nnforte
-
הודעות
17 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nnforte
-
עזרה במציאת קומפוננט עד 6000 שקל
nnforte פרסם הודעה בנושא של Cabasse בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לי יש בדיוק את אותו הרכב (סידרה 3) וגם אני ירדתי מ 3 WAY בגלל התנאים שברכב. ברכב הזה (כמו ברבים אחרים) יש בעייה רצינית של התקנה שנובעת מהמיקום של הרמקולים ונפח ההתקנה הקיים בקיק פאנל (לדיעתך המקום שיש לך בקיק פאנל הוא לרמקול 5.25). בסוף הלכתי על מורל אילייט שנשמעים דיי איכותיים (כמובן שהתעורר הצורך לשפר את המגבר ואת הסאב) ולקח שעות רבות להחליט על המיקום של הטוויטרים. צריך גם לציין שבהמלצת המתקין החלפתי את הטוויטרים המקוריים בטוויטרים אחרים של מורל שנשמעים יותר טוב. אם יש לך שאלות נוספות, אשמח לענות לך בה"פ. -
תודה לכל מי שפנה אליי והתנצלותי בפני מי שלא חזרתי אליו, הרמקולים נמכרו לאחד מחברי הפורום.
-
למכירה רמקולים בגודל "6.5 3 WAY אינפיניטי קאפה 63.5I הסדרה הגבוהה ביותר של אינפיניטי הרמקולים היו מותקנים כחצי שנה ברכב (עד הטוטאל לוס). באחר הרמקולים יש קרע קטן בגומי שמקיף את הרמקול (המתקין היה מקצועי ביותר) אבל זה לא משפיע על הצליל והם נשמעים מעולה, הצליל מדוייק ומתוק, ובלי עיוותים גם בווליום גבוה. לצערי אין לי מקום בשבילם ברכב החדש שקניתי (מי האידיוט שהחליט לשים חור של 5.25 במכונית גדולה) ולכן אני מוכר. המכירה כוללת את האריזה והגרילים והקרוס אוברים (יש קרוס אובר פאסיבי). אפשר לראות את הרמקול כאן: http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='KAPPA63.5I'&Ser=KAP&Cat=MEL כפי שאתם רואים זה לא רמקול זול אבל בהתחשב במציאות הקשה אני מציע אותם במחיר ריצפתי של 400 ש"ח, מי שרוצה לשלם יותר מוזמן להודיע בה"פ. תודה
-
קומפוננט 3WAY - האם מצדיק את המאמץ
nnforte פרסם הודעה בנושא של nnforte בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חברה. המיקום היחיד האפשרי הוא מיד באס בקיק פאנל מיד בדלת (מרכז הדלת) וטויטר במראות. התקציב לרמקולים 3000 ש"ח -
קומפוננט 3WAY - האם מצדיק את המאמץ
nnforte פרסם הודעה בנושא של nnforte בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בינתיים אין שום תשובה אמיתית לשאלה שבכותרת 3WAY או 2WAY (לתומאס) אני מהמרכז -
אני הולך להתקין קומפוננט חדש באוטו. יש אפשרות להתקין קומפוננט 3WAY אבל זה כרוך בהתקנה מורכבת ובעלות רכישה יותר יקרה, או להסתפק בהתאמה סטנדרטית שקיימת ברכב לקומפוננט 2WAY. האם התוצאה שתתקבל ברכב, מבחינת הצליל, תהיה יותר טובה באופן משמעותי ששווה את הטרחה (והכסף)? מישהו שמע קומפוננט 3WAY ויכול לעשות השוואה לעומת 2WAY ועוד שאלה. האם לבקש מהמתקין לדחוף רמקול 6.5 במקום שבנוי מראש ל- 5.25 (המתקין אומר שאפשר להתקין אם קצת חותכים בפח של הרכב). מה דעתכם
-
מנסיון שלי, אם מוצאים שלט של טלויזיה שמתאים לחריץ ב-HU אז אפשר לקלוט גם את YES על המראה הימנית
-
מה עדיף? מגבר אחד רב ערוצי או מגבר נפרד לסאב
nnforte פרסם הודעה בנושא של nnforte בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לדעתי זה לא ממש משנה. אני שואל ברמת העקרון כי אני מוכן בעתיד לרכוש מגברים חלופיים איכותיים יותר. אם זה לא פוגע בצליל, נראה לי יותר פשוט להתקין ברכב מגבר אחד במקום שניים או שלושה שתופסים מקום אחסון. בכל מקרה יש לי מגבר בלאופונקט 3/4/5 ערוצים שנותן 4X80 + 1X220 או 2X80 +2X220 או 3X220 ב- 2 אוהם יציב יש גם קישור (אם כי התמונה שם לא נכונה) http://www.ledico.com/sound/?pid=450&did=214 -
אני לפני החלטה על רכישה של מגברים כרגע יש לי מגבר 5 ערוצים שיכול להתאים לרמקולים (או לכל ה- 4 או בגישור ל- 2 קדמיים) וגם לסאב השאלה שלי היא האם עדיף לרכוש מגבר נפרד לסאב כדי לקבל צליל נקי יותר ולהשתמש במגבר הקיים לרמקולים בלבד.
-
קניתי BMW שנת 98 ולמי שמכיר, יש ברכב הזה טוויטר בדלת ורמקול נוסף שנמצא בדופן שבין הדלת לקדמת הרכב. אני מעוניין להוסיף רמקולים נוספים "6.5 שיש לי, ולחבר את הכל למגבר (כמובן להוסיף גם סאב ולחבר את האחוריים). האם יש מקום לשים את ה- 6.5 מתחת לדש-בורד או במקום אחר הגיוני, או שלוותר על הרעיון בכלל. אני מאוד רוצה נפח צליל גדול ושקוף שיכולים לתת עוד זוג רמקולים, ואם זה אפשרי, אנא עוצו עצה. כמו כן מעוניין לקבל המלצות על מתקינים מקצועיים שיודעים לעשות עבודה כזאת מיוחדת בצורה מדוייקת ובלי להגזים במחיר. נ.נ.
-
המערכת שלי גמורה!! (סוף סוף!) הפרוייקט גמור!
nnforte פרסם הודעה בנושא של dimal007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יודע מי זה שי שכולם מדברים עליו כאילו הוא מינימום מייקל ג'קסון שי הופע נא מייד - אני צריך ייעוץ דחוף - קניתי רכב חדש ואני לא יודע מה לעשות עם המערכת מהרכב הקודם (פירקתי אותה אחרי טוטאל לוס) אבל נראה לי שצריך לעשות שינויים בשביל להתאים אותה לרכב החדש (מדובר ב- BMW 328 יד שניה). חוץ מזה ברכותיי כמובן נ.נ. -
מחפש לקנות רדיו דיסק של NACAMICHI רצוי CD-400 במצב חדש ניתן לפנות בה"פ או בדואר אלקטרוני [email protected]
-
מחפש סובארו אאוטבק מהשנים 1999, 2000, במצב טוב ניתן להשאיר ה"פ ואחזור או לשלוח דואר אלקטרוני ל: [email protected] או בטלפון 054-4535839
-
תודה על התגובות הזריזות (ולהרמן, רק שתדע שחיפשתי אבל לא מצאתי - כנראה מגבלות של IQ)
-
מאז שחיברתי סאב למגבר שלי אני לא מצליח לכוון אותו והצליל ברמקולים הקדמיים מתעוות בווליום גבוה. אני כל הזמן קורה בפורום על מפגשים שמתקיימים ועל מומחים מבין החבר'ה שמוכנים לעזור עם כיוון המערכת. אם המפגשים האלה לא סודיים כל כך אז אולי מישהו מוכן להגיד לי היכן הם מתקיימים ומתי?
-
מגבר בלאופונקט 5 ערוצים זוג רמקולים קידמיים אינפיניטי קאפה 63.5l רמקולים אחוריים אלפין 2WAY סאב אני עדיין מחפש
-
התקנתי היום את המערכת שלי ברכב וגיליתי שאם מחפשים מספיק ניתן למצוא מתקין מקצועי במחיר סביר ביותר. התחושה מההתקנה המקצועית והסבלנית היא טובה עד שאני מרגיש צורך לחלק את המידע בפורום הזה. המתקין הוא "אוטוטו" מרח' עמל 2 בקרית אריה פ"ת. לא ידוע לי אם כללי הפורום מאפשרים המלצה שכזו אבל שיהיה ברור, אין לי שום עניין אישי מלפרסם את המתקין הזה, והרצון שלי לציין אותו נובע מהעובדה שידוע לי שיש מתקינים שמפריזים במחירי ההתקנה ונותנים שירות חלקי ויקר.
-
פירלס רמקולים ואלקטרוניקה בע"מ הנה חברה ישראלית שהשם שלה דומה לשם של חברת פירלס הדנית, שהיא חברה שמייצרת רכיבי רמקולים. החברה הישראלית עוסקת למעשה ביבוא רמקולים מסין. לגבי רמת המוצרים תבחן בעצמך אבל בד"כ you get what you pay
-
איך כדאי להתקין מגבר BLAUPUNKT GTA5000 ואיזה סאב יתאים לו.
nnforte פרסם הודעה בנושא של nnforte בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לדודו ששאל מה התקציב לסאב, לא חשבתי על תקציב אבל נראה לי שסביר להוציא בסביבות 1,000 ש"ח או קצת יותר. -
יש לי מגבר בלאופונקט GTA-5000 בעל 5 יציאות. 35X4 ואט + 110X1 ואט לסאב או שניתן גם לחבר אותו 110X3 (ז"א לשני רמקולים ולסאב). את המגבר ניתן לראות בלינק הזה: http://www.blaupunkt.co.uk/7607792035_main.asp הרמקולים הקדמיים שלי הם אינפיניטי קאפה "6.5 (3WAY) והאחוריים שלי הם אלפיין "6.5 (2WAY). אז איך כדאי לחבר אותו - לכל הארבע? לזוג הקדמי? או לזוג האחורי? ומי שיודע איזה סאב כדאי להתאים למגבר הזה שלא יתבייש לומר (אני מעדיף סאב מדוייק על פני SPL). הצילו!!! פניתי לשלושה מתקינים באיזור שנראה לי שהם לא מבינים על מה הם מדברים בכלל.
