Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני מתכנן להעביר את ה-i25 2016 שלי לבת הזוג שעברה לא מזמן טסט, ולהתחדש ברכב חדש (יד 2). אשמח לדעת המומחים פה מה כדאי בהתאם לכמה קרטריונים.

  • אני נוסע מעט, פחות מ-10 אלף ק"מ בשנה. מאז שרכשתי את הרכב הקודם ב-2019 ועד היום, נסעתי בו סה"כ 15 אלף ק"מ. כן צריך לקחת בחשבון שזו גם היתה תקופת הקורונה, וכרגע תדירות הנסיעות עלו, אבל לא בהרבה מדי.
  • בהתחשב בסעיף הנ"ל, אני לא חושב שרכב חשמלי או היברידי כדאי לי, מהסיבה שאני כנראה לא באמת אחסוך משהו עם תדירות הנסיעות הזו.
  • איכות הנסיעה כן מאוד חשובה לי, ואני מאוד אוהב את עולם הרכב, ולכן על אף שאני לא נוסע הרבה חשוב לי שהנסיעה תהיה כמה שיותר בטוחה וכיפית.
  • מעדיף כמובן רכב עם קילומטרז' נמוך, שלא מבלה הרבה במוסך (או בכלל לא), שיהיה לי ראש שקט. לא צרפתיות.
  •  

לסיכום: בטיחותי, חיסכון לא מעניין, נסיעה מהנה. מה אומרים?

פורסם (נערך)

לא ראיתי אפשרות לעריכה, ושחכתי לציין - אני נוסע יחיד לרכב. לבת הזוג יהיה רכב משלה, אין ילדים כרגע ולא מתוכננים בשנתיים הקרובות. בכל אופן, הייתי רוצה שיהיו מקומות גם מאחור לכל מקרה.

עריכה אחרונה על ידי Ironbound
פורסם

בכזה תקציב אתה כבר קרוב מאוד לאופל קורסה אלגנס חדש, או כמעט חדשה, תקבל רכב זריס מאוד,מאובזר ומהנה.

או 208 החדשה, שתהיה נוחה יותר, אך ההגה לחלק מסתיר את לוח המחוונים.

לרכבים רצועת טיימינג טבולה בשמן שעשתה בעבר בעיות.

ההלצה היום היא החלפה כול 4 שנים או 60 אלף.

עוד אופציה איביזה fr, גם זריזה ומרווחת יותר, מאובזרת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, yulianx כתב:

בכזה תקציב אתה כבר קרוב מאוד לאופל קורסה אלגנס חדש, או כמעט חדשה, תקבל רכב זריס מאוד,מאובזר ומהנה.

או 208 החדשה, שתהיה נוחה יותר, אך ההגה לחלק מסתיר את לוח המחוונים.

לרכבים רצועת טיימינג טבולה בשמן שעשתה בעבר בעיות.

ההלצה היום היא החלפה כול 4 שנים או 60 אלף.

עוד אופציה איביזה fr, גם זריזה ומרווחת יותר, מאובזרת.

 

תודה רבה על ההמלצות. קצת קשה לי עם רכבים צרפתיים, אם אני לא טועה גם אופל נרכשה ע"י חברה צרפתית כלשהי? היתה לי סיטרואן C5 לפני זה, וביליתי איתה יותר זמן במוסך מאשר על הכביש. מאוד לא הייתי רוצה לחזור על זה.

לגבי איביזה, נשמע מעניין, רשמתי בצד.

פורסם

אופל נרכשה ע"י פג'ו סיטרואן והקורסה החדשה היא בעצם 208 (או C3) בעיצוב שונה + עוד כמה הבדלים.

המכוניות האלה אמינות בהרבה מה- C5 הישנות אבל אם אתה לא רוצה צרפתיות זאת החלטה שלך.

שלוש אפשרויות נוספות (שונות זו מזו) יכולות להיות לדעתי יונדאי קונה 1.6 טורבו , מזדה 3 או  סוזוקי סוויפט.  אפשר למצוא משומשות בתקציב מ-2019 וחדשות יותר.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...