Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מפתח מקורי לפורד פוקוס 2002, כזה עם השלט על המפתח (לא קפיצי)

קרה המקרה ואבד לי המפתח אך נשאר לי השלט (עם האימבולייזר) - רק החלק שנכנס לסוויטץ' אבד.

להמחשה: זה מה שנשאר לי: 1511783_618103584924753_1390212429_n.jpg (שלט+אימבולייזר, בלי מפתח)

יש לי את הרזרבי. האם אפשר לשכפל ממנו ולחבר את החצי לשלט שכבר קיים אצלי?

איך אפשר לעשות זאת בעלות מינימאלית?

 

תודה לעוזרים

פורסם

במידה והאמבולייזר נמצא בחלק שנשאר אצלך אז ככל הנראה כן, ניתן לשכפול בעלות שפויה.

מה שחסר לך זה החלק עם להב המפתח, שהוא חלק נפרד המתחבר "בקליק" לשלט.

ניתן למצוא בebay מפתחות ללא אלקטרוניקה פנימית (רק הלהב עם מעטפת לשלט ואמבולייזר) ומכאן 2 אפשרויות - לחבר להב לשלט הקיים או להעביר את האלקטרוניקה למעטפת שמגיעה עם המפתח.

או לחילופין לקנות רק את החלק של המפתח - כאן אתה לוקח סיכון שהוא באמת יתאים 100% בחיבורים שלו (משהו מלהתחילה גרם למפתח ללכת לאיבוד, לא?).

תראה דוגמא כאן:

 

מפתח שלם, כולל מעטפת

http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-FOCUS-FUSION-KA-SUIT-FESTIVA-REMOTE-KEYLESS-ENTRY-FOB-KEY-SHELL-FM-S-/301222771351?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item462246ba97&vxp=mtr

 

להב בלבד

http://www.ebay.com/itm/Key-Shell-Part-for-FORD-Festiva-Ka-Mondeo-Transit-Connect-Uncut-Key-/181186709601?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2002%7CModel%3AFocus&hash=item2a2f91c861&vxp=mtr

אבי

פורסם

מעולה, תודה.

אם אני מזמין כזה מפתח אז אני צריך רק חריטה, כן? ואם לא אז אני קונה מהחנות.

תוכל לומר לי איפה אפשר לשכפל כזה מפתח ומה העלות פחות או יותר? מהי העלות הסבירה?

תודה רבה.

פורסם (נערך)

אם בחלק שנשאר אצלך אתה רואה בחלק העליון שלו (שקרוב חלק שנעלם) שעדיין נשאר הצ'יפ האפור-שחור הזה אז רק חריטה.

כמו שנאמר לפני, רק החלק העליון של המפתח עצמו יעלה לך באזור ה40-50 שקלים.

רק תבדוק שאתה מזמין את הסוג הנכון לך. אם זה מפתח שטוח או מפתח מעוגל.

חריטה תעלה לך בין 50-100 שקל.

למרות שגם 100 זה דיי יקר.

אם תמצא משכפל שמוכן ב50 ש"ח, לדעתי לך על זה.

 

קבל תיקון: המחיר של הראש עצמו חישבתי לפי תוצאות שראיתי בעלי-אקספרס.

בקישור שקודם נתנו לך יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
פתח תקווה

 

דיברתי בישבילך עם אבא שלי הוא למד מנעולנות הוא אמר כל חנות שיכפול\מנעולים שמתמחה ברכב.

הוא אצר המנעולים והמנגנונים של פורד הם יותר מיוחדים כך שאם תשמע מחיר קצת יותר יקר

לא תיבהל

רועי

פורסם (נערך)

רועי, אני התקשרתי למספר מנעולנים וטמבוריות, חריטה בלבד של מפתח (תלוי איזה בדיוק - יש שטוח ויש מעוגל צילינדרי) 50 ש"ח הכי זול ששמעתי.

במקרה שלי הייתי צריך להוסיף גם את הצ'יפ של המפתח החדש למחשב הרכב (לאימובילייזר) אז לקחו לי 100 ש"ח סה"כ.

אבל חריטה פשוטה של מפתח, שטוח במקרה שלי, 50 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
×
×
  • תוכן חדש...