Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוחית הרישוי שלי עדיין באחריות עד 11/22.

 

השבוע  אחרי שטיפת הרכב ,  מלחץ המים התקלפו 2 ספרות כמעט לחלוטין.

כנהג זהיר ובטיחותי פניתי למכון רישוי בבקשה להחליף את המספר לחדש ובאחריות .

 

הוא סרב .

טען שרק בזמן הטסט במידה והבוחן מבקש להחליף זה  אפשרי להחליף במסגרת אחריות .

 

וגם שאחריות יש רק על הצבע הצהוב אם הוא דהה. ואצלי הספרות נמחקו...

 

לא מצאתי לנכון להמשיך ולהתווכח על כך שכן אי אפשר לנסוע עם לוחית כזו... זה רק לחפש צרות למשוך את הזמן עד לטסט...

 

לקח 60 שח והחליף לי את המספר.

 

האם לדעתכם הוא צודק ?

פורסם (נערך)

לפי זה נראה שהוא צודק לגבי שתי הנקודות:
https://protocol.co.il/car-license-plate-replacement/

 

״בעל רכב אשר חייב להחליף או זכאי להחלפה בחינם, צריך לגשת את מכון לביצוע מבחן רישוי לרכב.

בוחן הרכב חייב לזהות לוחית רישוי פגומה אשר התגלתה בה תופעה של הפרדה בין שכבות הציפוי העליונה לבין גוף הלוחית ואו דהיית הצבע הצהוב, וידרוש מבעל הרכב להחליף את הלוחית בחדשה.״

והנה הנוהל הרשמי
http://img2.timg.co.il/forums/2/230f1672-8281-41ee-b5a7-f9a9821e2496.pdf

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 39 דקות, חולגי כתב:

במידה והיה נזק רק לספרות - הייתי לוקח צבע שחור וסוגר עניין לבד.

אפילו לא צריך צבע. טוש עבה יעשה את העבודה. משך שנים זה היה מבחינתי חלק מההכנה לטסט.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודקים בעלי הטוש השחור ... , אבל בשביל 60 ש"ח אני אתקמצן ?

מה גם שהסנסור בעבודה לא זיהה אותי ועשה לי בעיות בכניסה...

עוד חודשיים טסט ...

 

שאלו יהיו הצרות שלנו , שנהיה בריאים !!

פורסם

אם עוד חודשיים טסט שלם כעת במרשתת וגש למכון הרישוי. ערב יום כיפור נראה זמן טוב, הבוחנים ימהרו לסגור את הבסטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...