Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומר לבן/חום במיכל עיבוי.


soler
שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולכם.

 

ברשותינו סיטרואן c3 שנת 2010 - 155 אלף קילומטר. 

 

 

לפני כשנה וחצי, שמתי לב שיוצא לי עשן שחור מהאגזוז, נסעתי כמו מטומטם בלי לעשות את הבדיקות הכלליות של שמן מים וכו ולמדתי את הלקח בצורה הקשה. 

 

לאחר שלקחתי את הרכב למוסך, ניסו לסדר את העניין  על ידי חומר על מנת לאטום את הנזילה שכנראה קיימת במנוע, בהתחלה היה נראה כי לא הייתה הצלחה כיוון שהיה צורך למלא את מיכל השמן פעם פעמיים אך עכשיו לאחר תקופה ארוכה שנסענו ברכב בעיקר נסיעות עירוניות, נראה שאין צורך יותר למלא שמן אך אני שם לב שבמנוע ישנו שמן הנראה כי הוא נוזל, אולי לא משמעותית אך ככה נראה לי. 

 

מצטער, אגיע לנקודה:

הייתה לי נסיעה ארוכה כשעתיים וחצי ולפניה, בדקתי שמן ומים, בתוך מיכל העיבוי, היה חומר שנראה כמו דבק בצבע חום-לבן שצף לו בפנים וגם דבוק לפנות במיכל. 

כאשר חזרתי מהטיול, שוב, שעתיים וחצי (עם עצירה של כחצי שעה באמצע הדרך הלוך חזור), בדקתי שוב את המיכל והחלטתי לבדוק מה העניין עם זה, על פי חיפוש זריז, להבנתי ישנה נזילה של שמן לתוך המיכל ורציתי לבוא לפה ולדעת באמת מה זה ומה האפשרויות שלי, צירפתי תמונה של החומר כפי שנראה ברכב שלי את התמונה מגוגל. 

 

האם כדאי לי לעשות flush ואז למלא מחדש ולבדוק אם העניין טופל? אשמח לדעתכם, אני לא מתעסק בלסדר חלקים לרכב בעצמי אך אני מאוד נחוש לעשות זאת אם מדובר במשהו שטחי שלא דורש ציוד מטורף מדי. 

 

תודה! 

 

Screenshot_2023-06-16-08-28-28-87_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפרץ קולר שמן גיר. או שנפרץ אטם ראש מנוע . זה מכונה ''טחינה'' ערבוב של מים ושמן. חייב מוסך זה משהו חמור. יש מצב שהלך מנוע. או במקרה הטוב זה קולר גיר. החלפה שלו וניקוי מערכת. והחלפה של שמן גיר. הרבה מזל אולי הגיר ניצל.

 

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...