Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז יש לי פיג׳ו 306 2001  (אני יודע שלא שווה לתקן אותה אבל בכל זאת אני מתקן כי היא אצלי 20 שנה)

 

הרכב לא מניע, סטרט עובד - פירקתי את הפילטר אויר והצלחנו להניע עם ספרי קרבורטורים (ספרי הנעה).

לאחר נסיעה קצרה אני לא מצליח יותר להניע עם  ספרי קרבורטורים.

 

החשוד העיקירי היה משאבת דלק - הוצאתי אותה וזה נראה שהיא עובדת - שואבת דלק ומהצד של המנוע הדלק באמת מגיע.

 

המוסך בהתחלה אמר לי להשיג משאבת דלק חדשה, מצאתי אחת אבל אם היא עובדת אני לא יודע אם שווה להחליף אותה.

הפרפר לקרבורטור נפתח - לא יודע אם שווה לפרק את הבית מצערת

 

מה יכול להיות עוד?

המלצה למוסך שמבין בקרבורטורים ומערכות דלק באזור יפו גם יעזור

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי butters_321
פורסם
לפני שעתיים, gilcom כתב:

שאלה בדקת הצתה? באם יש קודנית ברכב?

אין קודנית ברכב, הצתה היתה כי בפעמים הקודמות כן הצלחתי להניע עם ספרי קרבורטור אז אני מניח שהצתה עובדת

פורסם

 

אין קרבוראטור ב 306. רק מערכות הזרקת דלק.

ה 306 הראשונה עלתה לכבישים ב 1994 .

1994  הייתה השנה הראשונה במדינת ישראל בה כל המכוניות בארץ עברו להזרקת דלק.

הסיבה העיקרית לכך הייתה תקנות זיהום אויר מחמירות יותר.

 

מערכת הזרקת הדלק היא אכן החשודה העיקרית לבעיות שלך.

מערכת הצתה במקום השני.

פורסם

אז היום השקעתי קצת זמן ברכב.

נראה שמערכת הדלק מזרימה דלק לקידמת הרכב, יש גם שסתום קטן כזה שאם לוחצים עליו יוצא די הרבה דלק.

החשוד השני היה פלאגים, החלפתי אותם, הם נראו רע, באמת היה צריך להחליף אותם אבל זה לא עזר.

 

דבר נוסף שלא רשמתי בהתחלה, אם אני מנסה להניע עם ספריי קרבורטורים אני מקבל לפעמים backfire.

 

איזה עוד רעיונות יש כדי לשלול/לאמת מה נדפק?

פורסם

1.זה שיוצא דלק זה נחמד , אבל האם הספיקה מספיקה על מנת שהרכב יניע ? בדוק לחץ דלק.
2.בדוק ניצוץ בפלאגים.
3.בדוק כפתור אינרציה במידה ויש , זה סוג של משבת הנמצא בתא המנוע (יש לי 205, להערכתי גם ב306 יש כזה).

פורסם
בתאריך 16.9.2022 בשעה 15:38, tu3s כתב:

1.זה שיוצא דלק זה נחמד , אבל האם הספיקה מספיקה על מנת שהרכב יניע ? בדוק לחץ דלק.
2.בדוק ניצוץ בפלאגים.
3.בדוק כפתור אינרציה במידה ויש , זה סוג של משבת הנמצא בתא המנוע (יש לי 205, להערכתי גם ב306 יש כזה).

1. אני אבדוק תודה

2. איך בודקים ניצוץ? אם יש backfire זה לא אומר שיש ניצוץ?

3. אכן יש כפתור כזה, ניסיתי ללחוץ עליו לא נראה לי שהוא עובד

גיליתי היום עוד שני דברים שאני לא סגור מה הם:

1. הריבוע השחור, זה סוג של קבל שאמור להיות מחובר לאחד הברגים בכויל - אבל אני לא סגור עד כמה הוא קריטי או לא 

2. הדבר הכחול - אין לי מושג לאן זה אמור להכנס ומה זה

 

PXL_20220917_151310644.jpg

PXL_20220917_053759761.jpg

פורסם

2.בדיקת ניצוץ  - 

 


3.ברגע שלחצת על הכפתור הנ"ל הפעלת את המשבת עצמו , תן לו מכות קלות בצד שלו באמצעות היד על מנת שיחזור לעצמו.
---
1.אכן , אמור להיות תפוס באזור הקויל , להערכתי זה לא מה שימנע ממך להניע את הרכב.
2.זה קונקטור שככל הנראה התנתק , תעבור חיישן חיישן בתא מנוע ואולי זאת הבעיה שהרכב לא מניע.

במידה ותתייאש , יש מספיק מוסכים סביבך שיודעים לטפל במכוניות האלה
בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...