Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברה, אני בן 20, תכף 21 עם רשיון מ2019, ותק של 3 שנים וללא תביעות.

 

הגיע הזמן לחדש את הביטוח, הייתי מבוטח בהפניקס ובשנה האחרונה עלה הביטוח באופן פסיכי מ3600 ל4200 (חובה+ג)

יש לי אופל אסטרה 2013, החלטתי שזה מוגזם מדיי בשבילי והחלטתי לחפש מקום אחר

מצאתי שבביטוח 9 (לשעבר 9 מליון/ביטוח ישיר) אני מקבל הצעה של 3700 אז החלטתי לבטח אצלם

 

עכשיו הרכב על שם אמי ולכן גם הפוליסה על שמה, בביטוח 9 הם רצו שאציג בפניהם עבר ביטוחי נקי כיוון שאני הנהג העיקרי ולא אמא שלי

הייתי בטוח שזה שטויות, קצת כאב ראש - אתקשר לכל חברות הפוליסה שהייתי מבוטח בהם ב3 שנים האחרונות ואוציא מפרט ביטוח ועבר ביטוחי נקי. הרי גם ממילא הייתי הנהג העיקרי בכל ה3 שנים האחרונות האלו

 

מה שהתברר כלא כל כך פשוט, כל המסמכים כמובן על שם אמי - בעלת הפוליסה ומסתבר שבאף חברה אין את השם שלי אלא ״כל נהג מגיל״ או היעדר התביעות שיכול להיות רק על שם אמי כי היא בעלת הפוליסה.

הביטוח לא רוצה לקבל את זה כי השם שלי לא נקוב על המסמכים האלו וכמובן שהם ציינו מראש שאם לא אספק את המסמכים האלו הביטוח יעלה ב800 שקל יותר

 

עכשיו אני לא יודע אם זה כל חברת ביטוח ככה או רק הם, 2 אחים שלי שרכשו את הרכב הראשון שלהם על שמם הוציאו אישור זהה בלי שם נקוב ומכתב רשום בדף בחותמת אמי שהם היו הנהגים העיקריים והביטוח שלהם קיבל את זה

למה כאן הם לא רוצים לקבל?

 

במצב הזה, הביטוח כבר יצא לי יותר יקר מההצעות האחרות שקיבלתי ואני כבר אחליט לבטל.

אני תוהה אם כדאי לי (ואם בכלל אפשרי) לעשות את הביטוח הבא על שמי, למרות שאמא רשומה כבעלת הרכב. אולי זה יקל עליי בעתיד שארצה לרכוש רכב ויהיה לי עבר ביטוחי על שמי

האם זה כדאי? מה צפוי להיות ההבדל במחיר אם בכלל? האם חברות הביטוח אמורות לקבל את המסמכים האלו ולהבין שאני נהגתי במשך 3 שנים ללא תביעות או שבגלל שהפוליסה על שם אמי אני אבוד?

שלא לציין את הכאב ראש שאני נתקל בו בכל פעם שאני רוצה לחדש את הביטוח (שיוצא מכיסי כמובן) שאני צריך להעלות את אמא שלי לשיחה עם המוקדנית כדי שתאשר את הביטוח.

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
פורסם

קיימת אפשרות להצהיר כי אתה נוהג דרך קבע ברכב ולקבל את ההנחה. אני חותם כך לבנים שלי כבר די הרבה שנים, .  שאל את הנציג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

קיימת אפשרות להצהיר כי אתה נוהג דרך קבע ברכב ולקבל את ההנחה. אני חותם כך לבנים שלי כבר די הרבה שנים, .  שאל את הנציג.

כן עשיתי משהו כזה הבוקר, לא רואה סיבה שלא יאשרו אעדכן.

בכל אופן פוליסה על שמי זה אפשרי? אולי כבר להבא

×
×
  • תוכן חדש...