Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 2015 - רעשי צרצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

ברשותי יונדאי i10 שנת 2015.

קיים רעש כמו של צרצור במהירות שעולה בהתאמה עם הסל"ד.

הרעש נשמע כמעט מיד לאחר הנעת הרכב ולא מפסיק גם כשהרכב חם.

הרכב היה במוסך ובוצע טיפול פלאשינג, ניקוי קארטר ומסנן שמן וכן תוסף למרימים הידראוליים.

בנוסף נעשתה בדיקה גם ללא הרצועות והרעש קיים כשהן בחוץ.

הטיפול שנעשה לא עזר והרעש נותר ללא שיפור.

יש רעיונות לגבי מקור הרעש ואיך לטפל?

 

מצרף וידאו כדי לנסות להמחיש למרות שבו בעיקר שומעים את רעש המנוע ופחות את הרעש הנלווה שאני מתכוון אליו...

 

תודה רבה לכל העוזרים 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי bz
פורסם
לפני 47 דקות, לירון .ה. כתב:

בדקו את המייסב של הרצועה?

לא נראה לי.

אתה יודע איך מתבצעת הבדיקה של המייסב?

לפני 17 דקות, Moshe c כתב:

תבדוק אם הרעש מגיע מכיוון האלטרנטור ואם הרעש זהה בהפעלה / כיבוי מזגן. 

 

הרעש זהה עם ובלי מזגן. 

לדעתי הכיוון הוא מאזור מייסבי הרצועות 

פורסם
לפני 16 שעות, לירון .ה. כתב:

בדקו את המייסב של הרצועה?

 

לפני 14 שעות, לירון .ה. כתב:

זה יכול להיות גם מהמשאבת הגה?

 

לפני 16 שעות, Moshe c כתב:

תבדוק אם הרעש מגיע מכיוון האלטרנטור ואם הרעש זהה בהפעלה / כיבוי מזגן. 

 

לפני 17 שעות, bz כתב:

נעשתה בדיקה גם ללא הרצועות והרעש קיים כשהן בחוץ.

 

 

אם נעשתה בדיקה ללא הרצועה ועדיין והרעש קיים - זה לא מיסב מותחן רצועה, לא משאבת הגה (היא בכלל חשמלית), לא אלטרנטור ולא מדחס. 

 

כשמניעים לבדיקה ללא רצועה כל הדברים האלו לא מסתובבים ולא יכולים לעשות רעש. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

 

 

 

 

 

אם נעשתה בדיקה ללא הרצועה ועדיין והרעש קיים - זה לא מיסב מותחן רצועה, לא משאבת הגה (היא בכלל חשמלית), לא אלטרנטור ולא מדחס. 

 

כשמניעים לבדיקה ללא רצועה כל הדברים האלו לא מסתובבים ולא יכולים לעשות רעש. 

 

תודה על התשובה.

אם ככה, יש לך כיוון מה יכול להיות מקור הרעש?

×
×
  • תוכן חדש...