Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אבד לי מפתח מקורי חכם לסיאט איביזה 2020.

אשמח לקבל המלצות האם רצוי להזמין באינטרנט ולקודד איך שהוא שיתאים לאוטו.

או להזמין מקורי (2800 שח) מצ'מפיון

אם יש למישהו נסיון אשמח לתשובה.

 

תודה רבה

פורסם
בתאריך 4.12.2022 בשעה 12:41, רפי לין כתב:

1. האם יש לך מפתח רזרבי שאיתו אתה יכול להניע את המנוע?

2. מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

היי רפי, האם אתה מכיר מישהו שיכול לשכפל מפתח במחיר נורמלי?

תודה

פורסם

תבדוק עם גיל מ-"Lock And Roll", הוא היחיד שהייתי סומך עליו.

 

ב-VAG העסק קצת יקר, וכולל חיבור לשרתים בגרמניה, אז לא הייתי לוקח סיכון עם מישהו פחות ממנו.

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 4.12.2022 בשעה 08:24, Safe_n_Sound כתב:

שלום רב,

אבד לי מפתח מקורי חכם לסיאט איביזה 2020.

אשמח לקבל המלצות האם רצוי להזמין באינטרנט ולקודד איך שהוא שיתאים לאוטו.

או להזמין מקורי (2800 שח) מצ'מפיון

אם יש למישהו נסיון אשמח לתשובה.

 

תודה רבה

תנסה אולי לבקש מהם את הPIN של הרכב שלך ולראות אם אתה יכול להזמין מפתח מוכן מספק אחר בחו"ל.
יש לך אולי רזרבי ? אפשר לפתוח אותו ולפעמים יש ביפנים מדבקה עם PIN וכל מיני פרטים

פורסם
בתאריך 7.12.2022 בשעה 18:20, Alberrto כתב:

תנסה אולי לבקש מהם את הPIN של הרכב שלך ולראות אם אתה יכול להזמין מפתח מוכן מספק אחר בחו"ל.
יש לך אולי רזרבי ? אפשר לפתוח אותו ולפעמים יש ביפנים מדבקה עם PIN וכל מיני פרטים

תודה.

ביררתי עם כל מני מנעולנים , הם טוענים שברכבים הגרמניים החדשים זו בעיה לשכפל. וניתן רק לקנות מהחברה את הקוד המוצפן ...

תודה

פורסם
לפני 3 שעות, Safe_n_Sound כתב:

תודה.

ביררתי עם כל מני מנעולנים , הם טוענים שברכבים הגרמניים החדשים זו בעיה לשכפל. וניתן רק לקנות מהחברה את הקוד המוצפן ...

תודה

נסה לשלוח מייל ליצרן לראות מה העלות דרכו
ככה אני רכשתי מסקודה צכיה

פורסם
בתאריך 13.12.2022 בשעה 09:16, Safe_n_Sound כתב:

תודה.

ביררתי עם כל מני מנעולנים , הם טוענים שברכבים הגרמניים החדשים זו בעיה לשכפל. וניתן רק לקנות מהחברה את הקוד המוצפן ...

תודה

 

ביררת עם מי שהמלצתי למעלה? Lock And Roll?

2016 BMW M235i.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...