Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם מעולם לא הורכבו או שפירקת אותם בשלב מסויים?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוץ מאחד המגברים שהורכב על המערכת הקודמת שלי , הכל עדיין לא הורכב.

פשוט כי לא היה לי זמן עדיין להתקין הכל ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש פה בפורום מישהו חיפאי שמחזיק באוטו סט 3 חלקים?

הייתי שמח חקבועאיתו ולהיפגש איתו כדי לשמוע את הסט

הייתי רוצה לשמוע לפני קניה

 

ואם יש מישהו כזה שמוכל לעזור לי אני ממש ישמח

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

אתה נראה לי סתם מדבר שטויות אם אתה באמת רוצה קומפוננט במחיר הזה תהכי טוב שיש

דבר איתי בפרטי אני יביא לך מישו שמתקין ברמה מטורפת הוא כעיקרון מרכיב לרכבים כמו שלך שזה אאודי מרצדס באמוו וכל המכוניות יוקרה האלה הוא יזמין לך מחול גם אם צריך תחלקים הכי טובים אבל רק אם תרציני דבר איתי בפרטי אתה תיהיה מרוצה

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

לי יש בדיוק את אותו הרכב (סידרה 3) וגם אני ירדתי מ 3 WAY בגלל התנאים שברכב.

ברכב הזה (כמו ברבים אחרים) יש בעייה רצינית של התקנה שנובעת מהמיקום של הרמקולים ונפח ההתקנה הקיים בקיק פאנל (לדיעתך המקום שיש לך בקיק פאנל הוא לרמקול 5.25).

בסוף הלכתי על מורל אילייט שנשמעים דיי איכותיים (כמובן שהתעורר הצורך לשפר את המגבר ואת הסאב) ולקח שעות רבות להחליט על המיקום של הטוויטרים.

 

צריך גם לציין שבהמלצת המתקין החלפתי את הטוויטרים המקוריים בטוויטרים אחרים של מורל שנשמעים יותר טוב.

אם יש לך שאלות נוספות, אשמח לענות לך בה"פ.

פורסם
אתה נראה לי סתם מדבר שטויות אם אתה באמת רוצה קומפוננט במחיר הזה תהכי טוב שיש

דבר איתי בפרטי אני יביא לך מישו שמתקין ברמה מטורפת הוא כעיקרון מרכיב לרכבים כמו שלך שזה אאודי מרצדס באמוו וכל המכוניות יוקרה האלה הוא יזמין לך מחול גם אם צריך תחלקים הכי טובים אבל רק אם תרציני דבר איתי בפרטי אתה תיהיה מרוצה

תודה תמיר

אבל כבר יש לי מתקין

ואני חייב לציין שמתקין ברמה..!!

נכון ויטאלי....? :wink:

 

המידה שלי היא 5 ורבע אינטצ' אבל אני מגדיל את זה ככה שאני הולך לשים 6 וחצי אינטצ'

 

אני בהתלבטות לגביי החלקים

עכשיו אני יותר בכיוון של רוקפורד FNQ 3 חלקים

http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10058992&CategoryDesc=Speakers%20-%20Component%20Sets

דגם משנת 2002

 

או רוקפורד TIPE RF החדש

http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065569

דגם משנת 2005

 

מה אמור ליהיות יותר איכותי?

מה אמור ליהיות יותר מדוייק?

מה מבין השניים חזק/מפציץ יותר (איך שלא תקראו לזה..)

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

כמו שכבר אמרו לך כמה פעמים אנשים לא יכולים להגיד לך מה יותר טוב ומה יותר איכותי

 

"על טעם וריח אין להתווכח"

 

הכי חכם שתחפש לשמוע את הרמקולים שאתה מתעניין לקנות כי רק ככה תדע מה הכי טוב לך.

 

חבל שתסתמך על דעה של אחרים שבסוף לא תקלע לטעמך.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

basss ברור..

לכל אחד שמיעה אחרת

ואחד יכול ליהנות מקומפוננטים/סאבים בזמן שאחרים היו משלמים כסף כדי שיקחו אותם מהם..

 

אבל במקרה הזה שניהם אותה חברה

רק סדרות שונות

אחת מ 2002

ואחת מ 2005

אחד 3 אלמנטים

ואחד הסידרה הגבוהה ביותר של התחרויות אבל 2 אלמנטים...

 

לשניהם טוויטר טיטניום 1.1"

מה אתם חושבים עליו?

 

חשוב לי שיהייה חזק עם צליל חד, נקי, ואיכותי

שמעתי רוקפורד ב 1500 שקל ואהבתי

אבל לא השתוללתי...

 

אני מאמין שאני ישתולל

ואני כנראה יקח את ה טייפ אר אף...

 

מבחינת אמינות מה אתם אומרים?

כי אמינות חשוב לינ לא פחות מהצליל...!!!

יש לי מצב לשרוף קומפוננט טייפ אר.אף?

הסט 100 ואט נקי ואני שולח לו אולי 50 ואט (אני לא רוצה לאנוס אותם...)

 

וברדיו-דיסק אני חותך לו בקרוסובר האקטיבי שלא יירד פחות מתדר 80 הרץ..

בזמן שהם מתחילים מתדר 70 הרץ..

 

אני מעדיף לא להעמיס על הקרוס של הקומפוננטים

למרות שהם מיועדים לעוצמות ולאיכות :roll:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

UP

 

לשאלה ששאלתי

מה עדיף?

ממה להיזהר?

 

מה יותר חזק ומה יותר איכותי?

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

עדיין לא הבנת שאין תשובה למה שאתה שואל ?

 

זה כמו שמישהו ישאל : מה יותר טוב מרצדס E או BMW סדרה 5 . אין לזה תשובה חד משמעית . יש כאלו שיגידו כך ויש כאלו שיגידו כך .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מה יותר טוב מרצדס E או BMW סדרה 5 . אין לזה תשובה חד משמעית . יש כאלו שיגידו כך ויש כאלו שיגידו כך .

 

נכון אבל יש כאלה שיוכלו להגיד לי על מחלות בכל אחד מהרכבים הנ"ל ולספר על ה"עקב אכילס" של כל אוטו!

 

רציתי לדעת מבחינת אמינות

תקלות בסדרות הגבוהות של רוקפורד?

אני יודע שהם אמינים מאוד!!

אולי יש למישהו להגיד משהו על הסדרות החדשות או הישנות?

 

לא חייב מה חושבים על הצליל!

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

אני בספק גדול אם בכלל יש פה אנשים שיש להם ברכב שלהם את הסטים האלו . ואם יש אז זה מספר מאוד מאוד מצומצם - וגם אם הם יגידו לך על בעיה או מחלה מסוימת זה לא אומר כלום כי זה פשוט מקרה בודד שלא מייצג כלום.

 

מבין האופציות שנתת הייתי הולך ללא ספק על הסט 3 חלקים.

לגבי מה יותר אמין ? מניסיון של אחרים אני יודע שהמוצרים הישנים של רוקפורד טובים יותר מהמוצרים של השנים האחרונות.

 

מעבר לזה הייתי הולך לשמוע את האלייט 3 חלקים . סט מאוד מרשים .

 

לגבי מה שרשמת על לשרוף וכאלו - התקנה מקצועית והבנה מינימלית זה כל מה שצריך בשביל שתהיה רגוע.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תודה ofer_dotan

זה הכיוון תשובה שרציתי לקבל

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage


×
×
  • תוכן חדש...