזוז.

 

כמה עולה להמשיך לתחזק אותן, אני אפילו לא רוצה לדעת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, vadim6385 כתב:

עד שאתה מגיע למצב שכבר מתחילים סדקים ורקבונות בשלדה.

לפחות בישראל, אם לא נסעת בתוך מי מלח ואתה דואג לנקות את תעלות הניקוז של הרכב, ואתה לא נוסע בכל מיני שבילים בשטח אין סיבה שהשלדה תיסדק ותירקב.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה CRV דור 2 (למה לא עושים רכבים כאלה??) עם 220K מנוע חזק בריא בלי תקלות למעט ציריות דפוקות בגלל אימוץ הרכב בשטח.

השיא כנראה זה כרבי הדיזל הקשוחים. טרופרים ו-LC נמכרים עם 300-400K בלי בעיה (חלקם לאחר החלפת מנוע, חלקם לא). 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...