Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 8 ל ינואר נגרר לי האוטו בת"א וקיבלתי כיודע גם קנס

ואותו הייתי צריך לשלם עד 8/4 ולא שילמתי שכחתי

ועד עכשיו לא קיבלתי הודעה לתשלום שני ניראה לכם

ששכחו אותי ?

פורסם
ב 8 ל ינואר נגרר לי האוטו בת"א וקיבלתי כיודע גם קנס

ואותו הייתי צריך לשלם עד 8/4 ולא שילמתי שכחתי

ועד עכשיו לא קיבלתי הודעה לתשלום שני ניראה לכם

ששכחו אותי ?

הם לא שכחו אותך , תראה רגע מי בדלת :twisted:

פורסם
הם לא שכחו אותך , תראה רגע מי בדלת :twisted:

LOL

 

לגבי ה-1.5? זה בדוק, פשוט אם כן זה יחסוך לחבר שלי קצת כסף.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

יכול להיות שהפרטים שהם רשמו שגויים. בכל מקרה עליי הדוח הגיע אחרי חודש

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

עבר יותר מחודש ולא קיבלתי כלום עבר כמעט חודש וחצי

ושאלתי באחד מאתרי הגרירה ואמרו לי שאני מקבל

הודעה לתשלום חוזר לא כפול אחד וחצי

פורסם

תרים טלפון ותבררר, בקש שישלחו לך את תשלום הקנס מפני שטרם קיבלת אותו, עם עריית תל אביב לא כדאי "למשוך" דוחות כי זו אחת ההכנסות העיקריות שלה לקופת העירייה.

 

בהצלחה

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אל תאגה, ברגע שהכי לא נוח בעבורך מבחינת תזרים המזומנים תנחת עליך הודעת הקנס.

הקדם תרופה למכה וצור קשר עם העיריה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אבל לא קיבלתי שום אזהרה שום כלום

אולי הם שכחו אותי???:-)

אל תהיה אופטימי, במה שקשור לכסף אף אחד לא שוכח במיוחד לא עירית תל אביב.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האם תמיד זה ככה?

 

לפני כחודש נגרר לי הג'יפ באילת. כשהלכתי לשחרר אותו שילמתי במקום 250 ש"ח על עלות הגרירה, וכשביקשתי את הדו"ח הם טענו שהם שמו אותו על השמשה של האוטו. לצערי, הוא לא היה שם והם אמרו שהוא כניראה עף ברוח או משהו דומה לזה.

בקיצור, אין לי את הדוח ואין לי את האפשרות לשלם אותו.

כששאלתי אותה מה לעשות עכשיו (כי הרי הדוח איננו...) אז היא אמרה שאני אחכה לדו"ח שיגיע בדואר.

לחכות?

לפי התגובות שלכם אני רואה שאני אקבל פי 1.5 במידה ואני אחכה.

התקשרתי לעיריית אילת והיא אמרה לי לחכות לזה בדואר.

:roll:

Back to the original - NC again.

פורסם
האם תמיד זה ככה?

 

לפני כחודש נגרר לי הג'יפ באילת. כשהלכתי לשחרר אותו שילמתי במקום 250 ש"ח על עלות הגרירה, וכשביקשתי את הדו"ח הם טענו שהם שמו אותו על השמשה של האוטו. לצערי, הוא לא היה שם והם אמרו שהוא כניראה עף ברוח או משהו דומה לזה.

בקיצור, אין לי את הדוח ואין לי את האפשרות לשלם אותו.

כששאלתי אותה מה לעשות עכשיו (כי הרי הדוח איננו...) אז היא אמרה שאני אחכה לדו"ח שיגיע בדואר.

לחכות?

לפי התגובות שלכם אני רואה שאני אקבל פי 1.5 במידה ואני אחכה.

התקשרתי לעיריית אילת והיא אמרה לי לחכות לזה בדואר.

:roll:

תרים טלפון לפקידה תברר אם נשלח דו"ח נוסף, במידה וכן חכה זמן הגיוני עד שהדואר מגיע, במידה והדו"ח טרם הגיע בקש שישלחו לך אותו בדואר רשום.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תרים טלפון לפקידה תברר אם נשלח דו"ח נוסף, במידה וכן חכה זמן הגיוני עד שהדואר מגיע, במידה והדו"ח טרם הגיע בקש שישלחו לך אותו בדואר רשום.

 

ל'

כל משלוח של דו"ח חייב להעשות בדאר רשום, וזאת ע"מ שיהיה רשום מעקב להוכחת שליחה למקרה שנשוא הקנס יטען ב"תמימות" - "לא קיבלתי".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...