Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, rev-Match כתב:

מאזדה מצטיינת בצפיפות, כל רכב שלהם כמה שלא יראה גדול מבחוץ בפנים ירגיש צפוף.

את המאזדה 6 (סדאן) גם בחנתי בזמנו, בפנים צפוף, הפרונט ארוך בלי שום סיבה והבאז' כל כך עמוק שצריך לצלול פנימה בשביל להוציא משהו , יחד עם פתח הטענה קטנטן - פשוט לא.

אל תבזבז הרבה זמן על חיפושים, לך לראות אחד שהכי קרוב אלייך גיאוגרפית בלי קשר לנתוני הרכב ותוודא שזה מה שאתה באמת רוצה.

 

מה לגבי ברלינגו?

פרקטי מאוד עם לוק של טכנאי/שליח, אפשר לשים פתק "פקח/שוטר..." ולהנות מחניה כפולה פה ושם ללא דוחות.

 

קצת מבאס מצאתי אחת אבל שחורה אני די פוסל על הסף ,לצערי לא נשאר כל כך מכוניות רלוונטים

פורסם
לפני שעתיים, rev-Match כתב:

מה לגבי ברלינגו?

פרקטי מאוד עם לוק של טכנאי/שליח, אפשר לשים פתק "פקח/שוטר..." ולהנות מחניה כפולה פה ושם ללא דוחות

הוא מתפדח עם סטיישן, אתה שולח אותו לחפש ברלינגו? 🙃

פורסם
לפני 2 דקות, stx כתב:

הוא מתפדח עם סטיישן, אתה שולח אותו לחפש ברלינגו? 🙃

הוא השתכנע על סטיישן, עם קצת שכנוע גם ברלינגו תעבור את המחסום הזה. ✌️

  • מצחיק 2

פורסם
לפני כשעה, stx כתב:

הוא מתפדח עם סטיישן, אתה שולח אותו לחפש ברלינגו? 🙃

מצאתי מאזדה 6 באמת מושלמת רק הצבע וותרתי יש לי טראומה מרכב שחור 

לפני כשעה, rev-Match כתב:

הוא השתכנע על סטיישן, עם קצת שכנוע גם ברלינגו תעבור את המחסום הזה. ✌️

לאלא ברלינגו לא מוכן לא פועל חח

פורסם
לפני 5 שעות, CAPOBOSS כתב:

אין לי אבל שאלה רנו סטיישן גרנד קופה 2017 איך רמץ אמינות

 

אין לי באמת מקום לנגרר אבל רכב שכן היה מעניין אותי במקום מאזדה שמאוד נדיר זה רנו גרנד קופה סטיישן 2017 נכנסת טוב בתקציב שלי השאלה האמינות של הגיר בדיזל?

אמין מאוד לא ידועות על שום בעיות מעבר לבעיות שחיקה טבעיות שעלותם לא יקרה

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

מודה שלא עברתי על כל השרשור כך שלא יודע אם הוזכר כבר, אבל אני אסכם את התובנות שלי:

גרנד סניק דיזל 2016 - אין לי מושג מה המחירון, אבל אם מוצאים אחת כזו שמורה ומטופלת, it's hard to fault.

פורסם
לפני 3 דקות, Fazer כתב:

מודה שלא עברתי על כל השרשור כך שלא יודע אם הוזכר כבר, אבל אני אסכם את התובנות שלי:

גרנד סניק דיזל 2016 - אין לי מושג מה המחירון, אבל אם מוצאים אחת כזו שמורה ומטופלת, it's hard to fault.

גם נכון אפשר למצוא כאלו במחירים טובים מאוד יש לי אחת כזאת למכירה באיזור ה55K עם בערך 60K ק''מ

  • רעיון טוב! 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
Just now, CAPOBOSS כתב:

רכב נוסף שלא הוצע כאן זה פיגו 308 ?מה איתו?

אסור להתקרב למכוניות האלו מנסיון

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 4 דקות, CAPOBOSS כתב:

מה ניסיון מה המחלות שלהם?

מה לא??

חוץ מירידת ערך מפגרת היתה לי 5008 2013 חדשה מהניילון נסעתי עליה 30000 ק''מ והיא היתה יותר מ 5 פעמים מושבתת במוסך גיר \ טורבו ומה לא? חוץ מזה שהפסדתי עליה בשנתיים 90 א''ש 

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 3 דקות, איש שמח כתב:

מה לא??

חוץ מירידת ערך מפגרת היתה לי 5008 2013 חדשה מהניילון נסעתי עליה 30000 ק''מ והיא היתה יותר מ 5 פעמים מושבתת במוסך גיר \ טורבו ומה לא? חוץ מזה שהפסדתי עליה בשנתיים 90 א''ש 

חתיכת הפסד רציני ,טוב לדעת ,סתם כשאלה אז למה אני רואה מלא 2008 3008 5008 על הכביש בצורה כל כך גדולה? בדקתי היום רנו לפי ההצעה שלך נראה דווקא די קטן בספסל האחורי . אבל בקדמי נראה מעולה כולל תא מטען מאוד נדיב (בגרסה הרגילה)

פורסם
לפני 7 דקות, CAPOBOSS כתב:

חתיכת הפסד רציני ,טוב לדעת ,סתם כשאלה אז למה אני רואה מלא 2008 3008 5008 על הכביש בצורה כל כך גדולה? בדקתי היום רנו לפי ההצעה שלך נראה דווקא די קטן בספסל האחורי . אבל בקדמי נראה מעולה כולל תא מטען מאוד נדיב (בגרסה הרגילה)

החדשים כן טובים אבל מאוד יקרים הרנו לא צפוף קמת צר אולי אבל מרווח הרגליים נדיב ישנה גם אפשרות של סיטרואן C4 ספייס טורר דיזל רק של שנת 2018 יש לו אמינות אדירהy2_2_07075_20220301204014.jpegy2_4_04606_20220301204035.jpeg 

זה רכב שהחזקתי 5 שנים והוא שווה כל שקל

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 14 דקות, Fazer כתב:

איזו רנו בדקת?

גרנד קופה (מאגן) 2017 דיזל (השאלה אם הוא אמין ?) על פניו נראה ממש יפה וטוב , תא מטען מרווח בספסל האחורי קצת צפוף מאחורה (ככל הנראה שלושה מבוגרים פחות ישבו בנוח אבל ברכב לשנתיים שלוש הקרובות אני חושב שזה יהיה נסבל בעיקר ישבו מאחורה 2 כיסאות ביטחות בשנתיים הקרובות אנחנו לא הולכים להתרחב עוד 

לפני 17 דקות, איש שמח כתב:

החדשים כן טובים אבל מאוד יקרים הרנו לא צפוף קמת צר אולי אבל מרווח הרגליים נדיב ישנה גם אפשרות של סיטרואן C4 ספייס טורר דיזל רק של שנת 2018 יש לו אמינות אדירהy2_2_07075_20220301204014.jpegy2_4_04606_20220301204035.jpeg 

זה רכב שהחזקתי 5 שנים והוא שווה כל שקל

מרווח רגליים מאוד עצום זה נכון , קצת צר אבל צריך לחפש ואני די לחוץ על רכב (לא ככה קונים רכב) אבל אין ברירה אחרת.  חשבתי על סיטרואן אבל העיצוב הפנימי כל כך מוזר עבורי לא עכול להתרגל לכך והיא נראת יפה ושמורה אצלך (איך היא מבחינת אמינות ונוחות) ?

×
×
  • תוכן חדש...