Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל פיאט מריאה TDI משופרת.

 

האוטו סובל מבעיות אמינות בנושאה פלסטיקה , אני רוצה לבצע פרוייקט באוטו ואני צריך יעוץ בעלי נסיון :

 

1. פרוייקטים של הרכבים שלהם.

2.בעלי Bravo / Brava שעשו דברים יפים ב אינטיריור שלהאוטו צביעות חלקים ריפודים

ידיות ,לוחות שעונים , כיסא מפלט:) מסכות חזית .צביעת מראות

3.פחחים כידועה למריאה שלי יש טורבוחזקו הוא צריך קירור טוב במיכסה מנוע

4.מישהו שהתקין AIR RAM לכזה אוטו יש פילטר פתוח אבל הוא זקוק לגדישה קרה, החוםשל המנוע הורג אותו

 

 

וביכלל אם מישהו מעוניין לתרום . כסף זה בעיה , אבל חשוב לי ההשקע עצמית מאשר חלקים אורגינליים

פורסם

1. לצבוע את הפתחים של המיזוג בחום-חרדל זה לא פרוייקט. זה נקרא פגם בחוש האסטטי. כנ"ל לצבוע את ידיות הדלתות מפנים או להוסיף טאפטים של השותף של ג'ורג' מייקל מ"וואם" על גג האוטו

 

2. אני לא חושב שאתה צריך קירור למכסה המנוע במידה ואתה רוצה לקרר את הטורבו, שוב, יכול להיות שאני טועה, וברכב שלך בדגם הספציפי הזה - בראבו ברבאה, הטורבו אכן מקורר על ידי מכסה המנוע [שיטה מקורית למדי אני חייב לציין]

 

3. לגבי הפילטר הפתוח - ובכן, אני לא מבין כל כך גדול בתחום, אני מניח שאחרים יענו לך ביותר מומחיות

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...